نوشته شده توسط : رعنا

 

در این بخش نحوه طراحی و ساخت طلا و جواهرات را با استفاده از شیوه‌های مدرن و نوین برای شما به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

گام اول: طراحی اولیه

برای اینکه یک قطعه طلا و جواهر زیبا تولید شود، در گام اول باید یک طرح اولیه از آن توسط طراح طلا و جواهرات ترسیم شود. این بخش نقطه‌ای است که جادو از آن شروع می‌شود. در این مرحله طراح تمامی جوانب، نیازها و مد روز را در نظر می‌گیرد و با ترکیب و قرار دادن آن‌ها در کنار خلاقیت خود طرح اولیه‌ را برای تولید جواهرات ایجاد می‌کند.

در ابتدا طرح مورد نظر بیان می‌شود و سپس متخصصین آن را ارزیابی می‌کنند و در صورت گرفتن قبولی برای تبدیل شدن به یک قطعه طلای خاص و چشم نواز وارد مراحل بعدی می‌شود.

گام دوم: پیاده سازی طرح در CAD

نرم افزار CAD برای افزایش بهره‌وری طراحان، بهبود کیفیت طرح اولیه، افزایش دقت طراحی و ایجاد یک پایگاه داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که طراح طرحی را در ذهن خود تجسم می‌کند، ابتدا آن را بر روی کاغذ پیاده سازی کرده و سپس آن را وارد چنین سیستمی می‌کند. با استفاده از این سیستم، طراحی کردن و اضافه کردن جزئیات بسیار راحت‌تر شده است.

گام سوم: پروتوتایپ سریع

پس از مشخص شدن طرح اولیه، جواهر مورد نظر با استفاده از اسکنر‌های سه بعدی ایجاد خواهد شد. در این حالت نمونه اولیه به صورت سه بعدی تولید می‌شود تا در صورتی که عیبی وجود داشته باشد و یا نیاز به تغییری باشد قبل از ایجاد نمونه نهایی آن را برطرف کنند. این مدل‌ها اکثرا با استفاده از رزین تولید می‌شوند.

گام چهارم: نمونه سازی نهایی

در این مرحله مدل به وجود آمده‌ای که با استفاده از رزین شکل گرفته است را به مدل نقره‌ای تغییر خواهند داد. می‌توان گفت که این مدل، همان مدل نهایی است که از روی آن قالب برداری می‌گردد تا محصولات نهایی و جواهرات را مشابه آن تولید کنند.

گام پنجم: بدست آوردن قالب لاستیکی

ساخت قالب بخش جدایی ناپذیر از فرآیند تولید طلا و جواهرات است. این کار به طلاسازان کمک می‌کند تا چندین محصول یک شکل را با سرعت بالا طراحی و تولید کنند. از مواد مختلفی برای تولید قالب استفاده می‌شود که می‌توان به لاستیک طبیعی، سیلیکون و فلز اشاره کرد. به روشی که برای ساخت قالب استفاده می‌شود، ولکانیزاسیون گفته می‌شود.

گام ششم: ایجاد نمونه با استفاده موم

در این مرحله و بعد از بدست آوردن قالب نهایی، از موادی مانند موم (Wax) استفاده خواهد شد و آن را داخل قالب می‌ریزند تا شکل کامل قالب را به خود بگیرد. پس از بدست آوردن مدل‌های مومی آن‌ها را داخلی سیلندرهای مخصوصی قرار می‌دهند و دور آن را با استفاده از گچ مخصوص می‌پوشانند و در دستگاه هواگیر قرار می‌دهند تا حفرات احتمالی از بین برود.

گام هفتم: خشک کردن موم

در این مرحله به گچ و موم درون آن حرارت وارد می‌کنند و باعث از بین رفتن موم داخل گچ می‌شود و یک فضای خالی به شکل قطعه جواهر مورد نظر داخل گچ پدیدار می‌گردد. در این مرحله قالب مورد نیاز طلا و جواهر بدست آمده است و باید بعد از آن فرآیند ذوب و قالب گیری طلا را آغاز کرد.

گام هشتم: قالب گیری طلا

در این مرحله و پس از خالی شدن قالب‌ها از موم، قالب را به کوره اصلی انتقال داده و طلای ذوب شده را درون آن می‌ریزند. پس از سرد شدن قالب‌ها گچ دور آن را شکسته و جواهرات طلا سرد شده را از دورن آن در خواهند آورد. در این مرحله طلاهای اضافی که از طریق سوراخ قالب به جواهرات متصل است را بریده و قطعات را بر روی هم منتاژ می‌کنند و آن‌ها را آمده پولیش دادن خواهند کرد.

گام نهم: پولیش دادن

در این مرحله طلاهای بدست آمده از داخل قالب را صیقل می‌دهند. با پولیش جواهرات سطح آن‌ها صاف و براق خواهد شد. پولیش شامل سه مرحله غلت زدن، پیش صیقل و تمیزی نهایی است.

گام دهم: تنظیم گوهر و پولیش نهایی

ست کردن جواهر مد نظر و چسباندن آن به صورت ایمن بر روی طلا یک نوع هنر به حساب می‌آید. برای ست کردن سنگ بر روی طلا از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به تکنیک‌های استفاده از شاخک، شاخک صفحه، فشار، قاب، دم ماهی و سایر تکنیک‌ها اشاره کرد.

بعد از قرار دادن جواهر بر روی قسمت مورد نظر نوبت به پولیش نهایی می‌رسد. این پولیش پس از قرار دادن سنگ قیمتی بر روی جواهرات طلا بدست آمده انجام می‌شود و می‌توان این پولیش را، هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام داد.

گام یازدهم: آبکاری رودیوم

رودیوم یک فلز گرانبها و به رنگ سفید درخشان است. زمانی که قطعات طلا را با استفاده از رودیوم روکش می‌کنند، ظاهری سفید درخشان به آن‌ها می‌بخشند و جواهرات را در برابر خراش و کدر شدن مقاوم می‌کنند. این تکنیک را بر روی طلای زرد پیاده سازی می‌کنند تا جذابیت بصری آن افزایش پیدا کند. از این روش بر روی طلا سفید نیز استفاده می‌شود و باعث خواهد شد طلای سفید از آنچه که هست سفیدتر دیده شود.

گام دوازدهم: کنترل کیفیت

در آخرین مرحله از مراحل ساخت طلا و جواهر، می‌بایست محصولات نهایی از نظر کیفیت مورد بررسی قرار بگیرند. این مرحله به سه شکل پیاده سازی می‌شود که شامل اندازه گیری، بازرسی بصری و بازرسی مکانیکی می‌باشد. با توجه به استانداردها و معیارهایی که هر طلا ساز و برند طلا و جواهر دنبال می‌کند، این مرحله می‌تواند کمی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید :



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از دغدغه های مردم هنگام خرید طلا این است که آن را با سنگ انتخاب کنند یا بدون سنگ؟ آن چه عموم مردم در نظر دارند این است که خرید زیورآلات طلا با سنگ، از ارزش آن هنگام فروش می کاهد. بدین معنی که در هنگام فروش وزن سنگ از طلا کم شده، در نتیجه مقدار زیادی از ارزش پول شما کم می شود.

    در این مقاله از زیورآنلاین به این بحث جذاب و پرمخاطب پرداخته ایم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.انگشتر یکی از زیورآلاتی است که هم در بین خانم ها و هم آقایان طرفداران زیادی دارد. برای خرید بهترین انگشتر طلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

به انگشتان خود توجه کنید

    انگشتر طلای خود را با توجه به مدل انگشتان خود که می تواند، کشیده، کوتاه، عریض و یا لاغر باشد انتخاب کنید. به این صورت که اگر انگشتان بلند و لاغری دارید، می توانید انگشترهایی با نگین کوچک و گرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که جواهرات بزرگ و بسیار برجسته مناسب این انگشتان نیستند. برعکس برای انگشتان عریض، توپر و کوتاه از انگشترهای بزرگ تر با نگین مستطیلی استفاده کنید. انگشت های کوتاه با انگشترهایی که نگین های لوزی و اشکی دارند بسیار زیبا می شوند.

بیشتر بخوانید :

در انتخاب سایز انگشتر طلا دقت کنید

    انگشتر طلا باید به راحتی از بند انگشت عبور کند، اما آن قدر بزرگ نباشد که در انگشت دائما بالا و پایین برود. انگشتر اگر تنگ باشد روی انگشت جا می گذارد و دست کردن و درآوردن آن هم مشکل است.

به داخل انگشتر طلا خوب نگاه کنید

     انگشترهای یک تکه و توپر، در استفاده راحت تر هستند. انگشترهایی که از داخل دارای ناپیوستگی هستند، روی انگشت شما جا باقی می گذارند.

به نوع پایه انگشتر دقت کنید

    پایه انگشتر دارای انواع مختلفی مانند پایه چنگه ای، پایه دیواره دار، پایه کانالی، پایه خوشه ای، پایه سنگ فرشی و... است. این مسئله مخصوصا در انگشترهای مخصوص بانوان بسیار اهمیت دارد، پایه هایی مانند پایه چنگی به دلیل برجستگی در بالای نگین، در تماس با لباس، روسری مو و...گاهی آسیب رسان می شود. این پایه ها زیبایی بسیاری دارند، اما باید توجه داشت اگر برای استفاده دائم می خواهید آن را انتخاب کنید ممکن است با تمامی اشیای اطرافتان درگیر شوید!

منبع : https://www.azadi.gold/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بسیاری از کودکان نیز به طلا و جواهر و استفاده از آنها علاقمند هستند، تنها نیاز دارید جواهراتی را انتخاب کنید که هم برای آنها مناسب باشد و هم کودکان آن را دوست داشته‌باشند. کودکان هم مثل بزرگسالان هستند، برخی از آنها نسبت به ظاهر خود و آنچه می‌پوشند بسیار دقت و توجه دارند و برخی هم نه، برخی خوب حواسشان را نسبت به وسایل و تزیینات خود جلب کرده و از آن مراقبت می‌کنند و برخی  هم  وقتی از مهدکودک یا مدرسه برمی‌گردند، چیزی را جا گذاشته‌اند.

پس جای تعجب  نیست که برخی کودکان نیز همچون افراد بزرگسال عاشق زیورآلات باشند، نه تنها دختران که برخی پسران نیز دوست دارند مانند پدران یا قهرمانان محبوبشان، از این تزیینات استفاده کنند. اما به عنوان والدین آنها باید متوجه باشید که میان آنچه آنها می‌خواهند و آنچه برایشان مناسب است، مرزی باریک وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

شرط اول ایمنی

در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها، سوراخ کردن گوش و استفاده از گوشواره از کودکی رایج است، اما باید دقت داشت که حتما از گوشواره‌هایی استفاده کرد که به صورت حلقه در گوش قرار گرفته و قفل شده و یا بست پشتی به طور کامل به پایه‌ی گوشواره پیچ شود چراکه جدا شدن بست پشت گوشواره‌های میخی ممکن است باعث باز شدن گوشواره شده  و یا حتی این خطر را به وجود آورد که توسط کودک بلعیده شود. استفاده از گردنبند را نیز به زمانی موکول کنید که بزرگتری بر آنها نظارت دارد، یادتان باشد که هیچ وقت نگذارید که فرزندتان با زنجیر یا گردنبند بخوابد.

زیبایی و استایل

خرید طلاو جواهرات برای کودکان تا حد زیادی مثل خرید برای بزرگسالان است، پس وقتی می‌خواهید برای آنها خرید کنید به سبک و سیاقشان دقت کنید، بچه‌هایی که بسیار فعال هستند، دوست ندارند که چیزی جلوی دست و پایشان را بگیرد، البته آویز‌های کوچک به لحاظ ایمنی نیز بهتر است.

گردنبد و دستبندهایی که از طلا و چرم درست شده می‌تواند در هنگام بازی مقاومت و دوام بیشتری داشته‌باشد.اگر فرزند شما یک فعالیت جدی ورزشی را دنبال می‌کند، مطمئن شوید که استفاده از چه زیورآلاتی در هنگام انجام آن مجاز است.

طرح‌های ساده و دلنشین

قلب و طرح‌های برگرفته از طبیعت مثل پروانه، زنبور، کفش‌دوزک و گل برای هر سنی مناسب است اما به نظر می‌رسد کودکان به آویختن آنها بسیار علاقه دارند. این طرح‌ها برای طلای بچه گانه دختر کاربردی‌تر هستند.



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتر، زیباترین اکسسوری در جواهرات و معنادارترین آن ها نیز است.

در فرهنگ های مختلف انگشترها و اینکه آن ها را در کدام انگشت بیاندازیم، مفاهیم خاص خود را داشتند که برای بررسی آن ها نیاز به یک مطلب تخصصی تاریخ شناسی و جامعه شناسی خواهیم داشت که مجال بررسی آن در این مطلب نیست.

در این مطلب صرفا قصد داریم در مورد راهنمای خرید انگشتر طلا بحث کنیم. با ما همراه باشید.

در بازار امروز و در دنیای مد و فشن مدل های مختلف و گوناگونی وجود دارند که شاید شما را برای خرید سردرگم کنند.

اولین چیزی که به آن می پردازیم این است که شما نیاز به خرید چه جنسی از اکسسوری ها را دارید.

اگر انتخای شما طلا باشد و بودجه محدودی داشته باشید، قطعا علاوه بر حس و علاقه ای که به یک مدل انگشتر دارید، باید خرید خود را از لحاظ منطقی نیز بررسی نمایید.

مواردی که باید در هنگام خرید انگشتر طلا مدنظر داشته باشید، به شرح زیر است:

· برای چه مناسبتی می خواهید خرید کنید؟ آیا برای نامزدی و یا حلقه‌ی ازدواج دنبال انگشتر هستید یا برای موارد دیگری!

  • آیا خودتان برای شخص خودتان می خواهید خرید کنید یا این یک هدیه است؟
  • آیا به دنبال یک انگشتر خاص هستید که صرفا برای مراسم خاص استفاده بکنید یا به طور روزانه انگشتر را به دست می کنید؟
  • چقدر بودجه دارید؟
  • آیا طرح و مفهوم خاصی مدنظرتان است یا خیر؟
  • آیا دوست دارید که از سنگ و جواهر درون آن استفاده شده باشد یا صرفا طلای خالی را می پسندید؟
  • آیا در خرید به جنبه‌ی سرمایه گذاری آن نیز دقت می کنید یا خیر؟
  • تمامی سوالات بالا را هنگام خرید باید از خودتان بپرسید که بعد از خرید پشیمان نشوید.
  • حال چند نکته زیر را نیز باید در نظر بگیرید.
  • فرم دستانتان چه مدلی است؟
  • آیا انگشتان باریک کشیده دارید یا انگشتان دستتان توپر و کوتاه است؟
  • آیا ناخن هایتان را همیشه بلند نگه می دارید یا جزو کسانی هستید که با ناخن کوتاه راحت تر هستند؟

بیشتر بخوانید : خرید دستبند طلا

این قبیل سوالات نیز به شما در انتخاب یک انگشتر مناسب کمک می کند مخصوصا اگر قصد دارید انگشتر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

هنگام خرید اینترنتی طلا حواستان به همه جوانب باید باشد چرا که در مغازه حضور ندارید که تعداد مختلفی انگشتر را به دست کنید تا طرح مورد پسندتان را انتخاب کنید.

همچنین در هنگام خرید اینترنتی حتما به سایز انگشتر دقت کنید.

اگر نمی دانید که سایز انگشت شما برای خرید انگشتر چیست، در ادامه راهنمای خرید انگشتر طلا به آن می پردازیم.

سعی کنید از وب سایت هایی خرید کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتر، زیباترین اکسسوری در جواهرات و معنادارترین آن ها نیز است.

در فرهنگ های مختلف انگشترها و اینکه آن ها را در کدام انگشت بیاندازیم، مفاهیم خاص خود را داشتند که برای بررسی آن ها نیاز به یک مطلب تخصصی تاریخ شناسی و جامعه شناسی خواهیم داشت که مجال بررسی آن در این مطلب نیست.

در این مطلب صرفا قصد داریم در مورد راهنمای خرید انگشتر طلا بحث کنیم. با ما همراه باشید.

در بازار امروز و در دنیای مد و فشن مدل های مختلف و گوناگونی وجود دارند که شاید شما را برای خرید سردرگم کنند.

اولین چیزی که به آن می پردازیم این است که شما نیاز به خرید چه جنسی از اکسسوری ها را دارید.

اگر انتخای شما طلا باشد و بودجه محدودی داشته باشید، قطعا علاوه بر حس و علاقه ای که به یک مدل انگشتر دارید، باید خرید خود را از لحاظ منطقی نیز بررسی نمایید.

مواردی که باید در هنگام خرید انگشتر طلا مدنظر داشته باشید، به شرح زیر است:

· برای چه مناسبتی می خواهید خرید کنید؟ آیا برای نامزدی و یا حلقه‌ی ازدواج دنبال انگشتر هستید یا برای موارد دیگری!

  • آیا خودتان برای شخص خودتان می خواهید خرید کنید یا این یک هدیه است؟
  • آیا به دنبال یک انگشتر خاص هستید که صرفا برای مراسم خاص استفاده بکنید یا به طور روزانه انگشتر را به دست می کنید؟
  • چقدر بودجه دارید؟
  • آیا طرح و مفهوم خاصی مدنظرتان است یا خیر؟
  • آیا دوست دارید که از سنگ و جواهر درون آن استفاده شده باشد یا صرفا طلای خالی را می پسندید؟
  • آیا در خرید به جنبه‌ی سرمایه گذاری آن نیز دقت می کنید یا خیر؟
  • تمامی سوالات بالا را هنگام خرید باید از خودتان بپرسید که بعد از خرید پشیمان نشوید.
  • حال چند نکته زیر را نیز باید در نظر بگیرید.
  • فرم دستانتان چه مدلی است؟
  • آیا انگشتان باریک کشیده دارید یا انگشتان دستتان توپر و کوتاه است؟
  • آیا ناخن هایتان را همیشه بلند نگه می دارید یا جزو کسانی هستید که با ناخن کوتاه راحت تر هستند؟

بیشتر بخوانید : خرید دستبند طلا

این قبیل سوالات نیز به شما در انتخاب یک انگشتر مناسب کمک می کند مخصوصا اگر قصد دارید انگشتر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

هنگام خرید اینترنتی طلا حواستان به همه جوانب باید باشد چرا که در مغازه حضور ندارید که تعداد مختلفی انگشتر را به دست کنید تا طرح مورد پسندتان را انتخاب کنید.

همچنین در هنگام خرید اینترنتی حتما به سایز انگشتر دقت کنید.

اگر نمی دانید که سایز انگشت شما برای خرید انگشتر چیست، در ادامه راهنمای خرید انگشتر طلا به آن می پردازیم.

سعی کنید از وب سایت هایی خرید کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

جیر طلا از آن دست جواهراتی است که محبوبیت زیادی دارد و مدل‌های آن تقریبا هرگز از مد نمی‌روند. بااین‌حال خرید آن به‌همین‌راحتی نیست و نکات زیادی وجود دارد که باید درنظر بگیرید. ازآنجاکه طلا فلزی گران‌قیمت است، طبیعی است که برای خرید زنجیر طلا نگرانی‌هایی داشته باشید. این مطلب به شما کمک می‌کند با خیال راحت زنجیر طلای مناسبی را بخرید.

زنجیر توپر

این نوع زنجیر با توجه به طلای به کار رفته در آن به سه روش درست می‌شود:

طلای جامد: این طلا درجات خلوص متفاوتی دارد اما فلز پایه آن طلاست. این طلا ارزشش از هر طلای دیگری بیشتر است.

طلای نوردشده: این طلا از اتصال ورقه‌های طلا روی یک فلز پایه که معمولا نقره است ساخته می‌شود. ارزشش از طلای جامد کمتر و از روکش طلا بیشتر است.

روکش طلا: در این روش آلیاژ فلزی را در طلای مذاب غوطه‌ور می‌کنند تا پوشش طلایی روی آن تشکیل شود. این طلا از سایر طلاها ارزان‌تر است و به مراقبت زیادی نیاز دارد، زیرا روکش آن مستعد ساییدگی، لکه‌دار شدن و زنگ‌زدن است. این زنجیر را بعد از مدتی مجددا باید روکش طلا بزنید.

زنجیر توخالی

زنجیر توخالی مانند لوله یا تیوب است. فضای درون آن خالی است. برای کاهش دادن حجم طلای به کار رفته در زنجیر از این روش استفاده می‌کنند.

زنجیرهای توخالی ارزان‌تر و سبک‌تر هستند و استحکام‌شان هم کمتر است. زنجیر توخالی به راحتی می‌شکند و ممکن است با کوچکترین ضربه فرورفتگی پیدا کند. اگر شکسته شود تعمیر آن بسیار دشوارتر از طلای توپر است.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

از عیار طلا چه می‌دانید؟

یکی از مواردی که هنگام خرید طلا باید مدنظر داشته باشید، توجه به عیار طلاست. عیار به درجه خلوص طلا گفته می‌شود. برای مثال طلای ۱۰ عیار، ۴۱٫۷ درصد طلا دارد. طلای ۱۴ عیار، ۵۸٫۳ درصد، ۱۸ عیار ۷۵ درصد، ۲۲ عیار ۹۱٫۶۷ درصد و طلای ۲۴ عیار ۹۹٫۹۹ درصد طلای خالص دارد. طلا فلزی نرم است، بنابراین هر چه عیار آن بالاتر باشد، دوام کمتری خواهد داشت. یعنی دوام طلای ۱۸ عیار از ۲۴ عیار بیشتر است.

طلای ۱۴ و ۱۸ عیار بهترین و محکم‌ترین نوع طلا هستند. درحالی‌که طلای ۲۲ و ۲۴ عیار استحکام کافی ندارند و طلای ۱۰ عیار نه تنها خوش‌رنگ نیست، زیبایی چندانی هم ندارد.

بیشتر بخوانید : طلای کودک

هدف‌تان از خرید زنجیر طلا چیست؟

اگر زنجیر را برای استفاده هر روزه می‌خواهید، باید طلایی را انتخاب کنید که محکم و بادوام باشد. بر این اساس بهتر است طلای ۱۴ تا ۱۸ عیار را انتخاب کنید. این طلا با فلزهای دیگری ترکیب شده است که به زنجیر استحکام بیشتری می‌دهند. علاوه‌برآن بهتر است زنجیر توپر بخرید.

اگر می‌خواهید هرازگاهی در مهمانی‌ها زنجیر را استفاده کنید معمولا محدودیتی وجود ندارد.

اگر می‌خواهید زنجیر باارزشی داشته باشید و به چشم نوعی سرمایه‌گذاری به آن نگاه می‌کنید، طلایی که می‌خرید باید علاوه‌بر توپر بودن ۱۴ یا ۱۸ عیار باشد. این زنجیرها در هنگام فروش قیمت‌شان را حفظ می‌کنند. طلای ۱۰ عیار، روکش طلا و طلای توخالی هنگام فروش ارزش‌شان را از دست می‌دهند.

نکته: زنجیرهای توخالی تقلبی به شمار نمی‌روند. آنها هم طلا هستند و هم ارزش‌شان پایین‌تر است. فقط باید مراقب باشید به قیمت طلای توپر به شما نفروشند.

منبع : طلافروشی اینترنتی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

خرید طلای کودک و نوزاد اصول و نکات مخصوص به خود را دارد. زمانی که قصد خرید طلا کودکان را دارید، باید به مواردی همچون سن کودک، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنین نوع قطعه طلا توجه کنید. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از خرید طلا برای کودکان و نوزادان در اختیارتان بگذاریم. اگر می‌خواهید به یک کودک یا نوزاد، طلا هدیه بدهید و پیش از آن نکات مرتبط با خرید طلای کودک را بدانید

اگر می‌خواهید برای نوزاد دختر طلا بخرید، گزینه‌های پیش رویتان زیاد است. شما می‌توانید انواع گوشواره، زنجیر، پلاک گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نکاتی که گفته شد تهیه کنید. طلاهای دخترانه از طرح‌های ساده، تک‌نگین و پرنگین تا طرح‌های رنگی و عروسکی را در برمی‌گیرند. زمانی که برای خرید طلای نوزاد اقدام می‌کنید، توجه کنید که طلاهای فانتزی و رنگی، کودک را بسیار بیشتر به خود جذب می‌کند. البته باید به این نکته دقت کنید که اگر می‌خواهید قطعه طلایتان را در همان ایام نوزادی برای او استفاده کنید، طلاهایی را بخرید که به لباس او سنجاق می‌شوند. برای خرید زنجیر طلای نوزاد دختر، طرح‌های ظریف‌تر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آن را در رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد خریداری کنید.

انتخاب و خرید طلا برای نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها کمی سخت‌تر است. اغلب طلاهایی که برای نوزادان پسر خریداری می‌شوند شامل زنجیر، پلاک گردن، سنجاق سینه و دستبند است.

دستبندهای بند چرمی با پلاک فانتزی و عروسکی برای نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنین زنجیرهایی که برای پسران خریداری می‌شود، به این علت که در سنین بالاتر هم بتوانند از ان استفاده کنند، کمی ضخیم‌تر و تو پر است. عموما طلای زرد و طلای سفید، نسبت به طلای رزگلد طرفداران بیشتری برای انتخاب رنگ طلای پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه که خریدهای اینترنتی رشد و گسترش زیادی پیدا کرده‌اند، خرید آنلاین طلای کودک هم رواج یافته است‌. بسیاری از افراد، طرح‌های مورد نظرشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مربوط انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. برای خرید طلای کودک اینترنتی نکات مهم زیر را مورد توجه قرار دهید:

۱. حتما از فروشگاه‌ اینترنتی طلا شناخته شده و آنلاین شاپ‌های معتبر برای خرید غیرحضوری طلا اقدام کنید. یک فروشگاه معتبر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و متصل به درگاه‌های بانکی معتبر است.

۲. پیش از نهایی کردن خرید، مطمئن بشید که نوع طلای انتخابی شما برای کودکتان خطر آفرین نباشد.

۳. تا حد امکان، از فروشندگان جدول سایزبندی طلای کودک را دریافت کرده و براساس اندازه معین آن را خریداری کنید.

۴. حتما جعبه ای برای نگهداری از طلای نوزاد و کودک خود تهیه کنید. این نوع طلا با توجه به کوچک بودن، ظرافت مستعد گم شدن است.

۵. اگر به مشتریان فروشگاه و یا کسانی که قبلا از آن خرید کرده‌اند دسترسی دارید، درباره کیفیت کار، اصالت آن و چگونگی مراحل تهیه و خرید پرس‌وجو کنید و یا نظرات موجود در مورد فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

چنانچه خرید آنلاین طلای کودک با دقت و توجه بالایی انجام شود، می‌تواند یک راه مناسب و بدون دردسر برای خرید طلا باشد. پس با توجه به نکات گفته شده، خریدی دلپذیر و مطمئن را برای خودتان رقم بزنید.

آیا طلای کودک ارزش خود را موقع فروش از دست می‌دهد؟

خیر. طلا از هر نوع و جنسی که باشد، بدون توجه به اینکه مناسب استفاده افراد بالغ است، یا طلا کودک و نوزاد است هنگام فروش بر اساس قیمت روز طلا حساب خواهد شد. اما باید توجه کنید که مواردی مثل اجرت و مالیات بر ارزش افزوده ازآن کم می‌شود.

بیشتر بخوانید : زنجیر طلا



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بگذارید صریح بگویم، این فرض که استفاده از جواهرات کاری زنانه است و همه‌ی سبک‌های جواهرات زنانه‌اند، ‌اشتباه است! درست است که سبک‌های خاصی وجود دارد و ممکن است مردان کمتر از خانم‌ها بتوانند از آن استفاده کنند اما اینکه بگوییم همه‌ی سبک‌ها و مدل‌ها زنانه‌اند، درست نیست.

بیشتر بخوانید :

بیایید یک نگاه تاریخی به ماجرا داشته باشیم:

حلقه‌ی پاپ (حلقه‌ی ماهیگیر) نمادی از قدرت و اقتدار است. تصویر این حلقه چیزی بود که پاپ برای مهروموم کردن اسناد رسمی واتیکان از آن استفاده می‌کرد.

فرعون‌های سلسله هجدهم مصر، از جواهرات مخصوص به خود استفاده می‌کردند. این جواهرات گردنبندهایی بودند که برای اعطای افتخار به مقامات، بزرگان و سربازان اهدا می‌شد.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یادآوری زمان و تلاشی که کارمندان آنها در طول مدت خدمت خود داشته‌اند، به بازنشستگان خود ساعت هدیه می‌دادند.

پرسنل نظامی از سنجاق سینه‌های مختلف برای نشان دادن درجه‎‌ی خود استفاده می‌کردند.

در سال ،۱۶۰۰ نجیب‌زاده‌های انگلیسی از روبان برای بستن دکمه‌های پیراهن خود استفاده می‌کردند که این پیش‌زمینه‌ی به وجود آمدن دکمه سردست بود.

قدمت دستبندهای مردانه به ۳۰۰۰سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و پیش از آن، جنگجویان و شامیان بری دفع شر از این گردنبندها استفاده می‌کردند.

من می‌توانم مثال‌های خیلی زیادی از سابقه‌ی استفاده‌ی جواهرات و اکسسوری مردانه طلا برایتان مثال بزنم.

در نهایت، همه چیز بستگی به عملکرد،‌ اولویت و سبک شما دارد. اینکه اکسسوری مردانه لوکس را با اطمینان و اعتماد‌به‌نفس استفاده کنید و احساسی خوشایند از ظاهر خود به دیگران بدهید.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

طلای کودک چه برای کادو دادن و چه برای سرمایه گذاری می تواند یادگاری باارزشی در مناسبت های مختلف باشد. در بازار و همچنین گالری طلای آزادی گزینه هایی عالی و ظریف برای کودکان وجود دارد اما هر کدام از آنها برای تمام سنین مناسب نیستند. پس بهترین طلا برای کودکان آن دسته هستند که مخصوص کودکان طراحی شده اند و آسیبی به آنها نمی زنند.

گوشواره های میخی برای نوزادان مناسب نیستند زیرا ممکن است به پشت گوش فرو رفته و باعث آسیب به کودک شوند اما گزینه بسیار خوبی برای کودکان بالای 7 سال هستند. برای نوزادان می توانید از میان گوشواره های حلقه ای هدیه ای انتخاب کنید.

یک زنجیر طلای ساده و کوتاه، هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسب است و هر روز می توانند آن را در گردن خود داشته باشند.

دستبند و النگو هم برای نوزادان و کودکان ایده آلند؛ به شرطی که متناسب با سایز دست باشند.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

نکات کوتاه مهم در انتخاب طلای کودک

شاید فرزندتان دوست داشته باشد زیورآلات طلای خود را مدام بیاویزد. بنابراین شما باید سلامت کودک را هنگام انتخاب هدیه طلا در اولویت قرار دهید. به همین دلیل چند نکته را در اینجا ارائه می کنیم.

زیورآلاتی که قطعات ریزی دارند و امکان جدا شدن آن ها وجود دارد، برای خردسالان مناسب نیستند.

اکسسوری های طلا اسباب بازی نیستند که در همه ساعات و حتی زمان بازی روی گوش و گردن بچه ها باشند. در زمان خواب، طلای کودک را دربیاورید.

گوشواره ها باید زود به زود تمیز شوند تا از انتقال آلودگی ها به بدن و پوست کودک جلوگیری شود.

هیچ وقت اجازه ندهید بچه ها طلاهای خود را وارد دهان کنند.

گاهی نیاز است که با بزرگ تر شدن بچه ها، طلاهای آن ها را عوض کرد چرا که امکان تنگ شدن آنها وجود دارد.

طلای کودک از قدیم تا امروز و از امروز تا همیشه هدیه باارزشی بوده و خواهد بود. اگر به دنبال طلای بچه گانه هستید و نمی دانید کدام اکسسوری با کدام طرح را انتخاب کنید، ما در گالری طلای آزادی آماده ارائه مشاوره و جدیدترین و به صرفه ترین طلاهای بچه گانه هستیم.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

محبوبیت طلای کودک برای هدیه دادن هر روز بیشتر می شود و دلیل آن هم نیاز چندانی به توضیح ندارد. چه برای کادوی تولد و چه برای موفقیت های تحصیلی و عیدی، طلا برای کودکان می تواند یک یادگاری ارزشمند باشد.

 

از طرفی، بیشتر والدین برای فرزندانشان طلا را به عنوان سرمایه خریداری می کنند. طلا نه تنها برای کودکان بلکه برای نوزادان هم می تواند هدیه خوبی باشد. اما اگر قصد خرید طلا برای کودکان و نوزادان را دارید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا طلای مناسبی را برایشان انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

شاید فرزندتان دوست داشته باشد زیورآلات طلای خود را مدام بیاویزد. بنابراین شما باید سلامت کودک را هنگام انتخاب هدیه طلا در اولویت قرار دهید. به همین دلیل چند نکته را در اینجا ارائه می کنیم.

زیورآلاتی که قطعات ریزی دارند و امکان جدا شدن آن ها وجود دارد، برای خردسالان مناسب نیستند.

اکسسوری های طلا اسباب بازی نیستند که در همه ساعات و حتی زمان بازی روی گوش و گردن بچه ها باشند. در زمان خواب، طلای کودک را دربیاورید.

گوشواره ها باید زود به زود تمیز شوند تا از انتقال آلودگی ها به بدن و پوست کودک جلوگیری شود.

هیچ وقت اجازه ندهید بچه ها طلاهای خود را وارد دهان کنند.

گاهی نیاز است که با بزرگ تر شدن بچه ها، طلاهای آن ها را عوض کرد چرا که امکان تنگ شدن آنها وجود دارد.

طلای کودک از قدیم تا امروز و از امروز تا همیشه هدیه باارزشی بوده و خواهد بود. اگر به دنبال طلای بچه گانه هستید و نمی دانید کدام اکسسوری با کدام طرح را انتخاب کنید، ما در گالری طلای آزادی آماده ارائه مشاوره و جدیدترین و به صرفه ترین طلاهای بچه گانه هستیم.

منبع : https://www.azadi.gold/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در زمان انتخاب طلای بچه گانه علاوه بر زیبایی ظاهری باید به بی خطر بودن آن برای کودک توجه کرد. و این ها تنها دو مورد از فاکتورهای مهم انتخاب طلای کودک هستند. باقی موارد را در ادامه می خوانید.

عیار طلا

اکثر افراد و همچنین کودکان به طلا حساسیت ندارند اما همانطور که می دانید، زیورآلات طلا آلیاژ بوده و با فلزات دیگر ترکیب می شوند. به همین خاطر، امکان دارد درصد بسیار کمی از کودکان نسبت به آن حساسیت نشان دهند. بهتر است طلاهایی با عیار بالا برای کودکان و نوزادان تهیه کنید و در صورت مشاهده التهاب پوستی، بلافاصله اکسسوری را درآورید.

سایز و راحتی

بچه ها همیشه در حال بازیگوشی و جنب و جوش هستند. پس قبل از خرید طلای کودک به این نکته توجه کنید و زیورآلاتی را در نظر بگیرید که خیلی تنگ و یا بزرگ نباشند. طلا را باید به راحتی به انگشت و مچ آویخت؛ در غیر اینصورت، برای کودک آزاردهنده خواهد بود.

اگر قصد خرید آنلاین طلا را دارید، با استفاده از راهنمای اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند می توانید اکسسوری با سایز مناسب را برای کودکتان انتخاب نمایید.

طرح و شکل

حتی اگر به قصد سرمایه گذاری برای کودک طلا می خرید، از خرید طلاهایی که برای بزرگسالان طراحی شده اند خودداری کنید. طلای کودک یک طلای سبک است که با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی این قشر سنی طراحی می شود. طلای کودک ضد حساسیت بوده و التهاب پوستی ایجاد نمی کند.

طول زنجیر طلای کودک

اگر گردنبندی را برای فرزند خود یا آشنایان در نظر گرفته اید، طول زنجیر آن نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد. فروشنده می تواند در این باره کمک زیادی به شما بکند. حتما سن و جنسیت کودک را به فروشنده بگویید تا بهترین گزینه ممکن را در اختیارتان قرار دهد.

بیشتربخوانید :

خرید دستبند طلا



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انگشترهای زنانه بر اساس طرح و یا موقعیتی که برای آن تهیه می‌شوند نام های بسیار متنوعی دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید انگشتر مناسب خودتان را با توجه به نوع کاربری و یا مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید انتخاب کنید.

حلقه سالگرد

حلقه سالگرد انگشتری است که تقریباً نیمی از سطح بالایی حلقه آن با الماس و یا سایر جواهرات پوشانده شده باشد. این نوع انگشترطلای زنانه از قدیم به عنوان هدیه سالگرد ازدواج مرسوم بوده است و حلقه سالگرد نام گرفته است.

انگشتر ماه تولد

این مدل انگشتر طلای زنانه با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زینت داده شده است. سنگ های ماه تولد در رنگ های بسیار زیبا و متنوع به فروش می‌رسند و قابل ست کردن با لباس های مختلف هستند. استفاده از این سنگهای زیبا یک راه عالی است برای این‌که انگشتر را انحصاری تر کنید و معنای خاصی به آن ببخشید.

حلقه نامزدی

انگشتر نامزدی به عنوان نشانه ای از تعهد به ازدواج، به خانم ها از طرف نامزدشان هدیه داده می‌شده است. این انگشتر سمبل عشق و تعهد است. این انگشتر زیبا می‌تواند از طلا، نقره و یا پلاتین ساخته شده ‌باشد که با یک یا چند سنگ قیمتی تزئین شده است.

هرچند که الماس زیباترین و پرطرفدارترین انتخاب برای این نوع انگشتر طلای زنانه است، ولی جدیدا استفاده ازجواهرات رنگی برای این مدل انگشتر طلا مرسوم ‌شده است که یاقوت کبود یکی از آن‌هاست. انگشتر نامزدی مانند حلقه ازدواج بر روی انگشت حلقه دست چپ پوشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید :

ست عروس

به ست انگشتری که یک خانم بعد از ازدواجش در انگشت حلقه دست چپش می‌پوشد، ست عروس گفته می‌شود. این ست زیبا شامل یک انگشتر نامزدی و یک حلقه ازدواج است. این دو انگشتر کاملاً در کنار هم قرارمی‌گیرند و در شکل و مدل با هم همخوانی دارند.

انگشتر خوشه ای

این نوع انگشتر طلای زنانه با تعدادی از جواهرات تزئین شده است. چیدمان جواهرات در این نوع انگشتر طلا به صورتی است که یک الماس بزرگتر در وسط قرار می‌گیرد و تعدادی زیادی جواهرات کوچک‌تر به شکل چشم نوازی در اطراف آن جلوه می‌کنند. این جواهرات هم می‌توانند روی رکاب اصلی انگشتر کار شوند و هم می توانند روی پایه های جداگانه با همین ترتیب قرار گیرند. چنین انگشتر پر زینتی برای استفاده در مهمانی‌های باشکوه انتخاب هوشمندانه ای است.

انگشتر کوکتیل

انگشتر کوکتیل از مدل‌های جدید انگشترهای زنانه است. حلقه این انگشتر زیبا به نسبت سایر انگشترهای زنانه بزرگتر و پهن تر است و سطح بالا آمده و برجسته ای دارد که با جواهرات رنگی بزرگ و تعداد زیادی از جواهرات کوچکتر تزئین شده است. طراحی منحصر به فرد، این انگشترها را به عنوان نمادی از استقلال و فردیت مرسوم کرده است.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

پیش از خرید طلا مانند هرخرید دیگری بهتر است سقف بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. این نکته را بدانید که با بودجه کم هم می توانید به انتخاب مورد نظر خود برسید.

بودجه خرید طلا برای هدیه

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین بودجه خرید طلا برای هدیه، شخصی است که شما هدیه طلا را برایش در نظر گرفته‌اید. و فاکتور مهم دوم، مناسبتی که برای آن این هدیه را آماده می‌کنید. به طور مثال اگر با بودجه کم تصمیم دارید برای یکی از دوستان خود هدیه طلای ارزان بخرید، یکی از بهترین کارها خرید زیورآلاتی است که ساختار اصلی آن‌ها با سنگ های نیمه قیمتی و یا جنس چرم با کیفیت ساخته شده است و با یک پلاک زیبای طلا زینت داده شده اند. یکی از مزیت های این گونه زیور آلات تنوع بسیار زیاد آن ها در طرح و رنگ است. به همین دلیل در بین جوانان بیش از پیش محبوب شده اند. زیرا با هر تیپ و لباسی قابل استفاده هستند.

اگر قصد خرید هدیه طلا برای مناسبت مهمتری را دارید و به طور مثال زیورآلاتی که انتخاب کرده اید با جواهراتی مانند الماس و یا زمرد تزئین شده است، می‌توانید همان مدل را با سنگ های اتمی خریداری کنید. به این شکل ممکن است قیمت نهایی تا نصف مبلغ نمونه اولیه برای شما تمام شود و در عین حال جلوه و زیبایی خاص خودش را هم حفظ کند.

بودجه خرید طلا برای سرمایه گذاری

خرید طلا همیشه سرمایه گذاری مطمئنی است و احتمال ضرر کردن سرمایه گذاران در آن پایین است. در هنگام خرید طلای ارزان برای سرمایه گذاری مهمترین عاملی که باید در نظر گرفته شود، بیشترین سود شما در زمان فروش است. با توجه به مواردی که در قسمت تعیین قیمت طلا به آن‌ها اشاره شد باید زیورآلاتی خریداری کنید که حداقل میزان افت قیمت را میان قیمت خرید و فروش داشته باشد.

یکی از شکل های طلا که در تمام جهان برای سرمایه گذاری مورد توجه بوده و هست شمش های یک گرمی طلا ست. همچنین سکه یکی دیگر از پر طرفدارترین گزینه ها برای سرمایه گذاری طلا است. سکه های طلا با وزن های مختلف تولید و فروخته می‌شوند. شمش ها و سکه های طلا هیچگونه اجرت ساخت طلا و هزینه های اضافی دیگر ندارند. و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به طور مستمر سکه های طلا را به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مناسب خریداری کنید.

بودجه خرید طلا برای خودم

چه کاری از هدیه دادن طلا به خودتان بهتر؟! حالا که پای خودتان درمیان است، کم کردن کیفیت اصلاً گزینه مناسبی نیست! پس پیشنهاد ما خرید بهترین کیفیت و بیشترین ظرافت با بودجه مورد نظر شماست. اگر به فکر خرید طلای ارزان برای خودتان هستید ابتدا نوع زیورآلات موردنظر خود را انتخاب کنید، سپس تصمیم بگیرید که دوستدارید آن‌را در چه شرایطی استفاده کنید؟(مهمانی، اداری، روزمره، و…).پس از آن تصمیم بگیرید که قصد هماهنگ سازی آن با چه‌لباس ها و دیگر زیورآلاتی را دارید. در انتها طرح کلی آن را مشخص کنید و روی عیار طلای مورد نظر به جمع بندی برسید.

اگر در پیدا کردن طرح مورد نظرتان ناموفق بودید نگران نباشید! شما می‌توانید از طرح مورد نظر خود عکس تهیه کنید و یا با ارتباط با کارشناسان ما طرح خودرا به صورت کاملاً انحصاری ترسیم کنید. سپس طلا سازان تریص محصول مورد نظر شما را طراحی کرده و طی ۵ تا ۷ روز کاری تولید می‌کنند! همچنین در صورت درخواست شما با استفاده از راه کارهایی مانند توخالی کردن طلا و سایر متدهای هنرمندانه تا جایی که از استحکام مطلوب کاسته نشود تلاش می‌کنیم که هزینه محصول نهایی را به بودجه شما نزدیکتر کنیم.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

سرویس طلا ست با تاج عروس

یکی از جذاب‌ترین ترندهای ۲۰۲۱ در زمینه سرویس طلا، طراحی سرویس طلاهایی است که با تاج سر عروس ست هستند. این سرویس‌ها در طرح‌های مختلف و بسیار زیبایی تهیه شده‌اند که جذابیت عروس را چندبرابر می‌کنند.

سرویس طلا توری یا فیوژن

مدل طلا فیوژن نیز از دیگر مدل‌های جدید سرویس طلا در سال ۱۴۰۰ هستند. همانطور که گفتم این مدل سرویس‌ها به طراحی زیبا و به شکل توخالی و توری شکل وجود دارند که ازیک‌طرف کار، آن‌سوی کار هم دیده می‌شود. این مدل‌ها امسال بسیار پر طرفدار شده اند. به ویژه اینکه قیمت طلا از سال گذشته تا کنون بسیار بالا رفته است.

سرویس طلا شاخه‌ای

سرویس طلاهای شاخه‌ای مدل‌های جدید سرویس طلا در سال ۱۴۰۰ هستند که شبیه به شاخه‌های یک گیاه پیچ‌درپیچ یا برگ‌هایی که به سمت پایین متمایل هستند دیده می‌شوند. همانطور که لباس‌های سنتی و بته‌جقه در سال‌های گذشته دوباره مد شده اند، مدل‌های سرویس طلای شاخه‌ای نیز امسال بسیار پرطرفدار شده است.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

سرویس طلا کارتیر

کارتیر از آن دسته برندهایی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و در سال ۱۴۰۰ دوباره به ترند پرطرف‌دار سرویس طلا تبدیل شده است. سرویس کارتیر به اشکال مختلف ریز و ظریف، درشت و پهن، تمام کارتیر یا نیم کارتیر همراه با زنجیر باریک وجود دارد. خوبی این مدل سرویس این است که اجزای متفاوت آن‌را می‌توان به تنهایی نیز استفاده کرد.

سخن آخر

قیمت سرویس طلا یکی از اولین نکاتی است که افراد در انتخاب سرویس موردنظر خود به آن توجه می‌کنند. در این مقاله سعی کردم بهترین نکات کاربردی را برای خرید سرویس طلا ارزان و باکیفیت به شما بگویم.

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

برای آنکه سرویس طلا ارزان و باکیفیت خریداری کنید، می‌توانید با رعایت چند نکته مهم، به این هدف برسید:

سرویس‌های ظریف و سبک تا حد زیادی هزینه نهایی خرید طلا را برای شما کاهش می‌دهند؛ بنابراین اگر دوست دارید یک سرویس زیبا، شیک و درعین‌حال ارزان بخرید، به سراغ سرویس‌هایی با وزن کم بروید.

هر چه سرویس خریداری شده، طراحی ساده و آسان‌تری داشته باشد، اجرت ساخت آن هم کمتر است. پس برای کاهش قیمت سرویس طلا طراحی‌های آسان و ساده‌تر را انتخاب کنید.

اگر چندان برای شما اهمیت ندارد که سرویس طلا را به‌صورت سرویس طلا دست‌اول و نو خریداری کنید، می‌توانید سرویس طلا دست‌دوم را بدون هزینه اجرت ساخت و با قیمت ارزان بخرید. این کار برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به سود در زمینه طلا و جواهرات بسیار کاربرد دارد.

پیشنهاد من برای کسانی که دوست دارند سرویس طلا نو و البته ارزان خریداری کنند، سرویس طلای کم اجرت است. طلای کم اجرت طلایی است که استفاده نشده و در واقع نو است. اما یا به صورت تیراژی تولید شده است که مخصوص طرح‌های پرطرفدار و پر شمار است،‌ یا زراحی محصول پیچیدگی کمی دارد به‌همین دلیل کارو زمان زیادی صرف تولید آن نشده است.

انتخاب سنگ‌های قیمتی و نگین‌های اصل و زیبا مانند الماس با تراش برلیان زیبایی سرویس طلای شما را چندین برابر می‌کند. اما نکته مهم این است که به همان نسبت قیمت سرویس طلا را هم بالاتر می‌برد. می‌تواند طلای خود را بدون سنگ‌های قیمتی و یا با نگین‌های اتمی تهیه کنید که در عین زیبایی ارزان‌قیمت هم باشند.

از مدل‌های مشبک یا فیوژن استفاده کنید. این مدل‌های به دلیل طراحی توخالی که دارند وزن پایین‌تری نسبت به محصولات هم‌اندازه دارند. به همین‌دلیل قیمت تمام شده آن‌ها نسبت به محصولات مشابه یکسان است.

منبع : طلافروشی آنلاین



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

برای انتخاب النگو طلا زنانه و النگو طلا بچگانه باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

۱. اندازه و سایز النگو

مهم‌ترین دغدغه هنگام خرید النگو اندازه و سایز آن است. از آنجایی که النگو مانند دستبند قابلیت تنظیم اندازه ندارد، باید سایز دقیق آن را در نظر بگیرید. اگر النگو طلا برای دستتان خیلی تنگ باشد می‌تواند دست را زخم کند و یا در صورتیکه داخل دستتان قرار گرفت، بیرون آوردن آن غیرممکن شود. در مقابل، زمانی که اندازه النگو برای دستتان بزرگ است، حالت بسیار بد و نازیبایی روی دستتان ایجاد می‌کند و حتی ممکن است به راحتی از دستتان خارج و گم شود. این نکته خصوصا برای انتخاب النگو طلا بچگانه بسیار اهمیت دارد. زیرا با رشد کودک، النگو به سرعت برای او کوچک می‌شود و در مقابل اگر سایز آن زیادی بزرگ باشد، هنگام بازی و فعالیت از دستش خارج خواهد شد. پس اولین نکته‌ای که در انتخاب این محصول باید در نظر بگیرید، سایز آن است.

2.رنگ النگو طلا

النگو طلا زنانه نیز مانند هر نوع طلای دیگری به رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد. شما می‌توانید بنا به سلیقه خودتان یکی از رنگ‌های طلای زرد، طلای سفید یا طلای رزگلد را انتخاب کنید. البته باید توجه داشته باشید که افراد با سن پایین‌تر، به طلای سفید یا رزگلد علاقه بیشتری دارند و این رنگ‌ها جوان‌پسندتر هستند.

3. وزن النگو طلا

النگوها در هر وزنی در بازار طلا و جواهرات موجودند. اما به این دلیل که اغلب به صورت چندتایی استفاده می‌شود، وزن آن بیشتر خواهد شد. پس اگر النگو را برای استفاده دائمی و روزانه می‌خواهید، آن‌ها را سبک و از میان وزن‌های کمتر انتخاب کنید تا دستتان را اذیت نکند.

4.ظرافت و طرح النگو

همانطور که اشاره کردیم، النگوها شکل و ظاهر متنوعی دارند و با طرح‌های مختلفی در بازار عرصه می‌شوند.

اگر به النگوهای خیلی پهن علاقه دارید بهتر است آن‌ها را به صورت تک استفاده کنید. چندین النگو با پهنای زیاد در کنار هم چندان ظاهر زیبایی ندارند.

چنانچه می‌خواهید النگوی شما باریک و ظریف باشد می‌توانید چند النگوی یک شکل بخرید و در کنار هم بیندازید. اما باید توجه کنید که از برخورد النگوها به یکدیگر، صدای ظریفی به وجود می‌آید. اگر تعداد النگوها در دست زیاد باشد، این صدا هم بیشتر می‌شود و در بسیاری از موارد چندان مناسب نیست. پس تعداد النگوها را خیلی زیاد انتخاب نکنید.

النگوهای بسیار ظریف و جواهر نشان، بشتر مناسب مهمانی ها و مجالس هستند و برای استفاده روزانه چندان مناسب نیستند. اگر می‌خواهید النگوهایتان را همیشه در دست داشته باشید، سعی کنید جنس محکم و النگوی کمی پهن‌تر را انتخاب کنید‌.

النگوهای طرح ساده را می‌توانید با هر نوع لباسی استفاده کنید. سادگی النگوها دست شما را بسیار شیک و زیبا خواهد کرد. اگر می‌خواهید النگوهای پر تراش تهیه کنید، حتما حواستان به نوع شیارهای آن باشد. زیرا نوع تراش‌ها می‌تواند استحکام النگوها و همچنین شیوه تمیز کردن آن را مشخص کند. اگر تراش‌های روی النگو زیادی عمیق باشند، کار شست‌وشو و پاک کردن گاه‌به‌گاه النگو از آلودگی‌ها را اندکی سخت می‌کنند‌.

بیشتر بخوانید :



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بسیاری از افراد در تشخیص طلای سفید و پلاتین دچار اشتباه می‌شوند. زیرا رنگ هر دو سفید و به ظاهر بسیار شبیه به یکدیگر هستند. اما این دو نوع فلز گرانبها تفاوت‌هایی دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند:

۱. پلاتین به صورت طبیعی یک نوع فلز سفید رنگ است. در حالیکه طلای سفید بر اثر ترکیب آلیاژ طلا با دیگر فلزات با رنگ سفید، به این رنگ در می‌آید. علت این ترکیب این است که طلای خالص حالت نرمی دارد. بنابراین برای آنکه قابلیت حالت پذیری پیدا کند، اصولا آن را با ترکیبات مس، نیکل، نقره، پالادیم و منگنز ترکیب می‌کنند. این فلز سفید ممکن است از ۲۵% تا ۵۰% ترکیب طلای سفید را بسته به میزان عیار اون تشکیل بدهد.

۲. پلاتین چگالی و وزن بسیار بیشتری نسبت به طلا دارد. به شکلی که تقریبا دو برابر وزن یک طلای ۱۸ عیار است. اما طلای سفید سبک‌تر است. پس اگر دو محصول یک شکل و هم اندازه از جنس طلای سفید و پلاتین را وزن کنید، محصول ساخته شده از پلاتین وزن بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

۳. هر دو فلز پلاتین و طلا نایاب هستند.اما پلاتین از طلا نایاب‌تر است. همچنین پروسه اکتشاف و تولید پلاتین از طلا سخت‌تر است. به این دلایل قیمت پلاتین از طلا بیشتر است.

۴. درخشندگی قطعات ساخته شده از پلاتین به شکل طبیعی در آن وجود دارد. در حالیکه طلای سفید برای درخشش و جلوه بیشتر، نیاز به یک روکش رودیوم دارد. (رودیوم فلزی سفید رنگ است که یک لایه روشن کننده روی طلا اضافه می‌کند تا زیباتر به نظر برسد. )

۵. در صورت کم کیفیت بودن رودیوم موجود روی طلای سفید، این روکش به مرور زمان و در اثر ساییدگی از بین رفته و گاهی به تغییر رنگ طلا منجر می‌شود. اما قطعات ساخته شده از پلاتین این مشکل را ندارند.

۶. پلاتین سختی بیشتری نسبت به طلای سفید دارد و این مساله باعث می‌شود که بسیار محکم‌تر از آن باشد

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

تعیین قیمت سرویس طلا با درنظرگرفتن سه فاکتور بسیار مهم تعیین می‌شود:

وزن سرویس

وزن سرویس در تعیین قیمت سرویس طلا نقش اساسی را ایفا می‌کند. هر چه سرویس طلایی که انتخاب می‌کنید سبک‌تر باشد، قیمت کمتری هم دارد. در مقابل با بالارفتن وزن نهایی سرویس طلا، هزینه تمام شده آن هم افزایش می‌یابد.

اجرت ساخت

حتماً تا به‌حال اصطلاح اجرت ساخت را در خرید طلا و جواهر شنیده‌اید. اجرت ساخت سرویس طلا و قطعات طلا هزینه تمام‌شده‌ای است که طلاساز یا طلافروش برای طراحی طلا و ساخت آن از شما دریافت می‌کند.

مقدار این اجرت بنا بر نوع طلای مصرفی، طراحی طلا، استفاده از سنگ‌های قیمتی در آن و … متفاوت است. باید این نکته را به شما بگویم که اجرت ساخت فقط هنگام خرید طلای نو یا دست‌اول محاسبه می‌شود.

برای مثال طلاهایی که به عنوان طلای ایتالیایی شناخته می‌شوند و یا سرویس‌های طلا فانتزی که طراحی خاص و ویژه‌ای دارند، اجرت ساخت بالاتری هم دارند.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

سنگ، نگین و سایر متعلقات سرویس

خیلی از سرویس‌ها وجود دارند که روی آن‌ها با انواع سنگ‌ها، نگین‌های قیمتی و یا مروارید و … تزیین شده است. این موارد نیز به طور مستقیم روی قیمت سرویس طلا تأثیر گذارند. به این صورت که هر چه میزان استفاده از سنگ‌های قیمتی و نگین‌های اصل مانند الماس و … در یک سرویس بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

همچنین نوع تراش سنگ‌ها، میزان ریز یا درشت بودن آن‌ها و … هم این قیمت را کم یا زیاد می‌کند.  

منبع : https://www.asby.ir/



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

 

۱- تیفانی اند کو

یکی از پرفروش‌ترین برندهای معروف طلا و جواهر تیفانی اند کو است که تا چند سال پیش با نام تیفانی اند یانگ شناخته می‌شد. البته این شرکت کالای لوکس آمریکایی در میان عموم مردم با نام تیفانی شهرت دارد. زمینه اصلی فعالیت‌های آن نیز طراحی، ساخت و فروش جواهرات است. جالب است بدانید شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر تأسیس شد. اما در حال حاضر محصولات گسترده‌تری در چرخه تولید دارد که تمامی آنها کالاهای لوکس بشمار می‌روند. شرکت تیفانی در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمایه ۸٫۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد.

۲- هری وینستون

شرکت جواهرسازی هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است. هری وینستون در سال ۱۹۳۲ میلادی در شهر نیویورک تاسیس شد و خیلی زود توانست نام خود را به عنوان «پادشاه الماس‌ها» و جواهرساز ستاره‌ها بر سر زبان‌ها بیندازد. دلیلش هم طراحی و ساخت جواهراتی لوکس و بی‌نظیر بود. هری وینستون در سال ۱۹۵۸ میلادی، «الماس امید» را که زینت‌بخش تاج سلطنتی لوئی چهاردهم فرانسه بود و همچنین الماس پرتغالی را به موسسه اسمیتسونین که بزرگ‌ترین موزه علمی-فرهنگی-تحقیقاتی جهان است، اهدا کرد.

جال است بدانید روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ میلادی، ارزان‌ترین جواهر عرضه شده در جواهرفروشی هری وینستون را ۶۰۰۰ دلار آمریکا برآورد کرده بود.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

۳- کارتیه یکی از برندهای معروف طلا و جواهر

کارتیه در سال ۱۸۴۷ میلادی توسط فردی به نام لوئی فرانچسکو کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد. دفتر مرکزی کارتیه در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. کارتیه با عناوینی همچون «جواهرساز پادشاهان، پادشاه جواهرسازان» شهرت یافت. به این خاطر که محصولات خود را با تلفیق الماس و پلاتین طراحی می‌کرد و می‌ساخت. کالکشن‌های کارتیه اغلب مورد توجه سلبریتی‌ها قرار دارد و طلاهای آن نیز تنوع رنگی زیادی دارند.

امروزه جواهرات کارتیه را کلکسیونی از نفیس‌ترین جواهرات در دنیا می‌دانند. مجموعه‌ی گسترده‌ای از سبک‌های منحصربفرد که هریک در نوع خود بی‌نظیرند. اغلب مشتریان این برند، سرمایه‌داران بزرگ، افراد خانواده‌های سلطنتی و اشخاص برجسته و معروف هستند.

۴- شوپارد

شوپارد یک برند سوئیسی است که توسط لویی اولیس شوپارد در دهه ۱۸۶۰ تاسیس شد. شوپارد در ابتدا برای تولید ساعت و ساعت‌های جیبی زنانه شهرت پیدا کرد. این برند کالاهای لوکس با ساخت ساعت‌هایی با استفاده از الماس در زیر شیشه‌های ساعت توانست در دهه ۱۹۷۰ به شهرت جهانی دست پیدا کند. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده‌است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در کنار برند BVLGARI که جزو ۱۰ برند برتر طلا و جواهرات در دنیاست، نام‌های دیگری نیز قرار دارند که بد نیست در همین ابتدای مقاله به صورت خلاصه با آنها آشنا شوید, از هری وینستون گرفته تا کارتیه و پیاژه.

۱- هری وینستون (Harry Winston) یه عنوان یکی از تاپ‌ترین برندهای جواهرات در جهان، از سال ۱۹۳۲ میلادی فعالیت خود را شروع کرد؛ و یکی از مدعیان بی‌چون و چرای جهان در حوزه تولید سنگ‌های الماس است.

۲- کارتیه (Cartier) که جواهرات بسیار شیک و عطرهای بی‌نظیر دارد نیز در سال ۱۸۶۰ میلادی تأسیس شد. زیورآلات این برند فرانسوی برای تمامی سنین مناسب است. کارتیه به وفاداری به آرت‌دکو نیز شهرت دارد؛ مشخصه‌ی این سبک به‌کارگیری اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگ‌های روشن است و آمیخته‌ای است از نوگرایی و طراحی‌های زینتی و گران‌بها.

۳- ون‌کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون‌کلیف در پاریس تاسیس شد و برای استفاده از طراحی حیوانات، گل‌ها و طبیعت در کالاهای لوکس خود مشهور است.

۴- بوچلاتی (Buccellati) یا بوچالتی نام یکی از شرکت‌های لوکس ایتالیایی است که به بی‌عیب و نقص بودن جواهراتش در دنیا شناخته می‌شود.

۵- تیفانی اند کو (Tiffany & Co) در سال ۱۸۳۷ میلادی تاسیس شد و در زمینه‌ی طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت دارد.

۶- گراف (Graff) یک برند چند منظوره‌ی طلا و جواهرات بریتانیایی در لندن است. این شرکت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و بیشتر با الماس‌های بزرگ شناخته می‌شود.

۷- پیاژه (Piaget) به خاطر طراحی و ساخت جواهراتی که طراحی مدرن و سنتی را در هم می‌آمیزد شهرت دارد. معروف‌ترین طراحی این برند هم طرح گل رزی است که به امضای پیاژه در محصولات مختلف تبدیل شده است.

۸- میکی‌موتو (Mikimoto): در سال ۱۸۹۳ تاسیس شده است. این کارآفرین ژاپنی برای ایجاد اولین مروارید کشت‌شده‌ی جهان شهرت و اعتبار پیدا کرده است.

۹- شوپارد (Chopard): در سال ۱۸۶۰ توسط در ژنو تاسیس شد. این برند فقط از بهترین مواد برای ساخت جواهراتش استفاده می‌کند و علاوه ‌بر ساخت جواهرات لوکس از سنگ‌های قیمتی نادر، ساعت‌های سوئیسی نیز تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید :



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از زیباترین رنگ‌ها برای خرید طلا، رزگلد است. صورتی ملایم و شیکی که می‌توان آن را با هر تیپ لباسی و هر رنگی ست کرد. این رنگ از طلا همچنین با پوست‌های مختلف از روشن تا تیره تناسب کامل دارد و جلوه آن ملایم‌تر از طلای زرد یا طلای سفید است.

به طور کلی برای شیک‌تر به نظر رسیدن خوب است گاهی از طلاهای رزگلد استفاده کنید. این رنگ طلا از ترکیب طلای خالص و فلز مس به دست می‌آید. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بیشتر باشد، قرمزی رزگلد بیشتر خواهد بود و برعکس. از آنجا که مس فلز مستحکمی است، وجود آن در زیورآلات رزگلد باعث می‌شود تا دوام زیاد و عمر طولانی‌تری نسبت به طلای زرد داشته باشند. به این خاطر که خلوص طلای آنها کمتر است و همه می‌دانیم که طلا فلز نرمی است و به تنهایی قابل استفاده در صنعت جواهرسازی نیست.

در حال حاضر برترین برندهای طلا و جواهر در سراسر جهان همچون کارتیه، پیاژه، دیور و مونیکا وینادر، سعی می‌کنند بیشترین زیورآلات تولیدی‌شان به رنگ رزگلد باشد. طلای صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای جواهرات و مصنوعات طلا بشمار می‌رود و با یک گردش ساده در میان فروشگاه‌های طلا و جواهر می‌توانید به‌راحتی به این باور برسید که رزگلد همه جا هست.

بیشتر بخوانید : طلای کودک

برای افرادی که پوست سرد دارند رنگ‌های سرد جواهرات مثل نقره، پلاتین و طلای سفید مناسب است و برای کسانی که پوست گرم دارند، طلا زرد و رزگلد مناسب است. اما به طور کلی، رزگلد روی اکثر پوست‌ها جلوه زیبایی دارد. یعنی شما چه پوست روشن داشته باشید و چه تیره می‌توانید با ست کردن جواهرات رزگلد تیپی شیک برای خود بسازید. پس در انتخاب آن شک به دل خود راه ندهید.

در ضمن، رزگلد یک رنگ گرم و رمانتیک است. به همین خاطر برای مناسب‌های احساسی همچون جشن‌های عروسی و نامزدی یا قرارهای عاشقانه گزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به طلای سفید و طلای زرد به شمار می‌آید.

یکی از ویژگی‌های طلای رزگلد که آن را به یکی از زیباترین رنگ‌ها بدل کرده است، این است که قابلیت ست شدن و هماهنگی با تمامی رنگ‌‌ها را دارد. جواهرات رزگلد را می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی در کنار جواهرات طلا و یا نقره خود به کار ببرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

قیمت جواهرات کارتیه همیشه گران است به این دلیل که کیفیت جواهرات این برند واقعاً بالا و بی‌نظیر است. هرکدام از طرح‌های کارتیه حال و هوای خاصی دارند که با سبک و سلیقه‌ی افراد مختلف سازگار می‌شود. کمپانی کارتیه در کلکسیون‌های خود از ترکیب زیبای بصری همراه با سنگ‌های قیمتی در کنار هم استفاده می‌کند. مثلاً در یک ست طلای سفید از الماس و یاقوت سرخ در کنار هم استفاده می‌کند تا اثری هنری خلق کند. یا به طور مثال، ساعت‌های کارتیه با بالاترین کیفیت توسط طراحان و هنرمندانی در سوئیس ساخته می‌شود که سابقه‌ی خانوادگی طولانی در ساعت سازی دارند.

جالب است بدانید که به منظور پیشگیری از تقلب مدل‌های معروف کارتیه، هر محصول با یک کد منحصربه‌فرد شماره‌گذاری می‌شود. کارتیه در کالکشن‌های خود که از سنگ‌های بسیار نایاب قیمتی و منحصر به فرد استفاده می‌کند و برای تراش و جایگذاری این سنگ‌ها هم از شیوه‌های خاص و منحصر به فردی استفاده می‌کند.

کارتیه در کارهایش از مواد کمیاب، طرح‌های منحصربه‌فرد و خلاقیت‌هایی که با گذشت زمان رنگ کهنگی نمی‌گیرند استفاده می‌کند و به همین دلیل محبوب است. با اینکه مشتریان کارتیه بیشتر از اعضای خانواده‌های سلطنتی هستند، اما بازاری برای مردم عادی هم ایجاد کرده است، بدون آنکه اندکی کیفیت کارش را کاهش داده باشد.

بیشتر بخوانید :

در دورانی از تاریخ، پلاتین، فلزی بسیار گران‌بها به شمار می‌رفت و به جز اشراف، کسی توان خرید آن را نداشت. کارتیه نخستین شرکتی بود که طلای سفید یا پلاتین را در ساخت مجموعه جواهرات خود به کار برد.

استفاده از پلاتین به همراه الماس مخصوصا در سری گارلند (Garland Style) باعث شهرت جهانی برند کارتیه و شهرت روافزون آن شد.

یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای کمپانی طلای کارتیر این است که تعداد زیادی از جواهرات پادشاهی و سلطنتی دنیا توسط این مجموعه طراحی و ساخته شده‌اند. تا جایی که در سال ۱۹۰۲ کمپانی کارتیه ۲۷ تاج برای مراسم تاجگذاری ادوارد ششم ساخت.

گوشواره‌ها و دستبند‌های الماس جودی فاستر در مراسم اکران فیلم «هیولای پول» باعث شهرت بیشتر این برند و محبوبیت کارتیر در میان سلبریتی‌ها شد.

برخی از طرح‌های اشرافی کارتیه تنها یک بار و برای اشخاص خاص و مطرح جهان طراحی شده است.

منبع : مجله طلا و جواهر asby



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در زیر ۷ ترفند برای خرید طلای رزگلد و ست کردن آن را برایتان نوشته‌ایم و امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.

۱- ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ پوست

رزگلد برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده گزینه بسیار مناسبی است زیرا قرمزی موجود در آن، گرمای زیبایی در صورت فرد ایجاد می‌کند. اما به طور کلی، این رنگ طلا برای رنگ پوست بیشتر افراد قابل ست کردن است زیرا زیبایی و جذابیت این طلای رنگی غیر قابل انکار است.

۲- ست کردن طلای رزگلد با رنگ لباس

باید بدانید که قرمزی ملایم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌های به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاکستری مایل به قهوه‌ای بیشترین تناسب را دارد. یعنی برای داشتن یک استایل بسیار شیک و پرجلوه توصیه می‌کنیم سراغ لباس‌هایی به رنگ‌های کرم و بژ بروید. لباس با رنگ‌های خنثی مانند سفید، سیاه، خاکستری، کرم و سرمه‌ای نیز با طلای رزگلد ترکیب جذابی می‌سازند.

۳- استفاده از جواهرات رزگلد در مراسم رسمی

در مناسب‌های رسمی و قرارهای کاری و تجاری توصیه ما این است لباس‌های کلاسیک و رسمی به رنگ‌های خاکستری، زغالی یا سفید بپوشید و آنها را با طلای رزگلد ست کنید. این ترکیب کاملا شیک و باکلاس است.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی طلا

۴- ست کردن طلای رزگلد و طلای زرد

طلای رزگلد همچنین با طلای زرد نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. به جای استفاده از زیورآلاتی به رنگ سفید و طلایی، این بار از ترکیب رزگلد و طلایی استفاده کنید و ببینید که چقدر زیباست. مثلا یک گردنبند بلند طلایی و یک چوکر به رنگ رزگلد استفاده کنید.

۵- استفاده از طلای رزگلد در کنار فیروزه

طلای رزگلد با رنگ‌های مرجانی و فیروزه‌ای نیز بسیار شیک و شاد به نظر خواهد رسید. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر بدرخشید و ظاهری متفاوت داشته باشید از لباس‌های فیروزه‌ای رنگ در کنار طلای رزگلد استفاده کنید. یا از طلاهای رزگلد با نگین فیروزه استفاده کنید.

۶- ست کردن جواهرات رزگلد با دیگر اکسسوری‌ها

تیپ خود را فقط به زیورآلات و جواهرات رزگلد محدود نکنید. بهتر است کیف دستی یا کفش خود را از این رنگ ترکیبی زیبا انتخاب کنید تا حسابی خاص و متفاوت به نظر برسید. یا مثلاً ساعت رزگلد یک قطعه مناسب در کنار دستبند طلای رزگلد است. یا مثلاً می‌توانید رنگ‌های مسی و طلای زرد را به دستبند رزگلد اضافه کنید. امروزه بیشتر طراحان طلا و جواهر سعی می‌کنند در ساخت انواع ساعت یا دیگر مصنوعات طلایی از رزگلد استفاده کنند. پس اکسسوری‌های زیادی متناسب با طلای رزگلد پیدا می‌کنید. این رنگ حتی در دیگر صنایع و شرکت‌های مد و فشن هم کاربرد فراوانی دارد. به‌طور مثال می‌توان به کمپانی اپل اشاره کرد که در سال‌های اخیر رنگ رزگلد را به خط تولید ساعت‌های هوشمند یا آیفون‌های خود افزوده است.

۷- ست کردن طلای رزگلد با رنگ مو

ترفند آخر ما مناسب افرادی است که شهامت ایجاد تغییرات بزرگ در شکل و ظاهر خود را دارند. شما می‌توانید موهایتان را به رنگ رزگلد تغییر داده و همزمان هم از یک گردنبند به این رنگ استفاده کنید تا کاملا ست و جذاب به نظر برسید. البته رنگ موهای شرابی، قرمز و صورتی هم با این طلای رنگی تناسب کامل دارند.

منبع : طلافروشی آنلاین



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انتخاب و خرید دستبند چرم طلا مردانه نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. اگر دوست دارید یک خریدطلا عالی و ماندگار داشته باشید، به نکته‌هایی که در ادامه می‌خواهم به شما بگویم توجه کنید:

عیار و وزن طلای روی دستبند را در نظر بگیرید

شما طلای سنگین را بیشتر می‌پسندید یا طلاهای سبک و کم‌وزن را دوست دارید؟ برای انتخاب دستبند طلا چرم مردانه باید عیار و وزن مورد نظرتان را معین کنید. از آنجایی که طلای رایج در ایران، طلای ۱۸ عیار است، این عیار طلا را بخرید. وزن طلا بستگی به خواست و سلیقه شما دارد. البته معمولا پلاک طلا روی دستبند چرم وزن کمی دارد. هر چه وزن طلا کمتر باشد قیمت آن هم پایین‌تر است. به طور کلی پلاک‌هایی که اسم‌ با لیزر بر روی آنها حک شده است نسبت به پلاک‌هایی که شکل اسم را دارند سبک‌تر هستند.

نوع قفل و مکانیزم بسته شدن آن را بررسی کنید

به نظر من برای خرید دستبند طلا مردانه هیچ چیز مهم‌تر از نوع قفل و کیفیت آن نیست. زمان خرید دستبند طلا حتما قفل و مدل بسته شدن آن را در نظر بگیرید. دستبندهای چرمی بافته شده، عموما قفل‌های آهنربایی دارند و به کمک یک زبانه بسیار کوچک محکم می‌شوند. اگر می‌خواهید دستبندتان را فقط در مهمانی یا مراسم‌های خاص استفاده کنید، این نوع قفل برای شما مناسب است. اما اگر آن را برای استفاده روزانه و همیشگی می‌خواهید، چندان مناسب نیست. قفل‌های ساعتی و پهن برای دستبند طلا چرمی بسیار کاربردی است و مقاومت بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر قصد دارید که به صورت روزانه از دستبندتان استفاده کنید، قفل‌های ساعتی را انتخاب کنید.

دستبند چرم طلا مردانه بهترین گزینه برای هدیه دادن

هدیه خریدن برای آقایان جزو کارهای سخت و زمان‌بر است. اما اگر می‌خواهید یک هدیه شیک، زیبا و ماندگار برای آن‌ها تهیه کنید، دستبند چرم طلا بخرید. من فکر می‌کنم هیچ چیز به اندازه یک اکسسوری منحصربه‌فرد نمی‌تواند استایل افراد را کامل و زیباتر کند. دستبند چرم و طلای مردانه بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید با آقایان بدهید و خاطره یک روز شیرین را برایشان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اینجا قرار است که از جذاب‌ترین مدل‌های دستبند چرم طلا برای خرید طلا برای آقابان  نام ببرم. این مدل‌ها را از بین تحقیقاتی که درباره دستبند چرم و طلا انجام داده‌ام و تجربه‌هایی که در برخورد با آقایان شیک‌پوش داشته‌ام جمع‌آوری کرده‌ام. پس اگر دوست دارید در نگاه دیگران مثل یک جنتلمن خوش‌تیپ دیده شوید، این مدل‌ها را به یاد داشته باشید:

دستبند طلا مردانه چرم با پلاک دو اسمی

اگر دوست دارید که به نامزد، همسر یا دوست صمیمی‌تان یک هدیه خاص و جذاب بدهید که همیشه شما را به خاطر داشته باشد، دستبند طلا مردانه چرم با پلاک دو اسمی بخرید. به نظر من جذاب‌ترین هدیه برای یک نفر، هدیه‌ای‌ است که او را به یاد هدیه‌دهنده بیندازد و چه چیزی بهتر از پلاک‌های دو اسمی و دستبند بند چرمی؟

باید بگویم که پلاک دو اسمی طلا از ترکیب زیبا و هنرمندانه دو اسم در کنار هم ساخته می‌شود و در یک نگاه می‌توانید هر دو اسم را ببینید. برای خرید این مدل دستبندها باید پلاک‌های آن طبق اسم‌هایی که شما می‌خواهید طراحی شود. اگر به دنبال خرید یک هدیه ماندگار برای یار ماندگار خود هستید، به توصیه‌های من گوش کنید و همین حالا این مدل دستبند را سفارش دهید!

دستبند چرم طلا پهن

قطعا می‌دانید که دستبندهای چرم در اندازه‌های مختلفی وجود دارند این سبک دستبند برای افرادی که مچ پهن و استخوان‌بندی درشت دارند هم بسیار مناسب است. پلاک طلا و خصوصا پلاک‌های دو اسمی که بزرگ‌تر و یا طولانی‌تر هستند، روی دستبند طلا چرم پهن بهتر قرار می‌گیرند.

بیشتربخوانید : طلای کودک

دستبند چرم و طلا مردانه با پلاک اسم

رایج‌ترین و یا شاید بتوان گفت محبوب‌ترین مدل در میان دستبند‌ طلا چرم مردانه، دستبند چرم با پلاک اسم است. من فکر می‌کنم مردانی که این سبک دستبندها را انتخاب می‌کنند، اعتماد به نفس بالایی دارند و می‌خواهند نامشان را به زیبایی و با روشی متفاوت به دیگران بگویند! پلاک اسم روی دستبند طلا مردانه چرم در انواع گوناگون و سبک‌های نوشتاری مختلفی وجود دارد، از سبک تحریری گرفته تا فانتزی و لاتین.  به نظر من بهترین معیار برای انتخاب بین حالات نوشتاری مختلف پلاک اسم طلا این است که به نوع تیپ خود توجه کنید. اگر تیپ و استایل لباس پوشیدن شما سنتی، ساده یا هنری است از پلاک اسم فارسی تحریری یا نستعلیق استفاده کنید. اگر نوع پوشش شما مدرن‌تر است و روی دیگر اجزاع لباستان از کلمات انگلیسی استفاده شده است، از پلاک اسم لاتین استفاده کنید.

دستبند طلا چرم بافت

علاوه‌بر مدل‌های دستبند چرم معمولی، دستبند چرم و طلا بافت هم طرفداران زیادی دارد. به نظر من این سبک دستبند برای کسانی که مچ‌های باریک و یا استخوانی دارند مناسب است. دستبند طلا و چرم بافت مردانه برای ست کردن با انواع لباس‌های اسپرت و گاهی مجلسی مناسب است و زیبایی منحصربه‌فردی را به شما می‌بخشد.

دستبند چرم طلا مردانه دست‌دوز و طبیعی

اگر شما هم مثل من روی کیفیت بند چرمی و زیبایی و ظرافت آن حساس هستید، دستبند چرم طلا مردانه دست‌دوز را انتخاب کنید. کیفیت چرم‌های دست‌دوز و طبیعی بسیار بالاست و دوام خوبی دارد. همچنین رنگ‌های متنوع و طبیعی آن باعث می‌شود که قدرت انتخاب بالایی داشته باشید. در عین حال اگر قصد هدیه دادن را دارید، این گزینه می‌تواند به نفیس‌تر بودن هدیه شما کمک کند.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی  



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر به سطح شمش‌ها خوب نگاه کنید، نوشته‌هایی را می‌بینید که بر آن حک شده است. این نوشته‌ها، به وسیله قالب‌هایی که برای ساخت شمش به کار می‌روند، روی آن‌ها درج می‌شوند.

هر شرکت سازنده شمش طلا، موظف‌ است اطلاعات کاملی از جمله عیار شمش، نام شرکت و کارخانه را روی آن درج کند. این کار برای جلوگیری از ساخت شمش‌های تقلبی صورت می‌گیرد و به نوعی، تضمین کننده اصالت آن است. وقتی شما اقدام به خریداری شمش می‌کنید، با بروز هر نوع مشکلی در شمش، به وسیله این اطلاعات خاص، می‌توانید شرکت و کارخانه سازنده را به راحتی پیدا کنید.

۱. عیار شمش طلا

عیار شمش طلا، اولین چیزیست که باید بر روی شمش حک شود. این عیار معمولا ۹۹۹ یا همان ۲۴ است.

۲. وزن شمش طلا

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که حک شدن آن بر سطح شمش ضروریست، وزن آن است. وزن دقیق هر شمش باید به دقت روی آن درج شود. حساسیت این کار تا اندازه‌ای است که باید وزن نمایان شده روی ترازوی دقیق طلافروشان، با وزن نوشته شده روی شمش‌ها برابر باشد.

۳. کد شناسایی شمش طلا

همانطور که هر یک از مصنوعات طلا، یک کد شناسایی اختصاصی دارند، شمش‌ها نیز باید این کد را روی خود داشته باشند. کد شناسایی برای شمش‌ها، از طریق آزمایشگاه‌های عیارسنجی صادر می‌شود. این آزمایشگاه‌ها، زیر نظر اتحادیه صنف سازندگان، فروشندگان طلا و جواهر کار می‌کنند. دقت کنید که کدهای شناسایی، معتبر و قابل استفاده باشند. پس مراقب درج کدهای تقلبی و دروغین روی آن‌ها باشید.

۴. نام و آرم کارخانه سازنده شمش طلا

شما هر محصول معتبری را که بخرید، چه طلا باشد و چه کالای دیگری، نام و آرم کارخانه و یا شرکت سازنده، روی آن حک شده است. شمش‌های طلا هم دقیقا از همین قاعده پیروی می‌کنند. در کنار دیگر اطلاعات موجود روی شمش طلا، آرم و نام کارخانه آن هم حک می‌شود. این کار دست سوء‌استفاده‌کنندگان و متقلبان را از انجام هر فعالیت غیرقانونی کوتاه می‌کند.

بیشتر بخوانید :



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انتخاب و خرید طلا کاری است که باید وقت و زمان زیادی را برای آن صرف کنید تا یک انتخاب دقیق و ماندگار داشته باشید. بسیاری از افراد در مواجه با طلاهای ایتالیایی، این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا سرویس طلای ایتالیایی؟ مهم‌ترین دلایلی که برای خرید سرویس طلا ایتالیایی وجود دارد و به عنوان بهترین انتخاب برای شما مطرح می‌شوند، موارد زیر هستند:

۱. دوام و استحکام

سرویس طلای ایتالیایی به خاطر تکنیک ها و ابزارهایی که در تولید آن استفاده می‌شود، و چیرگی بالای استادکاران تولید کننده‌ی آن از دوام و استحکام بسیار بالایی دارند. این ویژگی برای خرید  و استفاده در هر طلایی بسیار مهم است.

۲. زیبایی و درخشندگی چشم‌نواز

اگر سرویس طلا ایتالیایی را در کنار دیگر سرویس‌های طلا قرار دهید، متوجه تفاوت در زیبایی و درخشندگی آن خواهید شد. چه چیزی مهم‌تر از زیبایی و جلوه در سرویس طلا؟!

۳. شهرت فراوان

همانطور که اشاره کردیم، طلای ساخت ایتالیا در سراسر دنیا مشهور است. بنابراین شما با داشتن آن به هر کجای دنیا که بروید، می‌توانید به راحتی طلای خود را با قیمت واقعی آن بفروشید.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی طلا

۴. طراحی به روز اروپایی

مهم‌ترین مؤلفه درمورد طلای ایتالیایی، نوع طراحی آن است. طراحان ایتالیایی از معروف ترین طراحان جهان هستند. برخی از محصولات این طراحان به صورت محدود تولید شده و فقط در مزایده های خاصی فروخته می‌شود. به همین دلیل اکثر طلا ایتالیایی طراحی های بسیار خاصی دارند که نمونه آن در ایران تولید نمی‌شود.

۵. قیمت بالا هنگام فروش

از آنجایی که قطعات طلا و سرویس طلا ایتالیایی قیمت و اجرت ساخت بیشتری نسبت به سایر طلاها دارد، هنگام فروش هم با قیمت بیشتری فروخته می‌شود. بنابراین اگر شما برای خرید طلای ایتالیایی هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید، هنگام فروش نیز سود بیشتری خواهید کرد.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

صرفه‌جویی در زمان

برخلاف خرید حضوری طلا  از فروشگاه که صرفا در تایم محدودی در دسترس هستند، فروشگاه آنلاین در هر زمان از شب و روز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات است و این مزیت به خصوص برای افراد پر مشغله و یا والدینی که فرزند کوچک دارند بسیار مفید خواهد بود. در فروشگاه آنلاین با صرف کمترین زمان امکان بهترین انتخاب فراهم است.

برنامه‌ی خرید

خرید آنلاین طلااز وب سایتی که شما قادر به بازدید تمامی محصولات آن هستید تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما فراهم می‌کند.

مقایسه قیمت‌ها

با وجود وب سایت فروش آنلاین شما می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را با سایر محصولات مقایسه کنید که این مسئله برای انتخابی بهتر به شما کمک خواهد کرد.

اطلاع از اخبار جدید

وقتی شما عضو وب سایت فروشگاه آنلاین می‌شوید با عضویت در خبرنامه می‌توانید از تخفیفات، اخبار جدید، محصولات و غیره به سرعت خبردار شوید. این نوع فروشگاه‌ها هر از چند گاهی تخفیفات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

انتخاب نامحدود

در فروشگاه‌ها به دلیل محدودیت فیزیکی در سایت‌ها، تنوع انتخاب و کالا برای شما بسیار محدود است اما در فروشگاه آنلاین شما در روند انتخاب محدود نخواهید بود و دامنه‌ی گستره‌تری از انتخاب در دست خواهید داشت.

سهولت در حمل و نقل

وقتی شما خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهید دیگر نیازی به خروج از خانه، پیدا کردن جای پارک، معطلی در پمپ بنزین و یا معطلی در صف فروشگاه نخواهید داشت.

دسترسی آسان به تجربیات مصرف کنندگان

مصرف کنندگان تجربیات و نظرات خود را می‌توانند در وب سایت فروشگاه‌ها به اشتراک بگذارند. این مورد به انتخاب خریدار جدید بسیار کمک خواهد کرد زیرا با دسترسی به نظرات دیگران امکان خرید آگاهانه برای او فراهم می‌شود.

حذف محدودیت جغرافیایی

ممکن است محصول مورد نظر شما در شهر محل سکونتتان وجود نداشته باشد ولی با خرید آنلاین امکان خرید از هر شهری برای شما فراهم است.

منبع : مجله طلا و جواهر



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر برای خرید گوشواره طلای ارزان قیمت و مناسب بودن این گزینه‌ی کاربردی قانع شدید؛ وقت آن رسیده از پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های گوشواره طلا برای‌تان صحبت کنم:

گوشواره میخی زنانه طلا

گوشواره‌های میخی یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایی است که بین خانم‌ها بسیار مورد قبول است. مدلی که هم می‌توان برای استفاده‌ی روزمره و همیشگی پوشید و هم در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی و صمیمی، انتخاب خوبی برای تکمیل سبک و استایل شخصی است. این گوشواره‌ها برای هر فرم صورتی کاربرد دارند. طرح‌های پروانه، برگ، بته و قلب از جمله طرح‌های مینیمالی هستند که حس‌وحالی رها و آزاد دارند. اگر هم به دنبال طرحی چشم‌گیرتر هستید می‌توانید مدل قلب و مروارید را انتخاب کنید. این مدل دارای طراحی برجسته است و دو مروارید سفید رنگ نیز در مرکز قلب‌های خود دارد که آن‌را چشم‌گیرتر کرده است به همین دلیل یکی از طرح‌های جذاب گوشواره طلا میخی ارزان است.

گوشواره زنانه زنجیری طلا

گوشواره طلا ارزان دیگری که با طرح‌های مختلف و شیک می‌توانم پیشنهاد کنم گوشواره زنانه زنجیری است. گوشواره‌های آویز به‌طور کلی برای کسانی که صورت‌های گرد و مربعی شکل دارند یک انتخاب خوب است که می‌تواند تناسب را در چهره ایجاد کند. این گوشواره‌های آویز ارزان قیمت برای یک موقعیت نیمه رسمی یا مهمانی خاصی که دوست دارید سبکی متفاوت اما در عین حال ظاهری ساده و صمیمی داشته باشید مناسب است. طرح‌های گل و آویز، گوی و پولک و سنگ یا مروارید جزء مدل‌های این گوشواره است.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

گوشواره زنانه حلقه‌ای طلا

کسانی که انتخاب و سلیقه‌ی آنها به سمت طرح‌های ساده‌تر و هندسی‌تر می‌رود، گوشواره‌های حلقه‌ای را از بین مدل‌های متنوع بازار بیشتر دوست دارند! من به شخصه گوشواره‌های حلقه‌ای را از آن دسته مدل‌هایی می‌بینم که حداقل یک یا دو طرح مختلف آن باید در کمد و استایل شخصی هر فرد وجود داشته باشد. افرادی که فرم صورت آنها گرد است بهتر است از گوشواره‌های دایره‌ای بزرگ دوری کنند اما باز هم طرح‌های حلقه‌ای دیگری وجود دارد که برای فرم صورت این افراد مناسب است. به‌طور مثال اگر مثل من فرم صورت‌تان گرد و دایره‌ای شکل است از گوشواره‌های حلقه‌ای بیضی شکل یا مربعی شکل استفاده کنید که تناسب را در تصویر بصری فرم صورت ایجاد می‌کند. همچنین بعضی از این مدل‌ها به‌خاطر سادگی که دارند می‌تواند به چشم یک سرمایه‌گذاری با اجرت کم باشد و در زمان فروش نگران کم شدن درصد بالایی از قیمت آن نباشید.

بیشتر بخوانید : خرید طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا هم مورد دیگری است که قصد دارم برای انتخاب در بین طرح‌های متنوع گوشواره ارزان قیمت از آنها با شما صحبت کنم. طرح‌های فانتزی و اسپرت معمولا یک انتخاب راحت برای استفاده‌ی روزانه یا موقعیت‌های صمیمی و دورهمی‌های ساده است. تنوع طرح‌ها و رنگ‌هایی که در این مدل وجود دارد می‌تواند برای انتخاب رنگ و طرح لباس راهنمای خوبی باشد. گوشواره‌های فانتزی نسبت به انوع مدل دیگری که معرفی کردم از تنوع بالاتری برخوردار اند و برای هر سلیقه‌ای می‌توان مدل مناسب را پیدا کرد.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

نماد قلب همیشه در طراحی جواهرات استفاده می‌شود و هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد. بسیاری از طراحان جواهر با استفاده از شکل ساده قلب، طرح‌های خلاقانه و شگفت‌انگیزی را می‌سازند. طلا و جواهرات طرح قلب اصولاً جزو بهترین هدایا برای نشان دادن علاقه خود به یک نفر است. به این دلیل که طرح قلب یک تصویر سمبلیک است که احساسات عمیق و عاشقانه را نشان می‌دهد.

از جمله طرح‌های محبوب برای طلا و جواهرات طرح قلب می‌توان به طرح طلا دوقلب اشاره کرد. برخی از مردم اعتقاد دارند که این طرح به این معنا است که عشق هرگز تمام نمی‌شود و این چرخه تا ابد ادامه دارد.

سمبل قلب در طلا و جواهرات نشان‌دهنده‌ی اتحاد و کنار هم بودن دو نفر تا پایان عمر است. برای والدین هم این هدیه نمادی از عشق کامل و احساسات عمیق نسبت به فرزندشان است.

یکی دیگر از طرح‌های پرطرفدار برای طلا و جواهرات با طرح قلب استفاده از طرح بی‌نهایت قلب است. طلاوجواهرات با طرح بی‌نهایت قلب به دلیل معنایی که دارد اغلب برای هدایای نامزدی، عروسی و سالگرد عروسی انتخاب می‌شوند.

کلام آخر

طرح قلب در همه جای جهان نماد عشق و احساس است چون تمام باورها، احساسات و عواطف ما در قلب‌مان جمع شده. بر همین اساس است که ما در فروشگاه آنلاین گالری پرسته، طرح‌های بسیار متنوع و جذاب از طلا با نماد قلب را عرضه می‌کنیم. این محصولات زیبا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و برای نشان دادن عشق و علاقه و برای هدیه دادن به فرد موردعلاقه‌تان، بهترین گزینه هستند.

بیشتر بخوانید :



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انواع دستبند طلا همیشه در طول تاریخ توسط مردان و زنان مورداستفاده قرار می‌گرفته و همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هاست. در در دوران باستان مردم از متریال‌های مختلفی مانند عاج حیوانات، صدف، مرجان یا فلزات پایه برای ساختن دستبند و النگو استفاده می‌کردند. امروزه طراحان علاوه بر این مواد، از انواع نخ‌های مکرمه، چرم و پلاستیک هم برای ساخت دستبند استفاده می‌کنند.

البته هدف و دلیل استفاده از دستبند در گذشته متفاوت بوده. به طور مثال، در برخی تمدن‌ها، دستبندهای مخصوصی درست می‌کردند تا برای آنها خوش‌شانسی در جنگ را به دنبال بیاورد. مثلاً وایکینگ‌ها بر این باور بودند که با پوشیدن نوعی دستبند ویژه می‌توانند در جنگ علیه دشمنان پیروز شوند. به طور کلی، نمادپرستی و نسبت دادن ویژگی‌های خاص به جواهرات در تمدن‌های باستانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. اما در زمان حال، این اکسسوری صرفاً جنبه‌ی تزئینی دارد.

از آنجا که دستبند در طرح‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار موجود است، عموما یافتن گزینه مناسب که با سلیقه و بودجه فرد جور در بیاید کار چندان آسانی نیست. به همین خاطر گالری طلای آزادی  تصمیم گرفته تا در این راستا به شما کمک کند تا بتوانید مناسب‌ترین دستبند را بر اساس سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : النگو طلا

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل

دستبند از هر جنس و با هر طرحی که باشد در تکمیل تیپ افراد نقش مهمی می‌تواند ایفاء کند. به طور کلی، انواع زیورآلات که جزو اکسسوری‌های محبوب و رایج بین مردم هستند در راستای افزایش جذابیت ظاهری افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ که دستبند هم از این قاعده مستثنا نیست. به طور مثال فرض کنید که تیپ کژوال یا اسپرت دارید و اگر با چنین استایلی از دستبند طلای پر نگین (دستبند تنیس) استفاده کنید به هیچ عنوان تیپ شما جذاب نخواهد بود. چرا؟ چون چنین دستبندهایی مخصوص مراسم رسمی و مهمانی‌های شب هستند و برای تیپ اسپرت باید دستبند اسپرت هم انتخاب کنید. مثلاً دستبندهای بافت یا چرمی، یا اگر طلا دوست دارید دستبندهای زنجیری نازک و ساده با تیپ اسپرت جور در می‌آیند.

همچین بهتر است که زیورآلات خود را همیشه بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید. مثلاً اگر دست‌های بزرگی دارید، حتماً دستبند طلای درشت خریداری کنید. چون دستبندهای ظریف روی دست‌های شما جلوه‌ی چندان زیبایی ندارند و اصلاً به چشم نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید : طلافروشی اینترتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتری که درست انتخاب شود و مناسب انگشت‌های دست شما باشد می‌تواند دست‌های شما را جذاب‌تر نشان دهد. به طور مثال، انگشترهایی که اندازه کوچک و جزئیات ظریف دارند برای برای دست‌های ریز و کوچک مناسب‌تر هستند. افرادی که دست‌های کوچک دارند بهتر است سراغ انگشتری بروند که سنگ‌ها و نگین‌های ریز گرد، برش و تراش پرنسسی، بیضی یا شکل قلبی داشته باشد. و برعکس، کسانی که دست‌های بزرگ دارند بهتر است به دنبال انگشتری باشند که ابعاد و اندازه کلی آن درشت است و جزئیات زیادی هم روی آن کار شده

بیشتر بخوانید :

معیارهای انتخاب انگشتر مناسب

در زیر تمامی مواردی را برایتان نوشته‌ایم که خوب است در زمان انتخاب انگشتر مناسب در نظر داشته باشید:

شکل و اندازه انگشت‌های دست

برای انتخاب انگشتر مناسب اول از همه باید به بلندی و پهنای انگشت موردنظر خود و اندازه کلی دست‌هایتان توجه کنید.

شکل و اندازه‌ی انگشتر

پس از تعیین سایز آن و شکل انگشت‌ها، نوبت انتخاب سایز و شکل انگشتر است. شما باید به اندازه، شکل سنگ نگین و همچنین قطر، شکل و مدل انگشتر هم توجه کنید.

طول ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها

علاوه بر این موارد که اصل کار را تشکیل می‌دهند، بهتر است شکل، مدل و طول ناخن‌های خود را نیز مدنظر داشته باشید. به این خاطر که مثلاً بلندی یا کوتاهی ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها تاثیر مهمی در ظاهر دست‌هایتان دارد. ناخن‌های بلند اندازه انگشت‌های شما را بلندتر نشان می دهند. بنابراین رعایت این نکات هم می‌تواند در انتخاب انگشتر طلا مناسب دست بسیار موثر باشد.

انتخاب انگشتر بر اساس سن

زنان و دختران جوان بهتر است که انگشتر و حلقه‌های باریک با نگین و سنگ‌های کوچک را انتخاب کنند. خانم‌های میان‌سال و مسن چون پوست دست‌هایشان کمی چروک است بهتر است انگشتر و حلقه‌های بزرگ با نگین و سنگ‌های درشت را انتخاب کنند تا رگ‌ها و چروک‌های پوست دست‌شان کمتر دیده شود.

انتخاب انگشتر بر اساس رنگ پوست

انتخاب هر نوع طلا و جواهر بر اساس رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. چون هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، زیورآلات زرد، دست افراد با زمینه پوست گرم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. یا مثلاً زیورآلات نقره‌ای، سفید و روشن برای زمینه رنگ پوست سرد مناسب هستند.

منبع : مجله طلا و جواهر asby



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

طلا به دلیل کمیابی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و زیبایی و جلایی که دارد، همیشه بین انسان ها محبوب و گرانبها بوده است. البته طلا برای خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. به همین علت، برای خوشحال کردن عزیران و نشان دادن ارزش والای آنها، می تواند گزینه خوبی باشد. با این حال،  قیمت طلا همیشه بالا بوده است. و این روزها بخاطر گرانی و تورم سرسام آور، بسیاری از مردم طلا را از لیست گزینه های مناسب برای کادو خط می زنند. ولی ما در اینجا به شما طلای سبک را پیشنهاد می کنیم که در مناسبت ها و موقعیت های مختلف می توانید به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید.

قیمت طلاهای سبک و لیزرکات مسلما کمتر است و تنوع گسترده محصولات آن می تواند تمام سلیقه ها را راضی کند. در ادامه، با طلای سبک آشنا خواهید شد؛ سپس به سراغ طلاهای ارزان قیمت کادویی برای مناسبت های مختلف می رویم.

طلای سبک چیست؟

به زیورآلاتی که از جنس طلا هستند و در عین داشتن طرح کاملی از یک جواهر، به صورت توخالی و با وزن کمتر ساخته می شوند، طلای سبک گفته می شود. در این نوع مصنوعات طلا، کل حجم اکسسوری با طلا پر نشده و مقداری از آن را فضاهای خالی یا ترکیبی از فلزات سبک وزن دیگر تشکیل داده است. گاهی هم این زیورآلات در ترکیب با چرم و سنگ های ارزان قیمت ارائه می شوند. به این ترتیب، بدون آنکه به طراحی محصول طلا لطمه ای وارد شود، وزن آن به مقدار زیادی کاهش می یابد و می توان با هزینه خیلی کمتری زیورآلات زیبا و ظریف طلا را خریداری کرد.

طلای کم اجرت چیست؟

بعضی از زیورآلات طلا طراحی پیچیده و ظریف کاری زیادی دارند و ساخت آنها دشوارتر است. به همین دلیل، کارمزد یا مزد ساخت بیشتری به این نوع جواهرات تعلق می گیرد. اما در مقابل، بعضی از اکسسوری های طلا کارمزد بسیار پایینی دارند که در اصطلاح به آنها طلای کم اجرت گفته می شود. اگر قصد خرید طلای ارزان را دارید، ما به شما دسته دوم را پیشنهاد می کنیم.

طلای سبک مناسب برای موقعیت های مختلف

همانطور که در بالا گفتیم، طلای سبک می تواند گزینه بسیار خوبی برای کادو و هدیه باشد. نه تنها در ایران، بلکه در تمامی شهرها و کشورها روزهای مختلفی برای مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته می شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دکتر و … از این قبیل مناسبت هاست. در چنین روزهایی برای قدردانی از طرف مقابل یا نشان دادن محبتی که به او داریم، یک شئ ارزشمند هدیه می دهیم.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

خرید انگشتر طلا  مردانه برخلاف آنچه به‌نظر می‌آید کار آنچنان ساده ای نیست. تنوع بسیار بالای طرح های انگشتر، سنگ های زینتی روی انگشتر و کاربرد های مختلف هر نوع انگشتر می‌تواند باعث گیج شدن هر خریداری بشود. توی این متن به شما خواهیم گفت که اصلا چرا باید انگشتر مردانه طلا رو به فلزات کم ارزش‌تر ترجیه بدید، در چه مواردی انگشتر های نگین دار باید بخرید و در چه مواقعی نباید بخرید، و چجوری از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترین شکل نگهداری بکنید. پس حتما این متن رو تا انتها بخونید و اگر سوال بیشتری داشتید، باهامون توی بخش نظرات درمیون بذارید.

اگر‌ می‌خواهید یک انگشتر طلا مردانه خاص داشته باشید و این خاص بودن برای همیشه باقی بماند، باید به خوبی از آن نگهداری کنید. معمولا آقایان توجه کمتری به روش‌های نگهداری زیورآلاتشان دارند. بنابراین طلا و جواهرات آن‌ها  به میزان بیشتری آسیب می‌بینند. اما می‌توان با به کاربردن روش‌های ساده، تا حد زیادی میزان آسیب‌دیدگی انگشترها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

عدم برخورد با مواد شوینده:

مواد شوینده مانند صابون‌، شامپو، مایع دستشویی و … می‌توانند عمر مفید طلای شما را کاهش دهند. زمانی که می‌خواهید با این نوع مواد کار کنید حتما انگشتر خود را از دستتان خارج کنید.

درآوردن انگشتر هنگام شنا:

اگر از ان دسته آدم‌هایی هستید که زیاد به استخر می‌روید، حتما انگشترتان را در خانه بگذارید. علاوه‌بر خارج شدن انگشتر هنگام شنا و گم شدن انگشتر، آب و کلر موجود در آن می‌تواند به مرور سطح انگشترتان را صیقل دهد! برخورد مداوم آب به سطح انگشتر آن را دچار ساییدگی و فرسودگی می‌کند.

قرار دادن در جعبه مخصوص:

انگشترها به دلیل کوچک بودن و سطح تقریبا صافشان در معرض ساییدگی و خراش قرار دارند. زمانی که انگشتر خود را از دستتان خارج می‌کنید آن را درون جعبه مخصوصش قرار دهید. این کار باعث جلوگیری از برخورد انگشتر با سایر وسایل و زیورآلات می‌شود.

منبع : مجله طلا و جواهر asby



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

خرید انگشتر طلای مردانه برخلاف آنچه به‌نظر می‌آید کار آنچنان ساده ای نیست. تنوع بسیار بالای طرح های انگشتر، سنگ های زینتی روی انگشتر و کاربرد های مختلف هر نوع انگشتر می‌تواند باعث گیج شدن هر خریداری بشود. توی این متن به شما خواهیم گفت که اصلا چرا باید انگشتر مردانه طلا رو به فلزات کم ارزش‌تر ترجیه بدید، در چه مواردی انگشتر های نگین دار باید بخرید و در چه مواقعی نباید بخرید، و چجوری از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترین شکل نگهداری بکنید. پس حتما این متن رو تا انتها بخونید و اگر سوال بیشتری داشتید، باهامون توی بخش نظرات درمیون بذارید.

چرا انگشتر طلا

بسیاری از آقایان، هنگام خرید انگشتر، جنس‌های دیگری غیر از طلا را انتخاب می‌کنند. اما خرید انگشتر طلا برای مردان عاقلانه‌تر است. چراکه جنس طلا از نوع فلزی است که در ترکیب با دیگر مواد آسیب بسیار کمتری می‌بیند. این ویژگی از این نظر اهمیت دارد که آقایان در مشاغل بسیار متنوعی مشغول به کارند و ممکن است با انواع مواد شیمیایی یا دستگاه‌های مختلف در ارتباط باشند. همچنین مقاومت طلا بسیار بیشتر از دیگر فلزات رایج برای زیورآلات است. بنابراین استفاده مداوم از آن در هنگام کار و فعالیت نگرانی بسیار کمتری برای شما به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

نکات مهم برای انتخاب انگشتر طلای مردانه

تهیه و خرید انگشتر مردانه طلا نیازمند درنظر گرفتن نکاتی است که می‌تواند انتخاب آن را برایتان راحت‌تر کند. برای آنکه هدفمند‌تر و آسان‌تر به سراغ انگشتر‌های مردانه بروید، ویژگی‌‌های زیر را در نظر بگیرید:

شغل:

شغل آقایان عامل مهم و تاثیرگذاری برای انتخاب انگشتر آن‌هاست. اگر شغلتان چندان سنگین نیست و با دست‌هایتان کار‌های قدرتی نمی‌کنید انگشترهایی با نگین‌های کوچک برای شما مناسب است.اما در صورتیکه در مشاغل سخت، مانند کارهای مکانیکی و انواع شغل‌های صنعتی مشغول به کار هستید، انگشترهای ساده را انتخاب کنید. وجود نگین یا تراش‌های بزرگ روی انگشتر، می‌تواند باعث دردسر شما در انجام کارهایتان شود.

بلندی و کوتاهی انگشت:

انگشتان دست نیز اندازه مختلفی دارند و براساس فیزیک و بدن هر فرد متفاوت‌اند. چنانچه انگشتان شما کشیده و بلند است، می‌توانید انگشترهای تک‌نگین گرد را انتخاب کنید. اما اگر انگشتانتان کوتاه است، نگین‌های مستطیل شکل و بیضی برایتان بهتر است.

 در انتخاب انگشتر طلای مردانه در نظر گرفتن کشیدگی انگشتان بسیار مهم است. زیرا می‌تواند نیمی از جلوه انگشتر را روی دستتان به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید : النگو طلا

رکاب انگشتر:

به طور خاص در انگشترهای مردانه رکاب انگشتر اهمیت زیادی دارد. زیرا بخش بیشتری از انگشترهای مناسب آقایان را رکاب آن تشکیل می‌دهد. یادتان باشد که قرار نیست تمام بند انگشتتان را به وسیله انگشتر بپوشانید. پس متناسب با سایز انگشت و اندازه دست خود رکاب انگشترتان را انتخاب کنید. رکاب‌های بسیار باریک در انگشتر طلای مردانه چندان زیبا نیستند. سعی کنید حد وسطی از اندازه و پهنای رکاب را در نظر گرفته و آن بخرید.

اندازه انگشتر:

هنگام خرید انگشتر طلای مردانه حتما به سایز آن توجه کنید. انگشترهای بسیار تنگ و یا بسیار گشاد، نه تنها زیبایی ندارند بلکه اذیت‌کننده هستند. از آنجایی که مردان بیشتر زمان خود را بیرون از خانه و در محل کار می‌گذرانند، انگشترهای گشاد برایشان مشکل‌ساز است. زمانی که انگشتر شما بزرگتر از سایز انگشتتان است، احتمال گم شدن بسیار بیشتری دارد. در مقابل، کار کردن خصوصا انجام کارهایی که دست‌ها به میزان بیشتری در آن‌ها درگیر است باعث باد کردن انگشتان می‌شود. انتخاب انگشتر تنگ می‌تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد و در انگشت شما گیر کند. علاوه‌بر این‌ها بیشتر زیبایی یک انگشتر به این است که کاملا مناسب سایز انگشت شما باشد.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

از روز گذشته طلا روند صعودی قدرتمندی را آغاز کرده و در حال رسیدن به اوج های پیشین خود است. کارشناسان بازار معتقدند که افزایش قیمت ها در اینجا متوقف نشده و بیش ازاین صعود خواهند کرد.

همراه با باز شدن بازار ها پس تعطیلات سال نو میلادی در روز گذشته و شروع معاملات طلا توانست مقاومت سطح 1900 دلار را شکسته و تا 1940 دلار شد کند. هم اکنون نیز هر انس طلا 1949 دلار قیمت دارد و در حال امتحان کردن شانس خود برای رسیدن به سطح 1950 دلار می باشد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که اگر بایدن بتواند کنترل سنا را نیز در دستان خود بگیرد می توان انتظار داشت که طلا به سرعت افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و طبق پیش بینی ها برای بار دیگر به بالای 2000 دلار برسد.

نمودار های فنی نشان دهنده تلاش طلا برای تثبیت خود در بالای سطح 1947 دلار هستند. اگر طلا بتواند سطح 1950 دلار را به دست آورد نقطه مقاومت بعدی که با آن رو به رو خواهد شد سطح 1959 دلار خواهد بود.

در ادامه نیز هدف صعودی طلا نقطه 1972 دلار خواهد بود که مقاومت عمده طلا را تشکیل می دهد.

در صورت شرایط نزولی طلا در نقطه 1941 دلار دارای پشتیبانی بسیار قدرتمندی می باشد و در صورتی که این نقطه حمایت شکسته شود طلا در سطح 1930 دلار پشتیبانی خواهد شد. سطحی که اگر اتفاق خاصی نیافتد بعید است طلا به زیر این قیمت سقوط کند.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا



:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

تاثیرات جسمی و روانی

شاید ندانید اما طلا علاوه بر زیبایی بسیار زیاد ظاهری، دارای خواص بسیار فراوان جسمی و روانی هم هست؛ چرا که طلا به بهبود روند متابولیسم بدن می پردازد و باعث کنترل فشار خون می‌شود. که البته همین کنترل بر فشار خون می‌تواند موجب کنترل اعصاب بدن شود.

آموزش پس انداز کردن به فرزندان

پدران و مادران می‌توانند با خرید طلا برای فرزندانشان به آنها از دوران جوانی و نوجوانی راه های امن پس انداز کردن را آموزش دهند و از این طریق برای آینده ی فرزندانشان سرمایه گذاری کنند. خرید طلا می‌تواند هوش اقتصادی فرزندان را افزایش دهد و به آنها راه و روش پس انداز کردن را بیاموزد.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

حس خوب پشتوانه و استقلال

با خرید طلا برای دختران جوان نه تنها هدیه ای نفیس، بلکه حس استقلال و بلوغ به آنان هدیه می‌کنیم چراکه نگهداری از طلا کار ساده ای نیست و با هدیه دادن طلا و آموزش نحوه ی نگهداری از آن به دخترانمان رو به رویی با شرایط و البته استقلال می‌آموزیم.

نکاتی درباره خرید کادو روز دختر

در ادامه به بیان نکاتی برای خرید طلا می پردازیم که می تواند شما را در تهیه‌ی یک کادوی مناسب بسیار راهنمایی کند. پیشنهاد می‌شود ادامه ی مقاله را با دقت بیشتری بخوانید چرا که علاوه بر اطلاعات ضروری عمومی می‌توانید به نکات بسیار مهمی برای خرید طلا اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

حتما در تقویم تاریخ دقیق مناسبتی که قرار است برایش هدیه ای تهیه کنید را علامت گذاری کنید تا بتوانید برای تاریخ مدنظر بودجه‌ای مناسب در نظر بگیرید و آن را فراموش نکنید.

در خرید کادو برای روز دختر برای هر فرد حتما به علایق شخصی‌اش توجه کنید. رنگ ها از شخصی ترین فاکتور ها در خرید هدیه است. هیچ گاه به دلیل اینکه صورتی رنگی دخترانه است به تهیه‌ی کادو برای فردی که رنگ مورد علاقه اش آبی است نپردازید.

در خرید طلا و جواهرات حتما دقت کنید که محصول را از مکانی مطمئن تهیه کنید و این اصلا دور از ادب نیست که در این مورد خاص فاکتور محصول را همراه با آن به فرد دریافت کننده هدیه تحویل دهید.

با تهیه‌ی کارت های هدیه‌ی بانکی و یا کارت خرید هدیه از فروشگاه های خاص این حق انتخاب را به افراد می‌دهید که هدیه شان را کاملا بسته به نیاز و علاقه شان انتخاب کنند.

در خرید طلا و جواهرات حتما دقت کنید که فرد به طلاهای سنگین وزن علاقه بیشتری دارد یا کارهای ظریف را می‌پسندد؟! حتما هدیه ای تهیه کنید که فرد از ان استفاده کند. چرا که این موضوع باعث خوشحالی متقابل خودتان نیز می شود.

حتما روش تشخیص طلای غیر اصل از اصل را تا حدودی یادبگیرید. و یا بهترین کار این است که از مکانی مطمئن اقدام به خرید طلا و جواهر کنید.

۷. معمولا حرف K در کنار عددی که نمایش دهنده عیار طلا است بر روی بدنه قابل تشخیص است. برای پلاتین از حروف pt در کنار اعداد روی قطعه استفاده می‌کنند. پس با‌ یک دقت جزئی طلا و پلاتین را از هم تشخیص دهید. طلا و پلاتین بسیار به هم شبیه هستند و ممکن است شما در زمان خرید متوجه تقاوت ظاهری این دو نشوید. اما با نگاهی به اعداد و حروف حک شده بر جواهر می تواند به راحتی اصل را تشخیص داد.

۸. اگر میخواهید با بودجه ای متوسط و یا کم طلا بخرید بهتر است به سراغ نگین ها و سنگ ها نروید . این محصولات بر قیمت تمام شده محصول شما بسیار می‌افزاید.

منبع : مجله طلا asby



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

تعیین کارمزد و کارمزد خرید طلا، از قانون خاصی پیروی نمی‌کند و بیشتر به شکل یک قرارداد و یا عرف در میان صنف طلافروشان وجود دارد. اما به طور عمده چند عامل را می‌توان برای تعیین آن در نظر گرفت:

کارهایی که مدل جدیدتری دارند و به مد روز نزدیک‌اند، کارمزد بیشتری نسبت به کارهای قدیمی دارند.

دخالت و تلاش سازنده در ساخت قطعات طلا نیز عامل مهم در تعیین قیمت کارمزد طلاست. برای مثال، امروزه که دستگاه‌های پیشرفته مانند CNC جای انسان را در کارخانه‌ها گرفته، کارمزد طلاها نیز کاهش یافته است. اما اگر فرد سازنده تلاش بیشتری برای ساخت طلا به صورت دستی انجام داده باشد مزد بیشتری را هم طلب می‌کند.

هر چه در مراحل ساخت مصنوعات طلا هدر رفت طلا بیشتر باشد کارمزد بیشتری برای آن در نظر می‌گیرند.

به کار بردن جواهرات و سنگ‌های قیمتی در ساخت قطعات طلا، بسیار حساس و سخت است. زیرا احتمال شکستن و خرد شدن سنگ‌ها وجود دارد. همچنین این سنگ ها باید به صورت جداگانه تراش خورده و آماده استفاده برروی طلا شود که این فرایند کارمزد جداگانه خودرا دارد. به همین دلیل کارمزد ساخت طلا هایی که از سنگ‌های گرانبها در ساخت آنها استفاده می‌شود بیشتر از طلای بدون سنگ است.

کارمزد طلا برای یک کار واحد، روی دو فلز متفاوت، با هم فرق دارد.

برخی از طلاهای خارجی، به‌ویژه انواع ایتالیایی، کارمزد بیشتری نسبت به اجناس ساخت داخل دارند. کارمزد طلاهای ایتالیایی، گاهی به ۲۰۰ هزار تومان در هر گرم می‌رسد.

کارمزد طلا چگونه محاسبه می‌شود

کارمزد یا کارمزد طلا به صورت گرمی محاسبه می‌شود.‌ برخی از طلافروشان، مزد طلا را به شکل درصدی محاسبه می‌کنند که البته این کار از نظر اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید : النگو طلا

فرمول محاسبه کارمزد به این صورت است:

۹ درصدمالیات + ۷ درصد سود مغازه‌دار + (وزن کل طلا×(قیمت یک گرم طلا × کارمزد ساخت یک گرم طلا))

مزایای خرید طلای بدون کارمزد

بهترین روش برای سرمایه‌گذاری از طریق طلا، خرید طلا بدون کارمزد است. چراکه هنگام خرید، هزینه کمتری را می‌پردازید و هنگام فروش آن، ضرر کمتری را متحمل می‌شوید.

به دلیل پایین بودن هزینه طلای بدون کارمزد می‌توانید طلای سنگین‌تری را از نظر عیار و وزن تهیه کنید و هزینه کمتری بپردازید.

به‌خاطر ارزان تر بودن قیمت نهایی محصول، طلای بدون کارمزد راحت تر به فروش می‌رود.

معایب تهیه طلای بدوت کارمزد

خرید طلا با کارمزد پایین یک روش سودآور برای سرمایه‌گذاری است، اما معایب و خطرات زیادی هم دارد ‌که باید به آن توجه کنید:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید اینترنتی طلا باید به آن توجه کنید، کد موجود روی طلاست. این کد وظیفه شناسایی طلا، عیار و ویژگی‌های آن را دارد. برخی از افراد سودجو کد طلاهای دست دوم و مستعمل را تغییر می‌دهند و کدهای جعلی را جایگزین آن می‌کنند.

گاهی اتفاق می‌افتد که مصنوعات فلزی و بدل از طریق آبکاری طلا به عنوان طلای دست دوم و بدون کارمزد به فروش می‌رسد. این اتفاق می‌تواند تمام سرمایه شما را از بین ببرد.

رواج خرید و فروش طلای دست دوم بدون کارمزد ، رونق کسب‌وکار را از واحدهای تولیدی سلب می‌کند.

منبع : طلافروشی اینترنتی طلای آزادی



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر به استحکام طلا اهمیت میدهید طلاهای ۱۴ و ۱۸ خریداری کنید. برای مثال اگر انگشتر یا دستبند طلای خود را هر روز استفاده میکنید و شغلی دارید که امکان دارد به این طلا یا جواهرات آسیب برساند، طلای ۱۸ K و ۱۴ K برای شما مناسب تر از ۲۲ عیار است و پیشنهاد میشود.

اگر نسبت به نیکل حساس هستید و دچار مشکل میشوید، حتی برخی از قطعات K 14 ممکن است به پوست شما آسیب بزند، پس بهتر است در این موارد طلای با عیار بالا مثل ۱۸ خریداری کنید.

اگر هدف شما استفاده روزانه از قطعه طلایی مثل انگشتر است، خرید طلا ۱۸ عیار آنلاین توصیه میشود.

اگر که خرید طلای ۱۸ عیار گران به نظر میرسد، طلای با عیار پایین‌تر تهیه کنید.

اینکه طلای نو از طلای متفرقه و دست دوم تشخیص داده شود، همیشه امر آسانی نیست و مشکل میشود. زمانی که خرید انجام میدهید، حتما قفل طلای مورد نظر را مشاهده کنید. در صورتی که دچار خط و خش بود، دست دوم محسوب میشود. شما باید قیمت طلای دست دوم را پرداخت کنید نه اینکه بدون آگاهی قیمت طلای نو را بپردازید.

یکی دیگر از مسائل مورد توجه بحث خرید طلای قاچاق و عیار پایین است. متاسفانه ورود طلای قاچاق در بازار کشور یکی دیگر از مشکلات است. برخی از طلا فروشان این طلای قاچاق که عیار استاندارد آن پایین‌تر از عیار استاندارد کشور ایران (عیار ۱۸) است با قیمت طلای ۱۸ میفروشند. در این صورت شما باید به اتحادیه طلا رجوع کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

برای خرید طلای ۱۸ عیار انگشتری به چه نکاتی باید دقت شود؟

قطعا موضوعاتی همچون:

سایز انگشت

نوع جواهر

نوع محاسبه قیمت جواهر برای خرید فروش آن

روی انتخاب فرد تاثیرگذار است. در هنگام خرید انگشتر حتما به سایز انگشت خود توجه کنید. قیمت انگشتر طلا ۱۸ عیار، بستگی به گرم و جواهر سوار بر آن دارد. ابتدا وزن و نوع جواهر آن باید مشخص شود سپس هزینه تخمین زده شود.

برای خرید دستبند طلا ۱۸  عیار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید دستبند ۱۸ عیار با دو انتخاب روبه رو خواهیم شد. دستبندهای قفل دار و ساده. طرح‌های دستبندهای قفل دار جذاب بوده و تنوع بیشتری دارد . در عین حال، دستبندهای ساده نیز کاربردی‌تر هستند.

همچنین موضوع دیگری که در انتخاب دستبند ۱۸ عیار مهم است، استفاده از آن به صورت تک و یا ست با النگو است. دستبندهای پرکارتر قطعا انتخاب مناسب‌تری برای استفاده تک هستند. اما اگر قصد دارید دستبند را با النگو ست کنید، می‌توانید طرح‌های مشابه با النگو را امتحان کنید.

هنگام خرید گوشواره طلا ۱۸ عیار به چه نکاتی توجه کنیم؟

اینکه قصد دارید گوشواره شما چه طرح داشته باشد مهم است. چفت گوشواره مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه شود. برخی گوشواره ها ضامن دار و برخی دیگر فشاری و یا قلاب ماهی و غیره هستند؛ اما فراموش نکنید گوشواره پیرسینگ شیک ترین مدل گوشواره طلا ۱۸ عیار است.

محصول موجود در گالری بدون سایه با زمینه قرمز / تصویر مستطیل

برای خرید زنجیر و گردنبند طلا ۱۸ عیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید زنجیر و گردنبند، حتما به نوع بافت زنجیر توجه داشته باشید. نوع بافت و کیفیت آن روی مقاوت آن نیز تاثیرگذار است اما فراموش نکنید زیبایی مهمترین نکته است. همچنین گاهی ممکن است زنجیر گره بخورد و یا پاره شود. ممکن است ظاهری نامناسب کند؛ به همین دلیل توجه به بافت زنجیر مهم است.

برای خرید پلاک و اکسسوری طلا ۱۸ عیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امکان سفارش پلاک طلا ۱۸ عیار زیر ۱ گرم وجود دارد. همچنین اگر پلاک طلا سفارشی دارید می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

محصول موجود در گالری بدون سایه با زمینه قرمز / تصویر مستطیل

منبع : مجله طلا و جواهر asby



:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()