نوشته شده توسط : رعنا

كلاه گيس مصنوعي بخريد 

كلاه گيس هاي طبيعي به دليل ماهيت طبيعي كه دارند بيشتر براي فصول سرد سال مناسب هستند. به عبارتي اگر ميخواهيد كه در روزهاي سرد، گرم بمانيد، بهتر  است كه كلاه گيس طبيعي بخريد اما استفاده از آن ها براي فصول گرم چندان توصيه نميشود مگر اينكه براي مناسبت خاصي بخواهيد استفاده كنيد. در عوض ميتوانيد براي تابستان و براي جلوگيري از عرق كردن كلاه گيس، روي كلاه گيس هاي مصنوعي حساب باز كنيد و از آن ها استفاده كنيد.

كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي با استايل كوتاه انتخاب كنيد

براي روزهاي گرم سال كلاه گيس زنانه كوتاه بهترين گزينه و آپشن موجود براي كساني كه عاشق كلاه گيس ها هستند. فرقي نميكند كه چه نوع استايل و فرمي را ميپسنديد در هر صورت اگر اندازه موهاي كلاه گيس كوتاه باشد، ميتوان مانع عرق كردن كلاه گيس شد. ما بنا به دلايل زير به شما توصيه ميكنيم كه براي روزهاي گرم و مخصوصا تابستان از كلاه گيس كوتاه استفاده كنيد:

  • چون موها بالاتر از گردن هستند شما خود به خود خنك ميشويد
  • هرچه موها كوتاه تر باشد يعني وزني كه پوست تحمل ميكند كم است و تحمل وزن كم يعني خنك ماندن
  • نگهداري كمي نياز دارند و مانند كلاه گيس طبيعي بلند نيستند كه دقيقا مثل موهاي خودتان نگهداري و مراقبت بخواهند
  • موهاي كوتاه هزينه كمتري دارند و كلاه گيس ارزان محسوب ميشوند

از كلاه هاي مودار استفاده كنيد

بعضي روزها به قدري گرم است كه پوشيدن هرچيز اضافي از روسري گرفته تا لباس ميتواند حسابي باعث عرق كردن و عذاب كشيدن شما شود. در اين روزها شايد نخواهيد كه يك كلاه گيس كامل استفاده كنيد زيرا عرق كردن كلاه گيس شما را به دردسر مي اندازد. راه حل چيست؟ خيلي ساده است. به جاي استفاده از كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي ميتوانيد تنها با پوشيدن يك كلاه مو دار مانع تعريق بيش از حد شويد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري آن مي توانيد به سايت kolahgiss.ir   مراجعه كنيد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

شانه كردن 

هر بار كه موها خشك ميشود بهتر است كه آن ها را شانه كنيد تا آشفتگي و به هم گره خوردن بهتر شود و موها كاملا صاف شوند. شانه كردن يكي از اصول اصلي نگهداري، مراقب و ماندگاري كلاه گيس زنانه يا مردانه است.

فركردن

اگر كلاه گيس زنانه طبيعي داريد ميتوانيد بر اساس سليقه خود آن ها را فر كنيد اما دقت كنيد كه فر كردن نمونه هاي مصنوعي چندان آسان و حتي درست نيست. بنابراين يكي از نكاتي كه بايد حين نگهداري از نمونه ها مصنوعي بدانيد اين است كه آن ها را فر نكنيد.

تهيه سر مانكن

براي وقتهايي كه كلاه گيس استفاده نميكنيد يك استند تهيه كنيد تا به آن آسيب وارد نشود.

نحوه شستن كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي و مدت زمان آن

اگر هر روز موهاي مصنوعي استفاده ميكنيد بهتر است كه هر دو تا ۴ هفته به شستن كلاه گيس خود اقدام كنيد. اگ ركمتر ميپوشيد ميتوانيد هر ۱ تا ۱ و نيم ماه اينكار را انجام دهيد.

از موهاي طبيعي خود محافظت كنيد

اگر به صورت روزانه از كلاه گيس طبيعي استفاده ميكنيد، بايد مراقب موهاي طبيعي خود در زير كلاه گيس باشيد. براي همين سعي كنيد موهاي خود را شانه كنيد، به موقع بشوييد و هنگام استراحت كلاه گيس استفاده نكنيد. علاوه بر اين، هرچقدر شما بيشتر به بهداشت مو و پوست سر خود اهميت دهيد، به اين معني است كه كلاه گيس طبيعي شما هم ديرتر كثيف ميشود و در نتيجه كمتر نياز به شستشو دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري از آن مي توانيد به سايت kolahgiss.ir مراجعه كنيد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

نحوه شستن کلاه گیس

کلاه گیس را از بالا به پایین شانه بزنید

قبل از شستن کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی حتما باید آن را به آرامی شانه کنید. زمانی که میخواهید آن را درون آب بگذارید، به هیچ عنوان نباید به هم ریخته، ژولیده یا به هم تنیده باشد. یک برس مخصوص بردارید و از بالا به پایین موها را شانه کنید.

پر کردن سینک ظرفشویی از آب و ریختن شامپو

· سینک ظرفشویی خود را با آب سرد پر کنید، سپس اندازه یک یا دو سر شامپو، به داخل آن شامپو بریزید.

· به این نکته توجه کنید که متناسب با نوع موها شامپو را انتخاب کنید. برای مثال اگرکلاه گیس زنانه با موهای فری دارید برای شستن کلاه گیس فر خود از شامپو مخصوص موی فر استفاده کنید. اگر کلاه گیس طبیعی را رنگ کرده اید از شامپوی مخصوصا موهای رنگ شده استفاده کنید و ….

· حین شستن کلاه گیس مصنوعی یا طبیعی نباید مستقیما شامپو را به موها زد بلکه باید به آب، شامپو اضافه کرد و بعد از حل شدنش به آن کلاه گیس را اضافه کرد.

از شامپوهای ۲ در ۱ که حاوی نرم کننده هستند استفاده نکنید. در عوض نرم کننده را بعد از شامپو به موهایتان اضافه کنید.

کلاه گیس را برعکس کنید و در آب قرار دهید

با کمک دو دست خود قسمت داخل کلاه را برگردانید، موها را به سمت آب ببرید. سپس کمی به آن فشار دهید تا خیس شود. برای اینکه شامپو به همه بخش های آن وارد شود، تنها کافی است یک بار آن را کاملا در آب بچرخانید.

5دقیقه به آن دست نزنید

کلاه گیس طبیعی را به مدت ۵ دقیقه زیر آب در سینک غوطه ور کنید. تمام موها باید کاملا زیر آب باشند. اما به هیچ عنوان به آن دست نزنید زیرا رشته موها میتوانند به هم تنیده و در هم گیر کنند.

شستشوی کلاه گیس با آب سرد

موها اکنون با شامپو کاملا تمیز شده اند و باید زیر آب سرد قرار بگیرند. شیر آب سرد را باز کنید و تا زمانی که روی موها کف وجود بگذارید کلاه گیس زیر آب باشد. بعد از اینکه کف تمام شد آب را ببندید.

به کلاه گیس نرم کننده بزنید

برای اینکه موها نرم شوند از یک نرم کننده با کیفیت و حتی الامکان مخصوص کلاه گیس استفاده کنید. منتهی سعی کنید نرم کننده فقط روی موها ریخته شود نه کلاه و پارچه نگهدارنده. بلافاصله بعد از ریختن نرم کننده با دست موها را ماساژ دهید.

۲ دقیقه صبر کنید

شما باید صبر کنید تا نرم کننده حداقل ۲ دقیقه روی موهای کلاه گیس طبیعی باقی بماند تا کاملا موها را نرم و لطیف کند. بعد از اینکه مواد نرم کننده کاملا در رشته موها نفوذ کرد میتوانید آن ها را آب کشیده و بشویید. دقت کنید که باز هم با آب سرد اقدام به شستن کلاه گیس کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن می توانید به kolahgiss.ir مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بر خلاف الیاف مصنوعی که در کلاه گیس های مصنوعی بکار میروند، کلاه گیس طبیعی با موی انسان را بدون اینکه آسیب بببیند یا ظاهرش به راحتی آب خوردن به هر رنگی در آورد. البته میتوان موهای مصنوعی را نیز رنگ کرد

مرحله به مرحله با نحوه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

رنگ کلاه گیس طبیعی مد نظر خود را آماده کنید

ما هیچ محصول خاصی تحت عنوان رنگ کلاه گیس طبیعی نداریم. اگر هم جایی چنین چیزی دیدید بدانید که آن رنگ همان رنگی است که خودتان برای رنگ کردن موهای طبیعی خودتان بکار میبرید. زیرا کلاه گیس طبیعی زنانه یا حتی مردانه شما هم از موهای طبیعی و انسانی ساخته شده است.

در اولین قدم تصمیم بگیرید که میخواهید موهای کلاه گیس زنانه، کلاه گیس شیمی درمانی  یا کلاه گیس مردانه را چه رنگی میخواهید بزنید. سپس به داروخانه، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و خلاصه هر جایی که بشود رنگ موی طبیعی خرید مراجعه کنید.

شامپوی بنفش بخرید

احتمالا میدانید که استفاده از تونر یا شامپوی بنفش یا ضد زردی مو، مهمترین مرحله در تمام فرآیند رنگ کردن موی کلاه گیس طبیعی و موهای انسانی است.

دستکش بپوشید و رنگ را میکس کنید

قبل از هر چیزی به یک نکته مهم اشاره کنیم. اگر قبل از رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی آن را با شامپو و نرم کننده مخصوص شستشو دهیم، میتوان بهتر آن را رنگ کرد.

از دستکش های یکبار مصرف برای محافظت از پوست خود در مقابل تحریک و تمیز نگه داشتن دست ها در طی فرایند رنگ کردن کلاه گیس طبیعی استفاده کنید. رنگ مو را با تونر مخلوط کنید و لطفاً دستورالعمل مربوط به سازنده رنگ مو را دنبال کنید. به جای قاشق فلزی نیز از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید تا رنگ به خوبی مخلوط شود.

کلاه گیس طبیعی را در رنگ مو فرو کنید

موها را درون کاسه رنگ کلاه گیس طبیعی غوطه ور کنید. از دست خود استفاده کنید تا رنگ را به آرامی روی کلاه گیس بمالید. مخلوط رنگ را در تمام بخش ها اعمال کنید

کلاه گیس را بشویید

شستن موها علاوه بر اینکه در خصوص موهای واقعی خودتان لازم است بلکه در خصوص رنگ کردن کلاه گیس طبیعی نیز ضروری است. دقت کنید که برای شستشوی رشته موهای کلاه گیس از شامپوی رنگ مو انسانی استفاده کنید تا مطمئن شوید کیفیت تار موها همچنان حفظ شده و طول عمرشان کاهش نیابد. برای پاک کردن باقی مانده رنگ روی موها نیز کلاه را با آب سرد یا ولرم بشویید.

هرچه کیفیت کلاه گیس بیشتر باشد بهتر رنگ میگیرد

 

کلاه گیس هایی که از بهترین موهای انسانی و از بهترین نژاد موها ساخته میشون معمولا رنگ پذیری بهتری دارند. وقتی چنین موهایی داشته باشید هیچگاه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی برایتان محدودیت ایجاد نخواهد کرد. اگر میخواهید صاحب یک کلاه گیس خوب، طبیعی و در عین حال قیمت مناسب شوید میتوانید برای خرید کلاه گیس با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین نمونه و متناسب با ویژگی های ظاهریتان کمک کنیم.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

با استفاده از یک شانه مناسب و متناسب با نوع الیاف آن ، الیاف را از نوک شانه کرده و به تدریج به سمت ریشه های آن بروید و در صورت نیاز برای شانه کردن آن ، از محصولی به منظور برطرف کردن گره های آن استفاده کنید .

برخی کلاه گیس ها دارای الیاف طبیعی فر هستند و برخی دیگر دارای فرهای مصنوعی هستند که هنگام شستشو، باز می شوند . برای فر کردن مجدد الیاف کلاه گیس زنانه از دستگاه های مخصوص فر کردن مو استفاده کنید و به یاد داشته باشید که نباید از درجه حرارت بالا برا فر کردن موها استفاده کنید .

در صورتی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس ندارید ، آن را بر روی پایه مخصوص خود قرار دهید و آن را از هرگونه گرد و غبار دور نگه دارید .

اگر هر روز از کلاه گیس خود استفاده می کنید ، هر 2 الی 4 هفته یک بار آن را شستشو دهید و اگر به ندرت از آن استفاده می کنید، شستشوی آن به صورت ماهانه کافی است .

اگر همیشه از کلاه گیس استفاده می کنید ، از مراقبت از موهای خود غافل نشوید . تمیز نگه داشتن موها و پوست سر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش اساسی در تمیز ماندن طولانی مدت کلاه گیس خواهد داشت. اگر دارای موهای خشک هستید ، آن را مرطوب نگه دارید که این کار بر روی کلاه گیس تاثیری نمی گذارد اما موهای شما را سالم نگه خواهد داشت .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن میتوانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

بیمارانی که در پروسه درمان سرطان هستند اصولا نیاز به شیمی درمانی دارند.

ریزش موها در طی شیمی درمانی امری رایج و طبیعی است.

این ریزش مو گاهی در بیماران احساس ناراحتی و تضعیف روحیه ایجاد می کند.

ریزش مو ،گاها بیماران را منزوی و گوشه گیر می کند.

تمایل خود را برای شرکت در فعالیت های اجتماعی و مهمانی ها و جشن ها از دست می دهند.

از این رو بسیاری از بیماران یا نزدیکان انها برای جلوگیری از این مشکل و حفظ روحیه بیمار اقدام به خرید کلاه گیس می کنند.

استفاده از کلاهگیس شیمی درمانی :

کلاهگیس هایی که مخصوص بیماران شیمی درمانی ساخته می شوند این اعتماد را به شخص و اطرافیانش میدهد که سلامت شخص را به مخاطره نمی اندازد.

اخیرا بیشتر کلاه گیس وارداتی که در فروشگاه ها عرضه می شوند، بدلیل عدم رعایت برخی استانداردهای حرفه ای از این دسته خارج اند.

استفاده از مواد پلاستیکی و چسب برای تهیه و ساخت این کلاهگیس ها ،سلامت بیماران را به مخاطره می اندازد.

در مقابل کلاهگیس های ساخته شده از مواد طبیعی و موی انسان اصولا گزینه مناسب و بدون ریسک برای این بیماران است.

بیماران می توانند بدون دغدغه و تردید در طی دوران شیمی درمانی از کلاه گیس زنانه یا مردانه با موی طبیعی استفاده کنند و پس از پایان دوره درمان، شاهد رشد دوباره موهای خود باشند.

از این رو بسیاری از بیماران از طرف خانواده و اطرافیان خود تشویق به استفاده از کلاهگیس در طی دوران درمان خود می شوند.

حضور در جمع خانواده و دوستان به سپری شدن این دوران و بهبود سریع تر کمک زیادی می کند.

در مقابل گوشه گیری و انزوا نه تنها کمکی به بیمار نمی کند بلکه روحیه و اعتماد به نفس او را پایین می اورد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 928
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند

کلاه گیس را بر روی سینک نگه داشته و الیاف آن را به آرامی درون مشت خود فشار دهید. از اعمال کردن فشار بیش از حد بر روی الیاف خودداری کنید ، در غیر اینصورت ممکن است باعث حالت گرفتن و یا شکسته شدن آن ها شود . از شانه کردن الیاف کلاه گیس در زمانی که هنوز مرطوب است خودداری کنید، این امر باعث صدمه دیدن و ریزش الیاف آن خواهد شد .

اگر یک کلاه گیس زنانه با موی بلند دارید را بر روی یک حوله بزرگ قرار دهید و همانطور که بر روی آن قرار دارد، حوله را رول کنید . در هنگام قرار دادن کلاه گیس بر روی حوله، الیاف را مرتب کنید تا بعد از رول کردن حوله ، تغییر شکل و حالت پیدا نکند .

با استفاده از اسپری های حالت دهنده، به الیاف کلاه گیس حالت بدهید. به خاطر داشته باشید که در هنگام استفاده از اینگونه اسپری ها، آن در فاصله 25 تا 30 سانتی متری از کلاه گیس قرار دهید . در صورتی که الیاف کلاه گیس مورد نظر، فرفری است، از اسپری موس برای حالت دادن به آن استفاده کنید .

کلاه گیس را بر روی پایه مخصوص آن قرار داده و در مقابل نور خورشید قرار دهید تا الیاف آن به خوبی خشک شوند و تا زمانی که کاملا خشک نشده آن را شانه نکشید . اگر کلاه گیستان دارای الیاف فرفری است، با دستان خود به آن حالت دهید .

در صورتی که برای خشک کردن الیاف کلاه گیس عجله دارید ، آن را بر روی سر خود قرار داده و با استفاده از باد ملایم سشوار آن را خشک کنید .

 

( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و یا نگهداری آن می توانید به سایت kolahgiss.irمراجعه کنید.)



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

1. موهای کلاه گیس را از نوک شروع به شانه زدن کنید :

به آرامی شانه بزنید و گره ها را باز کنید و به تدریج به سمت ریشه های مو برسید . برای کلاه گیس زنانه که دارای مو صاف از برس های معمولی و برای انواع فر آن ، از برس های دندانه دار استفاده کنید .

2. سینک ظرفشویی خود را از آب سرد پر کنید و مقداری شامپو درون آن بریزید :

از شامپویی مناسب با نوع الیاف کلاه گیس استفاده کنید . برای مثال اگر الیاف کلاه گیستان مجعد است از شامپوی مخصوص موهای مجعد استفاده کنید و یا اگر الیاف کلاه گیستان رنگ شده است ، از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برای آن استفاده کنید

3. کلاه گیس را به داخل بچرخانید و آن را درون آب قرار دهید :

سپس با کمک دستانتان به الیاف کلاه گیس فشار ملایمی بیاورید و آن را کمی درون آب تکان دهید تا شامپو به خوبی به درون الیاف آن نفوذ کند. این امر همچنین به از بین رفتن گرد و غبار موجود درون الیاف آن کمک خواهد کرد.

4. کلاه گیس را با استفاده از آب سرد شستشو دهید :

همچنین میتوانید آن را درون ظرفی پر از آب سرد قرار دهید تا کف موجود بر روی آن از بین برود. بسته به مقاومت کلاه گیس و پرپشتی الیاف آن، ممکن است لازم باشد دو بار آن را شستشو دهید تا به خوبی تمیز شود .

5برای از بین بردن گره های ایجاد شده در الیاف کلاه گیس از نرم کننده با کیفیت بالا استفاده کنید :

از اعمال این مواد بر روی ریشه های الیاف خودداری کنید

 

برای کسب اطلاعالت بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری از آن می توانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از دغدغه های اشخاصی که کلاه گیس مصنوعی استفاده میکنند رنگ و ظاهر کلاه گیسشان است. آن ها میخواهند بدانند آیا موهای این کلاه گیس ها رنگ میشود یا نه؟ اگر میشوند نحوه رنگ کردنشان چگونه است؟ آیا مشابه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی است؟

نحوه رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی با رنگ مو

آرایشگران و متخصصان مو بر این عقیده هستند که برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به هیچ عنوان نباید از رنگ موی معمولی برای موهای انسانی استفاده کرد. زیرا باعث وارد شدن آسیب و در نهایت خراب شدن آن ها میشود. برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی یا روشنتر کردن آن روش های زیادی به جز رنگ موی معمولی وجود دارد و به هیچ عنوان نباید فکر کرد که این کلاه ها مشابه کلاه گیس شیمی درمانی و طبیعی رنگ میشوند.

قدم اول: درست کردن رنگ موی کلاه گیس

اولین قدم ساختن و آماده کردن رنگ است. همانطور که گفته شد شما باید از رنگ جوهر برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی خودتان استفاده کنید. میتوانید رنگ را در فروشگاه های بزرگ و یا جاهایی که لوازم آرایشی میفروشند تهیه کنید.

قدم دوم: رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی

حالا که الکل را به نسبت مد نظر به جوهر اضافه کرده اید، رنگ شما آماه است. و تنها مانده که به کلاه گیس اعمال کنید. برای اینکار یک پایه برای کلاه گیس درست کنید تا کلاه را روی آن قرار داده و اقدام به رنگ کردنش کنید. اگر برایتان مقدور است در حیاط خانه اینکار را انجام دهید اگر نه، در محلی مثل حمام اینکار را انجام دهید. دستکش دست کنید و با فاصله کمی روبروی کلاه گیس قرار بگیرید.

با دست بخش های مختلف موها را بگیرید و رنگ را به آرامی روی دسته برداشته شده اسپری کنید. به همین شکل تمام رشته موها را اسپری کنید. رنگ را تنها به روی موها اعمال نکنید، بلکه شما باید زیر موها را نیز رنگ کنید. حدود دو تا ۳ دقیقه اسپری کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید همه موها رنگ شده اند. یکبار دیگر همین روند را انجام دهید.

قبل از اینکه کلاه گیس زنانه یا مردانه را خشک کنید با کمک یک برس کل موها را شانه کنید سپس وارد مرحله بعد شوید.

قدم سوم: شستن کلاه گیس و خشک کردن آن

اکنون کار رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به اتمام رسیده و باید آن را خشک کنید. یک جای امن پیدا کنید که ترجیحا در معرض نور خورشید باشد تا کلاه گیس خیلی زودتر خشک شود. البته بسته به اینکه چقدر آن را رنگ کرده اید ممکن است کمی طول بکشد تا کلاه گیس کاملا خشک شود. زمانی که فکر کردید خشک شده، تمام بخش های آن را چک کنید تا مطمئن شودی جایی از آن هنوز خیس نباشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس های طبیعی و یا مصنوعی می توانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر قصد خرید کلاه گیس دارید بهتر است به چند نکته توجه نمایید :

۱ – کلاه گیسهای طبیعی نسبت به نوع مصنوعی مراقبت های بیشتری را طلب میکنند

۲ _ کلاه گیس طبیعی زنانه یا مردانه قیمت بیشتری نسبت به نوع مصنوعی دارند

۳ – کلاه گیسهای مصنوعی قیمت مناسبی نسبت به طبیعی دارند

۴ – با جستجو در برخی برندهای کلاه گیس مصنوعی،مثل محصولات تیناویگ متوجه خواهید شد.

که انواعی از آنها در برابر حرارت و محصولات حالت دهنده مو مقاوم هستند

۵ – در خرید کلاه گیس باید به اندازه کلاه زیرین و بافت توری آن دقت داشته باشید تا موها و پوست سر شما در طول استفاده از آن آسیبی نبینند

۶ – کلاه گیس های طبیعی با وجود اینکه قیمت بالایی دارند اما برای استفاده روزانه مناسب تر هستند

۱ – کلاه گیس های طبیعی :

· این نوع از کلاه گیس ها عموما برای مصارف روزانه و استفاده طولانی مدت مناسب تر هستند

· اما قیمت های بسیار بالایی داشته و برای تمامی افراد خرید این نوع کلاه گیس به راحتی امکان پذیر نیست

· برای ساخت این نوع کلاه گیس ابتدا موهای طبیعی را طی فرایند های مختلفی ضد عفونی و تمییز کرده

· سپس به رنگ دلخواه در آورده و یا بدون رنگ کردن از آنها استفاده میکنند .

· در این گروه عموما کلاه گیس هایی با رنگ های طبیعی مانند قهوه ای ،مشکی ،عنابی و … یافت میشوند .

۲ – کلاه گیس های مصنوعی :

این نوع از کلاه گیس ها نسبت به نوع طبیعی مقرون به صرفه تر هستند

اما باید این نکته را در نظر گرفت که کلاه گیس های طبیعی ظاهری کاملا شبیه به موی طبیعی روی سر شما دارند

ولی در این بین کلاه گیس های مصنوعی از جنس الیاف مصنوعی هستند و غالبا شبیه به موی انسان ساخته میشوند

علاوه بر این دسته بندی کلاه گیس ها در سه اندازه مختلف کوتاه ،متوسط و بلند همچنین نوع زنانه و مردانه قرار میگیرند

که هر کدام در نوع خود تنوع بسیاری دارند .کلاه گیس های کوتاه حدودا اندازه ای تا روی گردن

کلاه گیس های متوسط حدودا تا روی شانه و کمی پایین تر و کلاه گیس های بلند طولی تا کمر یا باسن دارند.

 

کلاه گیس زنانه متناسب با اندازه و فیزیک کلی سر بانوان و کلاه گیس مردانه متناسب با سر آقایان طراحی شده است .



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر قصد خرید کلاه گیس طبیعی و دکلره کردن آن را دارید به ادامه این مقاله مراجعه کنید.

موارد لازم برای دکلره کردن کلاه گیس زنانه :

دکلره با کیفیت ( ترجیحا دکلره آیس)

فویل آلومینیومی ، سشوار ، اکسیدان ۱۲ درصد

ابتدا موها را بشویید و خشک کنید

سپس مقدار دکلره مورد نیاز را با اکسیدان مخلوط کنید

نسبت ترکیب اکسیدان با دکلره باید به گونه ای باشد که مواد به دست آمده شبیه ماست چکیده شود

سپس موهای کلاگیس را داخل فویل قرار داده و مقدار مناسبی از مواد را به خورد موها بدهید

و در اخر فویل را به خوبی بپیچید تا مواد داخل فویل محبوس شود

حال با سشوار به فویل حرارت بدهید تا گرمای فویل تقریبا به ۲۸ الی ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

نحوه صحیح دکلره کردن کلاه گیس و موی طبیعی اکستنشن قیچی شده موهای طبیعی قیچی شده و کلاه گیس های طبیعی در نحوه رنگ کردن با مویی که روی سر قرار دارد و دارای ریشه و پیاز است دارای تفاوت است

چرا که مویی که روی سر قرار دارد از طریق پیاز مو تغذیه شده و مواد مورد نیاز برای رشد واحیای خود را جذب میکند پس موی چیده شده با مویی که روی سر قرار دارد و دارای ریشه است از نظر میزان مقاومت تفاوت دارد، به زبان ساده باید گفت:

موی چیده شده نسبت به موی روی سر مقاومت و تحمل کمتری دارد به همین دلیل استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ ، دکلره و مواد فر کننده یا صاف کنند روی موهای چیده شده دارای ریسک فراوانی است که یا باید از تصمیم خود برای دکلره یا رنگ کردن کلاه گیس خود صرف نظر کنید و یا ریسکش را بپذیرید!

زیرا یک اشتباه کوچک کافیست تا موها آسیب ببینند یا بسوزند! و قابل جبران نیست در ابتدا پیشنهاد میکنیم جهت جلوگیری از آسیب احتمالی مقدار کمی از مو را امتحان کنید که هم عیار مدت زمانی که مواد باید روی مو بماند به دستتان بیاید، هم از آسیب احتمالی به کلاهگیس جلوگیری شود



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

روش شانه کردن:

· همیشه قبل و بعد از استفاده از کلاه گیس زنانه  و مردانه موها را طبقه طبقه از پایین تا بالا به صورت پلکانی شانه کنید

· دقت کنید که تمام قسمتها بخصوص کف کلا گیس شانه شود تا از گره خوردن موها در کف کلاگیس جلوگیری شود.

 

روش شستشو:

شستشو کلاه گیس یک امر مهم از زمان خرید کلاه گیس تا هر زمانی است که از آن استفاده می کنید . در ادامه این یادداشت روش صحیح شستشو کلاه گیس ذکر شده است:

1. ابتدا هیرپیس را به صورت پلکاني برس کنيد

2. مقداري شامپو بچه و آب ولرم را در يک ظرف ميکس کنيد

3. مو را درون آن قرار دهيد و با کف دست با ارامي شستشو دهيد

4. زير آب ولرم هیرپیس را آبکشی کنید

5. موها را شانه کرده و آويزان کنيد تا بطور طبیعی خشک شود.

 

توجه: هنگامی که موها خیس هستند از سشوار ،اتو یا بابلیس کردن آتها خودداری کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس کوتاه

خب اجازه دهید کمی هم درباره کلاه گیس های کوتاه که موهای کوتاهی دارند صحبت کنیم که خوشبختانه ما هم کلاه گیس طبیعی کوتاه داریم و هم مصنوعی. بیایید به معرفی مهمترین معایب و مزایای کلاه گیس های کوتاه بپردازیم.

مزایای کلاه گیس کوتاه

شما را خنک نگه میدارد

به دلیل کوتاه بودن، کلاه گیس کوتاه بالاتر از شانه و گردن شما را میگیرد و اگر در فصول گرم سال از موهای بلند خود خسته میشوید بهترین کلا گیس برای شما قطعا اواع کوتاه خواهد بود.

خیلی سریع آماده استفاده میشوند

اگر تا حالا یک کلاه گیس طبیعی زنانه را به سر کرده باشید حتما میدانید که قبل از استفاده باید آن را آماده کرد، به آن استایل دارد و از مواد نگهدارنده برای صاف کردنش استفاده کرد. اما موهای کوتاه هیچکدام تا این اندازه آماده سازی نمیخواهند.

حرفه ای بودن

زنانی که موهای کوتاه تری دارند به عنوان کسانی شناخته میشوند که موفق تر و حرفه ای تر هستند. در کشور خودمان نه، اما اگر نگاهی به خانم های شاغل در کشورهای خارجی بی اندازید متوجه میشوید که خانم های حرفه ای معمولا موهای کوتاه و مدیریت قوی تری دارند.

معایب کلاه گیس کوتاه

هرچقدر مو بلندتر باشد مدل مو و نوع آرایش مویی که میتوان روی آن اعمال کرد بیشتر میشود. اما زمانی که مو کوتاه باشد قطعا نمیتوان بیشتر از چند مدل مو را برای آن در نظر گرفت. بنابراین اگر جزء آندسته از خانم هایی هستید که اهل تنوع و آرایش مو هستید پیشنهاد میکنیم که از خیر کلاه گیس کوتاه بگذرید. در عوض یک کلاه گیس طبیعی بلند بخرید تا علاوه بر زیبایی بتوانید هر نوع مدلی که دوست داشتید را روی آن پیاده کنید. زیرا کلاه گیس زنانه و طبیعی میتوانند انتظارات مختلف شما را بر آورده کنند.

بعضی ویژگی های صورت را برجسته تر میکند!

کلاه گیس کوتاه از یک نظر درست شبیه رژ لب قرمز پررنگ و مدل مو چتری هستید. آن ها صورت را برجسته تر از آنچه هست نشان میدهند. کسانی که صوررت های لوزی یا گردی دارند اگر چنین کلاه گیس هایی بخرند، حالت و گردی صورتشان بیشتر به چشم می آید و این منصفانه نیست. پس اگر صورت گرد و یا لوزی مانندی دارید سعی کنید کلاه گیس کوتاه نخرید و به جای آن کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی بلند خریداری کنید.

قصد خرید کلاه گیس دارید؟

اگر قصد خرید کلاه گیس میتوانید روی تنوع، کیفیت و زیبایی کلاه گیس های ما حساب ویژه باز کنید. ما انواع کلاه گیس بلند و کوتاه را با بهترین کیفیت و رنگ در سرتاسر کشور توزیع میکنیم. اگر سر قیمت کلاه گیس یا بلند بودن کلاه گیس گیر کرده اید نگران نباشید ما به شما مشاوره میدهیم و کمک میکنیم بهترین کلاه گیس ممکن را برای خود پیدا کنید



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس بلند

از محبوبترین و پرفروش ترین کلا گیس ها قطعا انواع بلند هستند. زیرا به خوبی میتوانند ظاهری زیبا و شیک را به خریدار بدهند.

مزایای کلاه گیس بلند

هر مدل مویی که دوست دارید را پیاده کنید

با موهای بلند تقریبا میشود هر کاری انجام داد و هر سبکی و استایلی را عملی کرد. البته به یاد داشته باشید که این امر تنها در خصوص کلاه گیس طبیعی صادق است و انواع مصنوعی را نمیتوان استایل داد مگر به چند حالت بسیار ابتدایی و ساده. شما میتوانید کلاه گیس طبیعی زنانه را به راحتی پیچ و تاب بدهید اتو مو بکشید و خلاصه هر نوع که دوست داشتید آرایش کنید.

جذاب و دلبرتر میشوید

نتایج تحقیقات و ارزیابی های مختلف نشان میدهد کسانی که موهای بلندی دارند زیباتر و دلرباتر هستند. اگر دوست دارید این ویژگی در شما پررنگ تر شود ما پیشنهاد میکنیم که حتما اقدام به خرید کلاه گیس طبیعی بلند بکنید.

احساس زنانه شما را حفظ میکند

خانم هایی که ریزش مو دارند، اغلب احساس می کنند بخشی از زنانگی خود را به همراه موهایشان از دست داده اند. موهای بلند جزئی از صفات زنانگی است و زمانی که موها بریزند یا کوتاه باشند معمولا خانم ها سخت بتوانند با این موضوع کنار بیایند. اگر دچار ریزش مو می شوید، یک کلاه گیس زنانه بلند می تواند به شما کمک کند احساس دوباره احساس زنانگی گم دشه خود را بازیابید.

معایب کلاه گیس بلند

باعث میشوند شما بیشتر عرق کنید

یکی دیگر از معایب کلاه گیس متاسفانه افزایش احتمال عرق کردن است. مخصوصا اگر در مناطق گرمسیر یا در فصول گرم سال باشیم. اگر شما کسی هستید که خیلی عرق میکنید پیشنهاد میکنیم که کلاه گیس کوتاه بخرید تا عرق کردنتان کمتر شود.

نیاز به توجه زیادی دارند

موهای بلند در کنار تمام فواید و مزایایی که دارند متاسفانه همیشه مثل بچه آدم یک گوشه و یکجا بند نمیشوند. شما مدام باید آن ها را از جلو صورت خود کنار بزند، زیر روسری آن ها را جابجا کنید، ممکن است باحث خارش گردن یا پشت کمر شما شوند که در این موقعیت ها هم باعث ناراحتی شما میشوند و هم باید موقعیت آن ها را تغییر دهید.

مثل موهای خودتان میریزند

فرقی نمی کند موهای طبیعی داشته باشید یا کلاه گیس طبیعی با موهای انسانی، موهای بلند همیشه امکان ریختنشان بیشتر از موهای کوتاه است. احتمالا هر بار که آن ها را برمیدارید چندتایی روی شانه و ها و لباستان باشد که باید آن ها را دور بیاندازید



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1094
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

ابتدا تور اضافی کلاگیس را قیچی کنید.

روش اول:تمام موهای کلاه گیس را به سمت عقب جمع کنید و با دقت تور با فاصله میلی متری ببرید.

روش دوم: تور را با فاصله کمتر از یک سانتیمتری قیچی کنید و یا در هنگام استفاده از کلاه گیس مقدار کمی کرم پودربه لبه های تور بزنید که روی صورت محو شود.

اگر موهای بلند یا حجیم دارید و می خواهید از یک کلاه گیس زنانه طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید ، می توانید ازیک کلاه توری مخصوص برای جمع کردن مو استفاده کنید.

در صورتی که برای چسباندن کلاه گیس از چسب دوطرفه استفاده میکنید

ابتدا پوست پیشانی خود را با آب و صابون بشویید، سپس پوست را با مقداری الکل تمیز کنید و بعد یک طرف از لایه محافظ چسب را جدا کرده و سپس چسب را روی پوست خود بچسبانید

در مرحله بعد کلاگیس را روی سر قرار داده و لبه هایش را کمی به سمت عقب تا کرده و لایه محافظ دوم چسب را نیز جدا کنید،سپس لبه کلاگیس را روی چسب قرار داده و به کمک سشوار به چسب گرما بدهید تا نرم تر شود، بعد با انگشتان دست روی تور فشار دهید تا چسبانده شود.

بعد از استفاده. برای در آوردن کلا گیس از سر،قسمت توری را که با چسب به پیشانی چسبانده اید را به آرامی و احتیاط بکشید تا کنده شود،سپس برای از بین بردن آثار چسب میتوانید از ريموور مخصوص استفاده کنید

روش شانه کردن:

 

همیشه قبل و بعد از استفاده از کلاه گیس زنانه ویا مردانه موها را طبقه طبقه از پایین تا بالا به صورت پلکانی شانه کنید دقت کنید که تمام قسمتها بخصوص کف کلا گیس شانه شود تا از گره خوردن موها در کف هیرپیس جلوگیری شود.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

با کلاه‌گیس خود نخوابید

گرچه ممکن است خوابیدن با کلاه‌گیس، به خصوص بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، بسیار وسوسه انگیز باشد، اما به عنوان یک توصیه ساده شما هیچگاه چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. خوابیدن با کلاه‌گیس باعث به هم تنیده شدن موها، الیاف و بخش های مختلف آن به هم میشود. و وقتی بیدار میشوید ممکن است به طور کلی استایل و ساختار کلاه خراب شده باشد.

 

2با کلاه‎‌گیس خود دوش نگیرید

به عنوان کارشناس خدمت شما عرض میکنیم که جهت نگهداری از کلاه گیس تا انجا که برایتان مقدور است موهای کلاه گیس را نزدیک آب نبرید. برای مثال هیچوقت کلاه-گیس را به حمام، استخر یا مکان های مشابه نبرید. حتی اگر در منطقه ای زندگی میکنید که همیشه خدا بارانی است یا رطوبت هوا زیاد است فکری به حال خود کنید تا کلاه‌گیستان خراب نشود.

3 موهای کُلاه‌گیس را خودتان کوتاه نکنید

با اینکه نگهداری از موهای طبیعی و کلاه‌گیس با هم بسیار متفاوت است اما کار نگهداری و کوتاه کردن هر دو مورد را باید تنها به دست آرایشگران یا کسانی که تخصص اینکار را دارند بسپارید. هیچوقت حتی اگر کلاه گیس طبیعی زنانه دارید خودتان اقدام به برش یا کوتاه کردن موهایش نکنید. مگر اینکه حرفه ای باشید. این امر به خصوص به خاطر تنوع در جنس و استایل کلاه‌گیس بسیار مهمتر است.

 

اگر اینکاره نیستید کُلاگیس خود را به یک آرایشگاه یا سالن زیبایی ببرید که همزمان با آرایش موی طبیعی انسان میتواند کارهای مراقبت، نگهداری و کوتاه کردن کلاه گیس ها را نیز انجام دهد. سعی کنید یک آرایشگاه خوب در اطرافتان برای اینکار پیدا کنید وگرنه از خیر کوتاه کردن مو بگذرید.

 

4 مراقبت از موهای خود را فراموش نکنید

گذاشتن وقت و صرف هزینه جهت مراقبت و نگهداری از کلاه گیس زنانه یا مردانه کار مفید و درستی است اما این موضوع نباید باعث شود که کمتر به موهای خود رسیدگی کنید. فراموش نکنید که حتی اگر با ریزش مو شدید مواجه هستید یا موهای نازک و شکننده ای دارید باز هم ارزش نگهداری دارند و باید مراقب آن ها باشید. اگر موهایتان میریزد سعی کنید همزمان به دنبال دارو و درمان مناسبی برای قطع یا کاهش ریزش مو هم باشید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

همه کلاه گیس ها دقیقا از لحظه خرید کلاه گیس تا آخرین ثانیه هایی که مورد استفاده قرار میگیرند نیازمند مراقبت صحیح و اصولی هستند. هر چند که نحوه نگهداری از کلاه گیس ها متفاوت است اما به طور کلی ما در این مقاله به بررسی نکات اساسی در مراقبت از کلاه گیس خواهیم پرداخت.

۱نحوه نگهداری از کلاه گیس طبیعی با مصنوعی متفاوت است

ما کُلاه‌گیس‌های مختلفی داریم که هر کدام از آن ها نیازمند مراقبت خاص خودشان هستند. بنابراین فکر نکنید که نحوه نگهداری همه انواع کلاه-گیس ها یکسان و مشابه هم است. برای مثال نحوه نگهداری از کلاه گیس طبیعی تا حدودی شبیه به موهای طبیعی خودمان است ولی انواع مصنوعی مراقبت های متفاوتی نیاز دارند. شما باید نکات مراقبت از هر کدام را زمان خریداری از فروشنده بپرسید و یا از منابع آگاه جویا شوید.

۲اسپری های موی طبیعی را برای کُلاه-گیس استفاده نکنید

به طور قطع شما نباید هیچگاه از اسپری ها و مواد آرایشی که برای موهای طبیعی خود استفاده میکند جهت آرایش کلاه‌گیس استفاده کنید. استفاده از این محصولات باعث لکه دار شدن، چرب و به هم تنیده شدن موهای کُلاه-گیس میشود. که در نتیجه قابلیت فرم پذیری خود را از دست خواهد داد.

اگر به هر صورت مجبور هستید که برای کُلاه‌گیس خود از اسپری استفاده کنید حتما برچسپ اسپری را بخوانید. این اسپری باید علاوه بر موهای طبیعی برای موهای کلاه گیس نیز بیخطر و مجاز باشد. البته حتی در این صورت هم باید به صورت محدود از اسپری مو استفاه کنید. شما میتوانید جهت گرفتن مشاوره درباره نحوه نگهداری صحیح هر نوع کلاه گیس زنانه یا مردانه و محصولات مراقبت از آن ها با سالن های زیبایی یا فروشندگان کلاه گیس تماس بگیرید

۳کُلاه‌گیس را از حرارت و گرمای زیاد دور نگه دارید

گرما به طور بالقوه یکی از مهمترین عناصر مضر و خطرناک برای طول عمر و ماندگاری کلاه گیس است. اگر کلاگیس مصنوعی دارید باید هوشیارتر باشید و اصلا نگذارید در معرض حرارت قرار بگیرد. برای مثال حرارت اتو مو برای این کُلاه‌گیس ها خطرناک است. اگر هم کلاه گیس طبیعی دارید باید کمتر آن را در معرض حرارت قرار دهید (هرچند که مقاومت دارند اما نه در دراز مدت)



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه‌گیس‌ها در انواع سبک‌ها، مارک ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه میشوند. بنابراین کسی که قصد خرید کلاه گیس را دارد قطعا گزینه های مختلفی دارد و میتواند مطابق سلیقه خودش هر نوع کلاه‌گیسی که خواست بخرد.

کلاه گیس طبیعی (ساخته شده از موی طبیعی انسان) :

کُلاه‌گیس‌های طبیعی در واقع همان موی انسان هستند که نرمی، لطافت، فرم، درخشش و الگوی موهای طبیعی خودتان را دارند.

· مزایای کلاه گیس طبیعی

· با حرارت اتو و سایر دستگاه های حرارتی آرایش ، مشکلی ندارند و سازگارند.

· موها در کلاه‌گیس‌ طبیعی زنانه یا مردانه بافت های مختلفی دارد و شما میتوانید متناسب با بافت موی خود یک نمونه از آن ها را تهیه کنید.

· ماندگاری بالایی دارند و میتوانند بیشتر از چندسال به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

· ظاهری طبیعی وغیرقابل تشخیص دارند.

معایب گلاه گیس طبیعی

· هزینه مراقبت و نگهداری بالایی دارند

· هزینه: قیمت کلاه گیس طبیعی از مصنوعی متفاوت و گرانتر است زیرا از موهای واقعی ساخته میشوند.

· واکنش به هوا: درست مانند موهای طبیعی، کلاه‌گیس انسانی نسبت به آب و هوا واکنش نشان می دهد.

· آسیب پذیر بودن: اگر به کرات از اتو مو و روش های دیگر آرایش مو استفاده کنید موها آسیب می‌بینند.

کلاه گیس مصنوعی

از قدیم الایام کلاه گیس های مصنوعی به عنوانی نوعی زینت و آرایش بین مردان و زنان رواج داشته اند اما امروزه شاهده ساخته شدن انواع کلاه گیس مصنوعی هستیم که زیبا و موردپسند هستند.

استفاده از این کلاه گیس ها به نظر نمیرسد که هیچگاه از مد بیافتد. زیرا آنچنان تنوعی دارند که همواره نظرها را به خود جلب میکنند.

مزایای کلاه گیس مصنوعی

· مراقبت و نگهداری از آن آسان است.

· ضد آب است : در کل یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع کُلاه‌گیس‌ها در مقایسه با کلاه گیس طبیعی، توانایی آن‌ها در حفظ سبک و فرم موها بدون توجه به شرایط مختلف آب و هوایی است.

· تنوع رنگ بسیار بالایی دارند.

· هزینه کمی دارند: قیمت کلاه گیس مصنوعی نسبتا ارزان تر است و در کل اگر قصد خرید کلاه گیس ارزان را دارید بهتر است مصنوعی و ساده بخرید.

· نیاز به نگهداری کمی دارند و معمولاً بعد از هر ۶-۸ به سر کردن نیاز به شستشو دارند.

معایب کلاه گیس مصنوعی

· درخشندگی بیش از حد: کلاه‌گیس‌های‌مصنوعی درخشش غیر طبیعی و بیش از حدی دارند.

· دوام و طول عمر کمی دارند: کُلاه‌گیس‌های مصنوعی به اندازه کلاه گیس طبیعی ماندگار نیستند و پس از چند ماه استفاده خراب میشوند.

· عدم تحمل حرارت: برای فرم دادن این کلاه گیس‌ها نمیتوان از ابزار حرارتی مثل اتو مو و سایر وسیله های حرارتی آرایشی استفاده کرد.

· عدم امکان رنگ پذیری: این کلاه گیس ها یا رنگ نمیشوند و یا نحوه رنگ پذیری بسیار بدی دارند و سخت رنگ میشوند.

· حساسیت زا : کلاه گیس های مصنوعی به علت استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت انها برای کسانیکه در اثر بیماری به خصوص شیمی درمانی موهای خود را از دست داده اند قابل استفاده نیستند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 955
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

آیا می‌دانستید زمانی که کُلاگیس دارید باید بیشتر از هر وقت دیگری از موها و پوست سر خود محافظت کنید؟ از همه مهم‌تر آیا نحوه مراقبت از آن ها را بلد هستید و میدانید چگونه هم از کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی و هم پوست و موی خود محافظت کنید؟

نکته برای حفاظت از موهای طبیعی زیر انواع ویگ ها در زیر ارایه شده است.

1.بین کلاه گیس و موهای خودتان پوشش کلاه مانندی قرار دهید

اگر کلاه گیس برای یک مدت طولانی روی سر شما قرار بگیرد احتمالا موهای خودتان آسیب خواهند دید. اما به عنوان یک ترفند حفاظتی به منظور حمایت و حفاظت از موهای طبیعی خود حتما از چنین کلاهی استفاده کنید. این کلاه ها ارزان و بسیار سبک هستند و مانع از آسیب دیدگی موهایتان میشوند.

2 وقتی موهایتان خیس است هیچ وقت کلاه گیس نگذارید

همیشه قبل از اینکه چیزی روی سرتان بگذارید (حتی کلاه معمولی) حتما موهایتان را کاملا خشک کنید. این موضوع در خصوص کلاه گیس ها باید بیشتر رعایت شود. زیرا موهای مرطوب در زیر هر پوششی بهترین محیط برای رشد باکتری ها و میکروب ها است. به مرور زمان اگر چنین کاری را تکرار کنید نه تنها موها آسیب میبینند بلکه شوره سر شما نیز به شدت بیشتر میشود.

3موهایتان را زیاد نبافید

بافتن موها یک راه خوب برای پنهان کردن یا نظم دادن به موها در زیر کلاه گیس ها است. اما اگر اینکار را مکررا انجام دهید باعث شکننده شدن موهای طبیعی خود خواهید شد. اینکار میتواند حتی باعث تضعیف مو و ریزش آن شود. حتما موهای خود را شانه کنی و در نرم ترین حالت ممکن با دقت زیر کلاه قرار دهید. سعی کنید کلاه های تنگ نپوشید و حین بستن بندها نیز دقت کنید که آن ها را محکم نبندید.

4 همیشه موهایتان را نرم نگاه دارید

بعد از اینکه مدتی از کلاه گیس استفاده کردید ممکن است که موهایتان خشک شود. این موضوع زمانی که استفاده میکنید بیشتر رخ میدهد. در نتیجه قیمت خرید کلاه گیس تاثیر زیادی رو کیفیت آن دارد.

5به موهای خود استراحت دهید

اگر برای یک مدت طولانی موهای طبیعی تان زیر حتی یک کلاه گیس طبیعی زنانه یا مردانه است، بهتر است که چند روز کلاه نگذارید و به موهای خود اجازه دهید که هوا بخورند و کاملا استراحت کنند. این را به خاطر داشته باشید که موهایتان و از همه مهمتر پوست سر شما باید به صورت طبیعی درمعرض آفتاب و نور طبیعی خورشید قرار بگیرند. زیرا سلول ها میتوانند با نور خورشید جان تازه بگیرند و از آسیب حفظ شوند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر کسی هستید که همواره از کُلاه‌گیس استفاده می‌کنید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم. مطالب موجود در این مقاله به شما کمک میکند در حالی که از کلاه های مختلف و ویگ ها استفاده می‌کنید بتوانید از ساختارهای طبیعی پوست و موی خود بیشتر محافظت کنید.

چند نکته برای حفاظت از موهای طبیعی زیر انواع ویگ ها

۱سعی کنید پوست سر خود را ماساژ دهید

کلاه گیس میتواند به پوست سر فشار وارد کند و جریان خونرسانی به آن را موقتا کاهش دهد. بنابراین هرازچندگاهی کلاه‌گیس خود را بردارید و به آرامی موهای طبیعی و پوست سر خود را ماساژ دهید

۲حتما قبل از خواب کلاه گیس خود را بردارید

ما خوابیدن با کلاه گیس را به هیچ کس توصیه نمیکنیم. پوست سر شما و موهای طبیعیتان همواره باید هنگام خواب در آرامترین وضعیت خود باشند و بتوانند به راحتی با اکسیژن در تماس باشند. اگر حین خوابیدن کُلاه‌گیس بگذارید موهای شما ضعیف میشوند و احتمال ریزش مو در شما بیشتر میشود. ما حتی برای عزیزانی که کلاه گیس شیمی درمانی میگذارند توصیه میکنیم مدتی قبل از خواب کلاهگیسشان را در بیاورند

3چند سانتی متر از بالای موهای خود را کوتاه کنید!

اگر کسی هستید که اغلب اوقات کلاه گیس زنانه یا مردانه به سر دارید احتمالا از خودتان بپرسید که چه لزومی به کوتاه کردن موهایم است؟ در پاسخ باید گفت حتی با وجود گیسوان دیگری روی سرتان باز هم باید به موهای خود برسید و آن ها را پیرایش و کوتاه کنید. کوتاه کردن مو میتواند به رشد مو و تقویت آن ها کمک کند.

4به شستشوی موهای طبیعی خود اهمیت دهید

مهمترین نکته در خصوص موهای طبیعی، تمیز نگه داشتن آن ها است. این موضوع زمانی که شما از کلاه‌گیس استفاه میکنید بسیار بسیار مهمتر است. حتی اگر موهای کوتاهی دارید دست کم هفته ای دو بار موهای خود را با شامپوهای با کیفیت بشویید. البته اگر پوست سر شما زیاد عرق میکند و یا موهایتان چرب هستند باید بیشتر از این ها موهای خود را بشویید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از راه های پوشانیدن ظاهری طاسی سر در افرادی که مقدار زیادی از موهای خود را از دست داده استفاده از کلاه گیس است هر چند که از دید افراد معمولی جامعه، کلاه گیس برای مردان شایسته نبوده و اغلب این افراد مورد تمسخر دیگران قرار می گیرند و همین مطلب موجب ایجاد یک ترس و اضطراب دائمی و سرافکندگی فرد می گردد. در مقابل خانم ها بسیار راحت تر از کلاه گیس استفاده کرده و فرهنگ جامعه استفاده از کلاه گیس زنانه را می پسندد و عیبی نمی گیرد.

در سال های اخیر تکنولوژی ساخت و تهیه کلاه گیس بسیار پیشرفت کرده است و در اکثریت موارد کسی متوجه استفاده فرد از آن نمی شود.

کلاه گیس های مدرن از جنس آکریلیک بوده و بسیار سبک هستند و بی نهایت طبیعی بنظر می رسند ولی مشکل آنها این است که فرد کمی احساس گرما در سرش می کند . شما می توانید این کلاه گیس ها را بشویید ولی مواظب باشید که از سشوار استفاده نکنید زیرا حرارت می تواند باعث فرفری شدن موها شده یا حتی آنها را ذوب کند. استفاده از این کلاه گیس ها در زیر باران اشکالی ندارد.

برخی افراد ترجیح می دهند که از کلاه گیس دارای موهای طبیعی ( Real Hair Wig ) استفاده نمایند.در این موارد قیمت کلاه گیس نسبت به نوع قبلی خیلی گرانتر بوده ولی حسن کلاه گیس با موهای طبیعی این است که می توان آن را هر ۴ – ۳ سال عوض کرد. این کلاه گیس ها را نمی توان شست و لذا در باران نمی توان از آنها استفاده کرد و بطور کلی استفاده از آنها در مقایسه با نوع آکریلیک مشکلات بیشتری دارد.

ارتباط کلاه گیس با کاشت موی طبیعی

 

گاهی فرد برای پوشانیدن ظاهری یک طاسی نه چندان شدید و وسیع در سرش متوسل به کلاه گیس شده و مدتی از آن استفاده می کند بدین معنی که شخص با کلاه گیس خود را به جامعه معرفی کرده و بدین ترتیب در انظار ظاهر می شود. پس از مدتی وی از کلاه گیس و مشکلات آن خسته شده و تصمیم به انجام کاشت مو می گیرد. این فرد با کسی که از کلاه گیس استفاده نکرده و با طاسی سرش در انظار ظاهر شده است، تفاوت های بسیاری داشته و یکسری مشکلات بر سر راه کاشت موی وی وجود دارد. اکثر این مشکلات به جنبه های روانشناسی و احساسی فرد برمی گردد. با توجه به اینکه برای انجام کاشت مو اکثراً لازم است که موها تراشیده شوند و از طرفی معمولاً کلاه گیس به موهای قبلی فرد متصل شده است، لذا مشخص است که پس از کاشت مو دیگر نمی توان از کلاه گیس استفاده شده و این مطلب موجب بروز مشکلاتی برای فرد از نظر برخورد اجتماعی وی گردد.

از سوی دیگر تراکم موهای کلاه گیس بسیار بیشتر از تراکمی است که با یک یا دو جلسه کاشت موی طبیعی ایجاد شده هر چند که این تراکم بالا به قیمت ظاهر غیرعادی و مصنوعی کلاه گیس بدست می آید. تراکم کمتر کاشت مو گاهی موجب پشیمانی فرد از انجام کاشت مو شده و سخنان نیش دار اطرافیان هم به آن دامن می زند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

هنگام خرید کلاه گیس باید نکاتی را در نظر داشته باشید، اینکه کدام مدل به صورتتان بیشتر می‌آید، کدام رنگ زیباترتان می‌کند و غیره. این شما و این راهنمای خرید کلاه گیس زنانه.

موی مصنوعی می‌خواهید یا طبیعی؟

انتخاب بین کلاه گیس زنانه با موی طبیعی یا کلاه‌گیس مصنوعی کار سختی نیست؛ اگر از نکات مهم مربوط به خریدشان با‌خبر باشید:

شکل دادن به کلاه گیس زنانه طبیعی آسان‌تر از مصنوعی است. می‌توانید مو‌ها را دم‌اسبی ببندید، فر کنید یا موج‌دار درستشان کنید.

موی مصنوعی به‌خصوص برای نگه‌داشتن حجم مو‌های کوتاه مناسب است. کافی است کلاه‌گیس را چند بار تکان دهید تا حجم پیدا کند.

سبک زندگی‌تان را مشخص کنید

سبک زندگی‌تان شلوغ و پرتحرک است یا آرام و کم‌تحرک؟ کلاه‌گیسی می‌خواهید که بتوانید سریع روی سرتان بگذارید و نیاز به رسیدگی نداشته باشد یا دوست دارید برای مدل دادن به آن وقت بگذارید؟ تعیین سبک زندگی در انتخاب کلا گیس زنانه تأثیر زیادی دارد.

انتخاب بر اساس فرم صورت

انتخاب کلاه گیس زنانه بر اساس فرم صورت درست به‌اندازه مدل موی خودتان اهمیت دارد. گاهی مدلی به شما می‌آید و مدل دیگری جذابتان نمی‌کند.

انتخاب بر اساس رنگ پوست

ممکن است با ورود به فروشگاه دلتان بخواهد رنگ مویی را انتخاب کنید که خیلی از رنگ مو‌های خودتان یا رنگی که معمولاً استفاده می‌کنید، دور باشد. این اشتباه را انجام ندهید و به رنگی که امتحانش را پس داده بچسبید. ضمن اینکه می‌توانید بر اساس تناژ رنگ پوستتان سراغ انتخاب کلاه‌گیس زنانه بروید. رنگ پوست معمولاً به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شود. یک راه ساده برای اینکه تشخیص دهید رنگ پوستتان سرد است یا گرم این است که ببینید زیورآلات طلایی‌رنگ بیشتر به شما می‌آیند یا نقره‌ای؟

اندازه‌گیری دور سر

قبل از خرید کلاه گیس زنانه باید دور سرتان را اندازه بگیرید، این اندازه‌گیری به‌خصوص برای خرید آنلاین به کارتان می‌آید

بپوشید تا مطمئن شوید

 

آن‌قدر که خرید حضوری کلاه گیس زنانه کارکرد دارد، خرید آنلاین مناسب نیست، چون باید کلاه‌گیس را روی سرتان بگذارید و از راحتی آن مطمئن شوید. منظور از راحتی این است که کاسه کلاه‌گیس جمجمه را در بربگیرد؛ اما باعث اذیت شدن آن نشود.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اگر قصد خرید کلاه گیس بخصوص کلاه گیس طبیعی از طریق اینترنت را دارید پیش از خرید حتما و حتما این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید.

۰. اندازه دور سر خودتان را بگیرید

مهم ترین و اولین نکته در انتخاب و خرید اینترنتی کلاه‌گیسها این است که سایز دور سرتان را بگیرید تا بتوانید متناسب با آن و با اطمینان از راه دور خرید کنید.

۱. رنگ کلاه گیس را از قبل انتخاب کنید

رنگ کردن موهای طبیعی خودمان واقعا حوصله سر بر و زمانبر است. اما خوشبختانه میتوان کلاه گیس زنانه و مردانه را در هر رنگی خریداری و استفاده کرد. برای اینکه حین خرید آن ها به مشکل بر نخورید و در انتخاب رنگ ها گیج نشوید حتما از قبل رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

۲. کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی؟ مشخص کنید کدام را بیشتر دوست دارید؟

خیلی ساده است، از نظر جنس، شما کلا دو انتخاب بیشتر ندارید. یا کلاه گیس طبیعی میخرید و یا مصنوعی! هر دو را با هم مقایسه کنید و ببینید که در آخر کدامیک را بیشتر میپسندید چون هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند.

۳همه چیز را سبک سنگین کنید

برای خرید هر محصول اینترنتی مخصوصا کلاه گیس طبیعی اصلا عجله نکنید. هیمشه و در هر موقعیتی همه چیز را بررسی کنید. محصولات مختلف و شرکت های گوناگون را با هم مقایسه کنید چون واقعا ضرر نمیکنید! از خود سایت فروشنده شروع کنید:

  • احتمالا جایی برای بازتاب نظرات مشتریان در سایت وجود دارد که درباره محصولات آن سایت نظر داده اند.
  • اگر خوش شانس باشید ممکن است سایت فروشنده پشتیبانی آنلاین داشته باشد یا حتی شماره تماس گذاشته باشد. میتوانید به راحتی با آن ها تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید.
  • و در نهایت از نظرات کسانی که قبلا کلاه گیس طبیعی خریده اند استفاده کنید. مثلا اگر قوم و خویش شما دوره درمان سرطان را پشت سر میگذارد حتما از کلاه گیس شیمی درمانی استفاده میکند

4سیاست های پرداخت، نحوه دریافت و نحوه پس فرستادن کالا را از سایت جویا شوید!

شما قرار است از راه دور کلاه گیس بخرید بنابراین نمیتوانید همزمانی که در سایت مشغول نگاه کردن محصولات هستید آن ها را امتحان یا به سر کنید. حتما از فروشنده سایت بپرسید که آیا میتوانید یک نمونه را امتحان کنید؟ یا امکان تعویض آن در صورتی که سایز و اندازه متناسب نبود وجود دارد یا خیر. اگر چنین امکانی وجود دارد، ببینید که باید چگونه محصول را پس بفرستید.بنابراین از او بخواهید آدرس یک سایت فروشنده معتبر را به شما بدهد یا معرفی کند


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس استاندارد:

برای خرید کلاه گیس انواع مختلفی وجود دارد اما کلاه گیس استاندارد متداول ترین نوع کلاه گیس است و معمولا از لابلای موها قابل رویت نیست. این کلاه معمولا دارای یک نوار بسته شده در اطراف بالای کلاه گیس بوده که موها از آنجا توسط دستگاه دوخته می شوند. موها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که نوک کلاه گیس بالا رود و بیس زیرین آن نمایان نشود. این کلاه گیس به دلیل استفاده از گره های رو به بالا غیر قابل رویت در قسمت جلو سر به مو حجم می دهد.

کلاه گیس اسکین تاپ: اینگونه از کلاه گیس زنانه و مردانه دارای یک قسمت فوقانی کشی به رنگ پوست است. معمولا موی ضخیم تری برای این نوع کلاه گیسها انتخاب می شود تا اجازه ندهد رنگ پوست از لا به لای موها نمایان شود

کلاه گیسهای نایلونی یا PU:

به گونه ای ساخته شده تا رنگ طبیعی پوست سر را نشان دهد. این گونه کلاه گیسها معمولا از مواد توری نازک از قبیل نایلون یا پلی استر ساخته می شوند. چون موها را با دست در بالای سر می بندند، این کلاه ها معمولا طبیعی ترین نما را می دهند. در نتیجه این کلاه ها به دلیل وجود روش بستن راحت تر حالت می گیرند و تنوع زیادی هم دارند. درست مثل موی طبیعی، این کلاه گیس ها را می توان فرق باز کرده و یا شانه کرد. این کلاه گیس های نرم برای پوست های سر حساس بسیار مناسب اند. این کلاه گیس ها به دلیل داشتن قیافه طبیعی برای افرادی که تعداد زیادی یا همه موهایشان را از دست داده اند بسیار توصیه می شوند.

کلاه گیسهای با متد تور نانو :

این نوع کلاه بیشترین مقدار هوادهی را به سر می دهد. بالای کلاه گیس از نوارهای توری عمودی ساخته شده که بین فواصل بافت ها فضای خالی وجود دارد. این فضاها کلاه گیس را بسیار سبک تر و هواخورتر از نمونه های استاندارد کرده است.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

كلا گيس در انواع بسيار مختلفي عرضه مي ‎شود . اگرچه برخي از انواع آن داراي ظاهري كاملا طبيعي هستند ، برخي ديگر ظاهري مصنوعي دارند . عوامل زيادي در خريد كلاه گيس مناسب براي هر فردي وجود دارد

شكل صورت

انتخاب كلاه گيس زنانه و مردانه متناسب با حالت صورت از اهميت بالايي برخوردار است . انتخاب كلاه گيسي نا منتناسب با ظاهر صورت باعث مصنوعي به نظر رسيدن آن مي ‎شود، در حالي كه انتخاب كلاه گيسي سازگار با حالت چهره نه تنها طبيعي به نظر مي‎ رسد ، بلكه زيبايي شما را دو چندان كرده و كسي متوجه اين كه شما از كلاه گيس استفاده مي ‎كنيد نخواهد شد. براي تعيين حالت چهره خود جلوي آينه بايستيد و موهاي تان را جمع كنيد و صورت خود را از خطوط چانه تا خط رويش موهايتان بررسي كنيد .

صورت لوزي شكل

افرادي كه داراي صورت لوزي شكل هستند ، داراي گونه هاي باريك و بلند ، پيشاني بلند و چانه باريك و نوك تيز هستند . كلاه گيس مناسب براي اين نوع افراد ، كلاه گيسي است كه باعث كوتاه تر جلوه دادن پيشاني آن ها شود و اگر داراي صورت لوزي شكل هستيد بايد كلاه گيسي انتخاب كنيد كه كشيدگي صورت شما را تشديد نكند .

صورت بيضي شكل

انتخاب كلاه گيس براي صورت بيضي شكل راحت تر از ساير انواع چهره مي ‎باشد زيرا اين نوع چهره، داراي ظاهري يكنواخت و متناسب است و مدل هاي مختلف كلاه گيس مانند بلند ، كوتاه ، صاف و فرفري به آن زيبايي و جلوه زيادي مي ‎بخشند.

صورت قلبي شكل

افرادي كه داراي چهره قلبي شكل هستند ، داراي پيشاني پهن و چانه بسيار باريكند . كلاه گيس مناسب براي اين افراد كلاه گيسي است كه باعث كاهش عريض بودن پيشاني آن ها شود.

صورت گرد

صورت هاي گرد مانند، داراي گونه هايي پهن هستند و فاصله خط مو تا چانه در اين افراد كم است . براي اين نوع افراد كلاه گيسي مناسب است كه به باريك و بلند شدن چهره كمك كرده و ظاهر متعادل تري به چهره آن ها ببخشد .

صورت هاي مربع شكل

افراد داراي صورت هاي مربعي شكل داراي صورتي كوتاه و كوچك ، فك بزرگ ، چانه و خط موي صاف هستند . كلاه گيس مناسب براي اين نوع چهره ها ، كلاه گيسي است كه باعث كشيده تر و متعادل به نظر رسيدن چهره آن ها شود .

صورت هاي گلابي شكل

افرادي كه داراي صورت گلابي شكل هستند ، داراي چانه گرد و پيشاني نسبتا كوچكي مي باشند . كلاه گيس مناسب براي اين نوع چهره ، كلاه گيسي است كه باعث متعادل كردن ظاهر پهن چانه شود.

صورت هاي كشيده و صاف

كلاه گيس مناسب براي اين نوع افراد كلاه گيس هاي فرفري و يا موج دار مي ‎باشد ؛ اين مدل كلاه گيس ها باعث متعادل كردن حالت كشيده صورت در اين افراد خواهد شد

 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اشتباه شماره 1: سر من برای گذاشتن کلاه گیس خیلی بزرگ یا خیلی کوچیکه!

پیدا کردن یک کلاه گیس زنانه یا حتی مردانه دقیقا مشابه خرید لباس است. آیا شما می‌توانید بگویید قیافه من خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است و لباس برای من پیدا نمی‌شود؟ قطا اینگونه نیست و برای هر بدنی در هر سایزی لباس خوب و مناسب پیدا می‌شود. کلاه‌گیس نیز دقیقا به همین شکل است. برای اینکه بفهمید چه نوع کلاه گیس طبیعی با چه سایزی برای شما مناسب است، تنها باید سر خود را به چند صورت اندازه بگیرید. یا برای سهولت بیشتر و برای اینکه مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید، پیش از خرید کلاه گیس طبیعی با یک فروشنده یا کسی که در کار کلاه‌گیس است صحبت کنید. او به شما کمک می‌کند بهترین و مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

اشتباه شماره 2: وقتی کلاه‌گیس داری یعنی همیشه یه مدل موی تکراری داری!

اول اینکه برخلاف تصور اغلب افراد، موهای کلاه گیس را می‌توان به فرم ها و مدل های مختلفی در آورد. برای اینکار تنها کافی است که یا یک نمونه کلاه گیس طبیعی خریداری کنید و یا اینکه یک کلاه‌گیس با موهای مصنوعی اما سازگار با گرما و حرارت تهیه کنید. زیرا موهای طبیعی در واقع همان موی انسان هستند و به راحتی قابل فرم دهی و مقاوم هستند. کلاه‌گیس‌های مصنوعی قدیمی در برابر حرارت مقاوم نیستند و در صورت استفاده از سشوار یا سایر وسایل گرمایشی میتوانند ذوب شوند. اما برخی از موهای مصنوعی این قابلیت را دارند که با وسایل حرارتی مثل اتو مو فرم داده شوند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

دوم اینکه نگران این نباشید که برای تمام طول عمرتان از یک کلاه‌گیس استفاده کنید. مدت نگهداری و استفاده از آن ها برای تمام عمر نیست و محدود است. برای مثال اگر کلاه گیس مصنوعی دارید و هر روز آن را به سر می‌کنید حدودا بعد از ۶ ماه باید آن را کنار بگذارید و یکی دیگر تهیه کنید. در خصوص نوع طبیعی و انسانی نیز اگر هر روز آن را به سر میکنید بهتر است پس از ۱ سال آن را دوباره تعویض کنید. بنابراین بعد از تعویض موهای خود، اگر از سبک فعلی و مدل آن ها خسته شده اید، میتوانید کلاه‌گیسی جدید با سبک و رنگ و بلندی جدید بخرید.

اشتباه شماره 3: وقتی باد میاد کلاه گیس زنانه می افته!!!

وقتی چنین تصوری دارید احتمالا فیلم خنده و دار و طنز زیاد می‌بینید. زیرا افتادن کلاه‌گیس با وزش باد تنها در فیلم ها واقعیت دارد. اما مسئله اینجاست که یک کلاه‌گیس مناسب که به درستی و اصولی خریداری شود هرگز نباید از سر بی افتد. کلاه‌گیس تنها زمانی می افتد که خیلی تنگ باش یا خیلی خیلی شل. اما مادامی که متناسب با اندازه سر شما تهیه شود هیچگاه از روی سرتان نخواهد افتاد مگر اینکه خودتان بخواهید آن را بردارید.

اشتباه شماره 4: کلاه گیس طبیعی همیشه بهتر از کلاه گیس مصنوعیه

بسیاری از خانم ها نگران این هستند که کلاه‌گیسشان مصنوعی به نظر برسد. اما این نگرانی واقعا درست نیست. شاید مادر یا مادربزرگتان از موهای مصنوعی قدیمی استفاده میکرد که ظاهری غیرطبیعی داشتند، اما کلاه گیس‌های مصنوعی امروزی دست کمی از موهای طبیعی ندارند و سبک و فرم متنوعی دارند. کلاه گیس‌های‌مصنوعی مدرن با الیاف های با کیفیت و با کمک تکنولوژی جدید ساخته شده اند که به واقعا طبیعی به نظر میرسند. (مگر اینکه یک کلاه گیس ارزان خریداری کنید که کیفیت ندارد و حتی زود خراب میشود)



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس یکی از راه‌حل‌های نازک شدن موی سر و ریزش آن است. کسانی که به هر دلیلی موهای کم پشتی دارند و یا موی خود را از دست داده‌اند، می‌توانند از کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی استفاده کنند. هرچند که بیشتر استفاده کننده‌ها از این محصولات بانوانی هستند که از سرطان رنج می‌برند و به دلیل شیمی درمانی، کلاه گیس شیمی درمانی به سر می‌کنند، اما افراد دیگر که هیچ مشکلی با ریزش مو ندارند نیز می‌توانند از انواع کلاه‌گیس زنانه یا مردانه استفاده کنند.

در رابطه با این کلاه‌ها و استفاده از آن‌ها شایعات و تصورات اشتباه زیادی وجود دارد، که در ادامه به توضیح چندی از ان ها می پردازیم.

اشتباه شماره ۱: وقتی کلاه گیس سرم می‌کنم همه متوجهش میشن!

کلاه‌گیس‌های امروزی طوری طراحی شده‌اند که کاملاً طبیعی و سالم به نظر می‌رسند. زمانی که از نمونه های مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کنید تشخیص طبیعی یا مصنوعی بودن مو برای مردم دشوار است، حتی اگر آن ها بخواهند از نزدیک به سر شما نگاه کنند. ب

اشتباه شماره ۲: وقتی هر روز کلاه گیس میذاری به مو و پوست سرت آسیب وارد میشه!

این هم یک تصور اشتباه و متاسفانه رایج دیگر. در اغلب موارد اگر حین نگهداری یا خرید کلاه گیس طبیعی دقت کنید و به نکات توصیه شده توجه داشته باشید، هیچگاه به موهای طبیعی شما آسیب وارد نخواهد شد. در ثانی برخی افراد از کلاه گیس شیمی درمانی استفاده میکنند، یعنی چون تحت درمان هستند موهای خود را از داده اند و برای جبران موی از دست رفته کلاه گیس به سر میکنند. در نتیجه اصلا مویی وجود ندارد که به آن آسیبی وارد شود.

خوشبختانه سلولهای مو، بدون توجه به این که شما روسری، شال، پارچه و یا کلاه‌گیس به سر دارید یا نه، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند. پوشیدن کلاه‌گیس نیز راهی عالی برای محافظت از پوست سر شما است. اما برای اینکه به پوست سر آسیب وارد نشود بهتر است هر روز پوست سر خود را تمیز و مرطوب کنید.

 

اشتباه شماره ۳: کلاه‌ گیس زنانه تنها برای بیماران سرطانی هستش

این درست است که افراد و خانم هایی که سرطان دارند، مخصوصا کسانی که سرطان سینه دارند، از کلاه گیس شیمی درمانی استفاده می کنند، اما این دلیل نیمشود تصور کنیم که تنها کسانی که سرطان دارند باید از کلاه گیس استفاده کنند. در قرن حاظر و از چند دهه پیش تقریبا بیشتر زنان جامعه و حتی مردها بنا به دلایل مختلفی از انواع کلاه‌گیس‌ها استفاده میکنند. بنابراین فقط به کلاه گیس شیمی درمانی نگاه نکنید، استفاده از این موها و گیسوان میتواند دلایل مختلف و منطقی خودش را داشته باشد و تقریبا هر کسی میتواند یک نمونه از آن ها را داشته باشد.

اشتباه شماره ۴: حالت دادن و مراقبت از کلاه گیس طبیعی سخته!

زمانی که یک چیز جدید را امتحان می‌کنیم تقریبا همیشه با مشکل مواجه می‌شویم. مدتی زمان نیاز داریم تا به چیزهای جدید عادت کنیم. اغلب کسانی که اقدام به خرید کلاه گیس طبیعی می‌کنند از انجایی که تاکنون از چنین چیزی استفاده نکرده اند، در ابتدا تصور می‌کنند که نمی‌توان به گلاه گیس حالت داد یا حتی نمی‌توان از آن مراقبت کرد زیرا اصولا یکبار مصرف هستند. اما این تصور اشتباه است



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کلُاه-گیس ها از دیربار جزء لوازم شخصی زینتی بودند و معمولا برای پرپشت نشان دادن موها استفاده میشدند. از قدیم عقیده بر این بوده که هرچه موها بلندتر و ضخیم تر باشند شخص زیبایی بیشتری دارد. اما امروزه هدف از داشتن کلاه گیس تنها زیبایی نیست. زیرا برای مثال برخی از افراد سرطانی برای دوره درمان خود کلاه گیس شیمی درمانی میخرند. ما در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا یک کلاه گیس ارزان قیمت برای خود خریداری کنید.

برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

جنس

کلاه-گیس‌ها از جنس های مختلفی ساخته میشوند. اما به طور کلی ما آن ها را در دو دسته کلاه گیس طبیعی و مصنوعی قرار میدهیم. انواع طبیعی از موهای طبیعی انسانی ساخته میشوند و مصنوعی نیز از الیاف صناعی غیر انسانی. هرچه کلاه گیس طبیعی تر باشد گرانتر است و برعکس اگر مصنوعی باشد ارزانر است. بنابراین برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت باید انواع مصنوعی را خریداری کنید.

رنگ

معمولا موهای کلاه گیس زنانه را در برخی از آن ها رنگ میکنند. از این حیث نمونه های رنگی کمی گرانتر هستند. زیرا برای ساخت آن ها از الیاف رنگی استفاده میشود. برای خرید ارزانتر سعی کنید رنگ های پایه کلاه-گیس مثل مشکی را خریداری کنید.

استایل

برای خرید کلاه گیس ارزان ساده ترین مدل و استایل را انتخاب کنید زیرا هرچه روی آن بیشتر کار شده باشد قیمت بیشتری دارد.

اندازه بلندی و کوتاهی

به نظر میرسد که کلاه گیس های کوتاه تر به خاطر اینکه میزان مواد و موهای بکار رفته در آن ها کمتر است قیمت کمتری دارند و میتوان آن ها را با کمترین قیمت خریداری کرد. مخصوصا اگر مصنوعی باشند.

ایرانی یا خارجی

کلاه-گیس های خارجی به دلیل داشتن کیفیت بالا و تغییرات ارزش ارز معمولا گرانتر هستند بنابراین برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت بهتر است خارجی نخرید.

بلند مدت یا کوتاه مدت

کلاه گیسهایی که برای استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرند کیفیت بالایی دارند و از استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالایی برخوردا هستند بنابراین قیمت بیشتری دارند. برای مثال کلاه گیس شیمی درمانی اینگونه است. اما اگر فقط برای یک دوره کوتاه مدت میخواهید کلاه داشته باشید یک کلاه گیس ارزان بخرید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

روش های مختلفی برای خرید کلاه گیس زنانه و مردانه وجود دارد. فرقی نمیکند کجا هستید چه در خانه یا چه در هر شهری از ایران، میتوانید به راحتی آب خوردن هر نوع کلاه-گیسی که دوست دارید را متناسب با سلیقه و شرایط خود بخرید. ما برای کسانی که در اینترنت سرچ میکنند که از کجا کلاه گیس بخرم؟ این مقاله را آماده کرده ایم که امیدوارم مفید باشد.

2 جایی که میتوانید از آن کلاه گیس طبیعی و مصنوعی بخرید

اینترنتی

این روزها همه چیز را میتواند با یک کلیک از طریق اینترنت خریداری کرد. (حتی چیپس و پفک). خوشبخانه ما در ایران جدیدا میتوانیم از طریق اینترنت اقدام به خرید کلاه گیس ارزان و خوب کنیم. بازار این موهای مصنوعی داغ است و هم میتوان انواع کُلاه-گیس نو خرید و هم به کلاه گیس دست دوم دسترسی داشت.

· از کجا کُلاه-گیس نو بخرم: برای خرید میتوانید در اینترنت سرچ کنید. یکی از فروشگاه ها اینترنتی که به صورت آنلاین کلاه‌گیس میفروشند را پیدا کنید و وارد آن شوید. میان محصولات فروشگاه بگردید، قیمت ها را مقایسه کنید و با خواندن جزئیات محصول برای خود یک کلاه گیس بخرید. برای خرید اینترنتی کلاه گیس میتوانید به این سایت مراجعه کنید (https://www.kolahgiss.ir/)

· دست دوم: اگر نمیخواهید یا توان خرید کلاه گیس-گران را ندارید میتوانید وارد سایت هایی مثل دیوار و شیپور شوید و به دنبال کسانی بگردید که کلاه-گیس دست دوم خود را برای فروش در این سایت ها قرار داده اند

حضوری

 

در همه شهرها میتوان مغازه هایی را پیدا کرد که این کلاه ها را خرید و فروش میکنند. اما از آنجایی که ممکن است انواع بی کبیفیت و تقلبی را به شما بفروشند نمیتوان به همه اعتماد کرد. با پرس و جو بهترین مغازه را پیدا کنید و برای خرید به آنجا بروید. برای مثال اگر در تهران زندگی میکنید میتوانید برای خرید کلاه گیس به این آدرس بروید (تهران - خیابان طالقانی - نبش ایرانشهر - جنب بانک تجارت - پلاک 282 - طبقه 5 (نزدیک ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه مترو فردوسی) یا با شماره تلفن های (88307906-88845766- 88820817-88840872) با آن ها تماس بگیرید. با مراجعه به این آدرس میتوانید با مشاوره رایگان بهترین و با کیفیت ترین جنس های خارجی را تهیه کنید و حتی اگر بیماری سرطنی دارید و در عین حال توانایی مالی ندارید روی کمکشان حساب باز کنید.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

کسانی که به هر دلیلی از کلاه گیس استفاده میکنند باید به درستی از آن نگهداری کنند و با تمام توصیه های پیرامون آن آشنا باشند. فرقی نمیکند کلاه گیس طبیعی شیک زنانه میگیرید یا نه، کلاه‌گیس شیمی‌درمانی، در هر صورت همه کسانی که این گیسوان مصنوعی را دارند، باید بتوانند به درستی از آن محافظت و مراقبت کنند. در این مقاله با 4 نکته درباره نگهداری و مراقبت از این کلاه‌ها آشنا خواهید شد.

1. برای خشک کردن کلاه گیس مصنوعی از سشوار استفاده نکنید

 

فرقی نمی‌کند که کلاه‌گیس طبیعی داشته باشید یا مصنوعی، بهتر است سعی کنید آن ها خیس نشوند. اما اگر یک کلاه‌-گیس مصنوعی دارید و تحت هر شرایطی خیس شده، هیچوقت آن را با اتو مو، سشوار یا سایر روش های حرارتی خشک کنید. زیرا مواد سازنده این کلاه ها در مقابل حرارات آسیب پذیر هستند و در صورت آسیب دیگر قابل استفاده نخواهند بود. زیرا قطعاً به الیاف آن ها آسیب خواهید رساند.

2. کلاه-گیس را خودتان سرخود رنگ نکنید

 

شما قیمت زیادی برای کلاه گیس پرداخت میکنید و باید در مراقبت و نگهداری از آن احتیاط کنید. مخصوصا هیچوقت خودتان اقدام به رنگ کردن یک کلاه گیس زنانه طبیعی نکنید مگر اینکه واقعا حرفه ای باشید. زیرا الیاف آن خراب و غیرقابل استفاده میشود. اینکار را به آرایشگاه های حرفه ای بسپارید.

3. کلاه-گیس را از آتش و گرمای اجاق گاز دور نگه دارید

 

سعی کنید وقتی در حال پخت و پز هستید کلاه-گیس خود را در بیاورید زیرا حرارت شعله اجاق گاز باعث خراب شدن تارهای مو میشود. مخصوصا از روشن کردن آتش با هیزم و نزدیک شدن به آن با کلاه گیس خودداری کنید.

4. هیچوقت کلاه گیس تنگ سرتان نکنید

 

اگر نمیخواهید به موهای طبیع خودتان آسیب وارد شود همیشه در انتخاب سایز و اندازه کلاه گیس هوشیار باشید و دقت کنید. اگر خیلی گشاد باشد از سرتان می افتد و اگر خیلی تنگ باشد به پوست و موی خودتان آسیب میزند زیرا فرآیند خون رسانی به آن ها را مختل میکند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

تغییرات بدن در سرطان شامل تغییرات در سیستم ایمنی

سیستم ایمنی از بدن در مقابل بیماری هایی که روزانه با آن ها مواجه می شویم و حتی ممکن است به آن مبتلا شویم و هم چنین عفونت هایی که مشکلات زیادی برای ما به وجود می آورند، حفاظت می کند. وقتی مبتلا به سرطان می شوید و یا در طول دوره درمان آن هستید ، گاهی سیستم ایمنی بدن شما تضعیف می شود.

برای جلوگیری از تغییرات سیستم ایمنی بدن در هنگام سرطان نیز برخی از سلول های سیستم ایمنی بدن می توانند سلول های سرطانی غیر طبیعی را تشخیص دهند و آن ها را از بین ببرند. اما متاسفانه ممکن است این راه برای خلاص شدن از شر سرطان به طور کامل کفایت نکند.

تغییرات پوستی در سرطان

همانطور که گفته شد، در بیماری سرطان در طول دوره بیماری و یا در طول دوره درمان، تغییرات بدن در سرطان شامل تغییراتی در اندام های شما ایجاد می شود که یکی از آنها تغییرات پوستی است. بیماری سرطان تغییراتی را در پوست و ناخن ایجاد خواهد کرد ، اما نگران این قضیه نباشید زیرا می توانید با تیم های مراقبت بهداشتی تماس گرفته و این مشکلات را برطرف کنید.

مشکلاتی که در طول دوره درمان بیماری سرطان ایجاد می شود مواردی است از جمله: در طول دوره پرتو درمانی و شیمی درمانی اغلب بسیار خفیف هستند ولی گاه در پرتو درمانی به دلیل اینکه اشعه به پوست تابیده می شود احساس خارش ، قرمزی و گاهی تیرگی را می کنید. حتی ممکن است زخم هایی بر روی پوست ایجاد شود.

تغییر در مو پس از ابتلا به سرطان

باید بدانید که در زمان ابتلا به سرطان و نیز در طول دوره درمان آن دچار ریزش مو خواهید شد. ریزش مو یکی از سخت ترین و ناراحت کننده ترین بخش های تجربه بیماری سرطان است، البته این را هم اضافه کنم ممکن است بعضی سرطان ها باعث ایجاد ریزش مو نشود، ولی در اکثر مواقع این اتفاق رخ می دهد. این که شخصی خود را بدون موی سر و ابرو تصور کند خیلی وحشتناک است ولی در اغلب موارد افرادی که در حال درمان هستند و شیمی درمانی می شوند افردی بدون مو ، ابرو و مژه هستند. این بخش سخت ترین قسمت بیماری سرطان است که بعضی افراد تجربه می کنند. اما اگر این موضوع برای فرد مبتلا به سرطان خیلی ناراحت کننده باشد می تواند قبل از شروع شیمی درمانی اقدام به خرید کلاه گیس شیمی درمانی کند. ( توجه کنید استفاده از کلاه گیس ارزان با الیاف مصنوعی می تواند برای پوست حساس افرادی که تحت شیمی درمانی هستند آزار دهنده باشد )

تغییرات بدن در سرطان شامل تغییر اندام های گوارشی

مشکلات مختلفی در اندام های گوارشی در افراد مبتلا به سرطان ایجاد می شود. به طور مثال، مسائل مربوط به هضم غذا در افراد مبتلا به سرطان یکی از مشکلاتی است که وجود دارد زیرا مشکلات گوارشی می تواند توانایی بیمار در هضم غذا را مختل کند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1018
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

جراحی لاغری یا Bariatric اصطلاحی است که اشاره به کاهش وزن موثر در افراد چاق دارد. جراحی لاغری تنها یک عمل نیست و چندین تکنیک و پروسه جراحی مختلف را شامل میشود که شایع ترین آن ها جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپیاست . و از مهم ترین انواع جراحی لاغری میتوان اسلیو معده ، بای پس معده و... نام برد. مکانیسم های لاغری در این عمل ها، کاهش حجم معده و کاهش میزان و جذب مواد غذایی یا هر دو هستند. به این شکل که یا گنجایش معده کاهش داده میشود و یا با حذف بخشی از ساختارهایی که عمل جذب را انجام میدهند، به کاهش وزن کمک میشود. مزایای جراحی لاغری زیاد است از جمله این مزایا:

۱. کاهش سریع وزن

شما با انجام عمل به صورت آنی و یکباره وزن از دست نمیدهید، بلکه اضافه وزن خود را به مرور زمان اما به شکلی موثر و اغلب دائمی از دست میدهید. ممکن است در گذشته بارها تلاش کرده باشید که لاغر شوید و هر روشی را امتحان کرده باشید. نتیجه تلاش های گذشته شما احتمالا با شکست مواجه شده و یا وزن کمی از دست داده اید. در مقایسه با روش های دیگر، عمل جراحی لاغری در مدت زمان کمتری وزن شما را کاهش خواهد داد.

۲. بهبود بیماری های در ارتباط با چاقی

  • دیابت نوع ۲
  • کلسترول بالا
  • فشار خون بالا
  • مشکلات تنفسی مثل تنگی نفس
  • آرتروز و یا درد مفاصل
  • سندرم پلی کیستیک تخمدانی (PCOS)
  • افسردگی
  • مشکلات چشمی
  • و میگرن

 ۳. بهبود کیفیت زندگی

با انجام عمل جراحی لاغری کیفیت کلی زندگی شما نیز بهبود خواهد یافت. شما بعد از این عمل یاد می‌گیرید که چطور موثرتر، کمتر و بهتر غذا بخورید که در نتیجه آن وضعیت سلامتی عمومی بدنتان بهتر می‌شود. 

۴. بهبود مسائل روانشناختی در افراد

جراح لاغری با انجام عمل جراحی لاغری به بهبود وضعیت روانشناختی شما کمک می کند. شما پس از آنکه بخش بسیار زیادی از وزن خود را از دست دادید و سبک زندگیتان تغییر پیدا کرد به ناگاه احساس بهتری خواهید داشت و قطعا اعتماد به نفس بیشتری نیز خواهی داشت.

۵. با انجام عمل جراحی لاغری پول خودتان را پس انداز میکنید!

یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی لاغری که کمتر به آن توجه می‌شود، صرفه جویی در هزینه های مالی است. کسانی که چاق هستند با مشکلات زیادی مواجه هستند. دیابت، مشکلات قلب و عروق، فشار خون و … تنها تعدادی از این مشکلات هستند که سالانه هزینه های بسیار بالایی روی دست افراد چاق میگذارند

شاید با خودتان بگویید که هزینه عمل جراحی لاغری  هم بالا است . این حرف درست است اما هزینه های نهایی عدم درمان چاقی بسیار بسیار بیشتر از این حرف ها است و حتی ممکن جان شما به خطر بی افتد! 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

اتفاقاتی که بعد از شروع شیمی درمانی برای مو می افتد:

بعضی از افراد کل موهای سرشان و بعضی قسمت هایی از موی سر را از دست می دهند

· افرادی که در حالت طبیعی رشد موی سریع تری دارند بعد از درمان شیمی درمانی نیز سریع تر موهایشان به حالت اولیه بر می گردد

· رشد موها به محض تمام شدن دوره شیمی درمانی شروع می شود

· میزان رشد مو در افراد با توجه به ویژگی های فردی مثل ( نژاد و ین و ...) با یکدیگر متفاوت است.

 

رشد موها بعد از شیمی درمانی

اطلاعات بیشتر در مورد ریزش مو بر اثر شیمی درمانی به فرد کمک می کند تا پس از پایان درمان به رشد مجدد موها کمک کند.

 

۲ تا ۳ هفته بعد از شیمی درمانی موها به شکل کرک های نازک شروع به ظاهر شدن می کند

۱ تا ۲ ماه بعد موهای اصلی با تارهای ضخیم شروع به رشد می کند

۲ تا ۳ ماه بعد رشد موها به اندازه ۲ تا ۳ سانتیمتر می رسد

۶ ماه بعد موها حدود ۲ تا ۳ سانتیتر دیگر رشد کرده و تقریبا تمام کاسه سر را فرا می گیرند. آقایان تقریبا در این زمان موهای شان مثل قبل می شود.

۱۲ ماه بعد از اتمام شیمی درمانی موها حدود ۱۰ سانتی متر رشد داشته و می تواند بروس و شانه شود.

افرادی که تحمل این شرایط برایشان سخت است میتوانند قبل از شروع شیمی درمانی اقدام به خرید کلاه گیش شیمی درمانی کنند.( توجه کنید که استفاده از کلاه گیس ارزان که از الیاف مصنوعی تهییه شده است میتواند برای پوست حساس افرادی که تحت شیمی درمانی هستند آزار دهنده باشد.

 

آیا جنس مو بعد از شیمی درمانی تغییر می کند؟

در بیشتر موارد مو بعد از یک سال دوباره مثل حالت قبل از درمان می شود. در درصد کمی از افراد ممکن است رنگ مو تغییر کرده و موها کمی فر شود. بسته به جنس مو و عواملی که هنوز هم پزشکان دلیل اصلی آن را نمی دانند.

آیا بعد از شیمی درمانی می توان به رشد موها کمک کرد؟

با مراقبت های صحیح می توان بعد از شیمی درمانی موهای سالمی داشت و به رشد و پر شدن آن ها کمک کند. توصیه های زیر مهم است:

نکشیدن موها

بروس نکشیدن زیاد

عدم استفاده از اتوی مو

استفاده نکردن زیاد از سشوار

عدم استفاده از داروهای درمانی مثل مونوکسیدیل مگر فقط طبق نظر پزشک

 

استفاده از روغن های گیاهی پس از مشورت با پزشک



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در حال حاضر هیج درمانی وجود ندارد که تضمین کند موهای شما در طول شیمی درمانی نخواهد ریخت . اما چندین روش براس جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی وجد دارد که قطعی نیستند.

از جمله این روش ها :

کلاه‌های خنک کننده پوست سر (کاهش دمای پوست سر - هیپوترمی). در طول دوره شیمی درمانی ، یک کلاه مناسب که توسط مایع سرد، سرد می‌شود، می‌تواند بر روی سر شما برای کند کردن جریان خون به سمت سر شما، قرار گیرد. به این روش، داروهای شیمی درمانی کمتر احتمال دارد که روی موهای شما اثری بگذارند.

ماینوکسیدیل (روگین).استفاده از ماینوکسیدیل - دارویی که برای ریزش مو تأیید شده است - قبل و در طی شیمی درمانی احتمالا از ریزش مو شما جلوگیری نمی‌کند، اگرچه برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که ممکن است رشد مجدد موهای شما را تسریع کند.

قبل از درمان شیمی درمانی

با موهای خود ملایم باشید. .دائما موهای خود را رنگ و فر نکنید اینها می‌توانندموهای شما را تضعیف کنند. موهای خود را تا حد ممکن کاملا خشک کنید و از وسایل گرمایشی از قبیل اتوهای فرکننده مو و بیگودی داغ خودداری کنید.

کوتاه کردن موهای خود را در نظر بگیرید. اگر موهای بلندی دارید، کوتاه کردن آنها ممکن است به شما کمک کند گذار کند تری به ریزش مو کامل داشته باشید.

برای یک پوشش سر برنامه ریزی کنید. اکنون زمان شروع فکر کردن در مورد کلاه گیس‌ شیمی درمانی، روسری‌ها یا سایر پوشش های سر است. اینکه شما برای پنهان کردن ریزش مو خود پوشیدن یک پوشش سر را انتخاب کنید؛ به شما بستگی دارد. اما الان برنامه‌ریزی برای آن آسان تر از بعدا است. (توجه کنید استفاده از کلاه گیس ارزان با الیاف مصنوعی ممکن است برای پوست حساس افرادی که در حال شیمی درمانی هستند آزار دهنده باشد)

بعد از درمان شیمی درمانی

مراقبت ملایم از مو را ادامه دهیدرشد موهای جدید شما در اثر استفاده از دارو های شیمی درمانی به طور خاصی شکننده و آسیب پذیر خواهد بود. تا زمانی که موهای جدید شما محکم تر نشده اند؛ آنها را رنگ نکنید. این گونه فرآیندها می‌تواند به موهای جدید شما آسیب برساند و پوست سر حساس شما را تحریک کند.

 

صبور باشیداحتمالا موهای شما به آرامی باز خواهند گشت و ممکن است از همان اول طبیعی به نظر نرسند. اما رشد و همچنین ترمیم آسیب‌های ایجاد شده با درمان سرطان شما، زمان می‌برند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا
ریزش مو در پروسه شیمی درمانی
در طول دوره شیمی درمانی دارو های شیمی درمانی به فولیکول های مو آسیب می رساند و باعث ریزش مو می شوند. اما ممکن است که برای همه افراد سرطانی این اتفاق رخ ندهد.و پیش بینی اینکه کدام بیماران موهایشان را از دست خواهند داد و چه کسانی نه، کار دشواری است.

کاری که می توانید انجام دهید

  • اگر فکر می کنید که نیاز به کلاه گیس خواهید داشت ، آن را قبل از شروع شیمی درمانی خریداری کنید.
  • در برخی کشورها از کلاه های خنک کننده در زمان شیمی درمانی استفاده می شود که ریزش مو را کاهش می دهد؛ همچنین کلاه گیس شیمی درمانی برای بیماران خاص توسط بیمه درمانی پوشش داده می شود.
  • بهتر است خرید دو کلاه گیس را در برنامه خود داشته باشید، یکی برای استفاده روزمره و یکی برای موارد خاص.
  • کلاه گیس های مصنوعی نسبت به کلاه گیس های موی طبیعی، نیاز به مراقبت کمتر دارند و ارزان تر نیز هستند. اما ممکن است به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در کلاه گیس های ارزان برای برای پوست بیماران سرطانی ازار دهنده باشد.
  • بعضی افراد از گرما یا خارش زمان استفاده از کلاه گیس ها گلایه دارند و به جای آن از کلاه یا روسری استفاده می کنند. در نظر داشته باشید پارچه های پنبه ای بیشتر از نایلون یا پلی استر است.


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

راهنمای خرید کلاه گیس زنانه

کلاه گیس ها در اشکال مختلفی وجود دارند . آنها از نظر الیاف , طول و نوع بافت با هم متفاوت هستند. هنگام خرید کلاه گیس برای خودتان، اول آنهایی را در نظر داشته باشید که شکل صورت شما را کامل می کنند. بعنوان مثال اگر صورتی بیضی شکل دارید، می توانید از اکثر مدل های کلاه گیس استفاده کنید. اگر صورتتان گرد است، کلاه گیس هایی با مدل های خطی (طولی) را انتخاب کنید.

در این مطلب قصد داریم تمامی اطلاعات کاملی در مورد کلاه گیس های زنانه اعم از جنس های مختلف ،مدل های مو ،ریشه و اصالت کلاه گیس و … را در اختیار شما قرار دهیم.

1 – کلاه گیس های طبیعی :این نوع از کلاه گیس ها معمولا برای استفاده روزانه مناسب هستند اما قیمت های بسیار بالایی داشته و برای تمامی افراد تهییه این نوع کلاه گیس امکان پذیر نیست .برای ساخت این نوع کلاه گیس ابتدا موهای چیده شده از سر انسان را طی فرایند های مختلفی ضد عفونی و تمییز کرده سپس به رنگ دلخواه در آورده و یا بدون رنگ کردن از آنها استفاده میکنند .در این گروه عموما کلاه گیس هایی با رنگ های طبیعی مانند قهوه ای ،مشکی ،عنابی و … یافت میشوند .

2 – کلاه گیس های مصنوعی : این نوع از کلاه گیس ها نسبت به نوع طبیعی ارزان تر هستند و عموما ماندگاری بیشتری در گذر زمان دارند اما باید این نکته را در نظر گرفت که کلاه گیس طبیعی نسبت به کلاه گیس های مصنوعی ظاهری طبیعی تر دارند.

مراقبت و شستشوی کلاه گیس ها

طبیعی است که کلاه گیس ها هم مانند موی طبیعی نیاز به نگهداری و شستشو دارند اما در مورد این محصولات مراقبت و نگهداری کمی متفاوت با موی طبیعی سر است .کلاه گیس ها به ندرت نیاز به شستشو پیدا میکنند چرا که در زمان ساخت آنها یکی از مواردی که رعایت آن الزامی است مقاومت کلاه گیس در برابر ذرات آلودگی و گرد و غبار است .به طور میانگین هر کلاه گیس بسته به جنس (مصنوعی و یا طبیعی) هر 2 الی 6 ماه یکبار نیاز به شستشو خواهد داشت

و در آخر چه کلاه گیسی مناسب شماست ؟

اگر قصد خرید کلاه گیس دارید بهتر است به چند نکته توجه نمایید :

1 – کلاه گیس های طبیعی نسبت به نوع مصنوعی مراقبت های بیشتری را طلب میکنند

2 – کلاه گیس های طبیعی نسبت به نوع مصنوعی حساس تر هستند

3 – کلاه گیس های طبیعی قیمت بیشتری نسبت به نوع مصنوعی دارند

4 – کلاه گیس های مصنوعی عموما در برابر آلودگی و حوادث احتمالی مقاوم ترند

5 – کلاه گیس های مصنوعی قیمت بسیار مناسبی دارند

6 – با جستجو در برخی برندهای کلاه گیس مصنوعی متوجه خواهید شد که انواعی از آنها در برابر حرارت و محصولات حالت دهنده مو مقاوم هستند



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

خانم هايي كه با سرطان مواجه هستند براي بهبود خود و درمان شرايط سختشان بايد رو به درمان هايي مثل شيمي درماني و يا پرتودرماني بياورند. يكي از عوارض اين درمان ها معمولا ريزش مو است كه ممكن است روي روحيه افراد سرطاني مخصوصا خانم ها تاثير بسيار زيادي بگذارد. اما براي جبران موهايي كه موقتا مي‌ريزند راه حل خوبي مثل كلاه گيس شيمي درماني وجود دارد كه مي‌تواند دست كم ظاهر و حالت موها را حفظ كرد.

آمادگي هاي پيش از خريد كلاه گيس شيمي درماني

  • به طور معمول موها 2-3 هفته بعد از اولين شيمي درماني ميريزند.
  • اگر موهاي شما بلند است آن ها را كوتاه كنيد. زيرا كنار آمدن با ريزش موي كوتاه آسانتر از موي بلند است.
  • قبل از كوتاه كردن موها و شروع روند درمان حتما از مدل موهاي خود عكس بگيريد شايد دلتان خواست كه كلاه گيس شبيه به موهاي خودتان باشد.
  • قبل از خريد كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي ابتدا مطمئن شويد كه با ريزش 100 درصد مو مواجه ميشويد، سپس كلاه‌گيس بخريد. زيرا همه شيمي درماني ها باعث ريزش مو نمي شود.
  • پس از ريزش موها، با كمك يك ماشين اصلاح مو برقي تمام سر خود را از مو خالي كنيد.

از كجا مي توانم يك كلاه گيس خوب براي دوره شيمي درماني‌ام بخرم؟

مي توانيد كلاه‌گيس‌هاي طبيعي و يا مصنوعي را از اين مكان ها خريداري يا تهي كنيد:

  • فروشكاه هاي آرايشي-بهداشتي (كه چندان استاندارد نيستند)
  • مراكز تخصصي فروش كلاه گيس مثل (وبسايت كلاه گيس)
  • مراكز فروش محصولات براي افراد سرطاني
  • يا مراكز خيريه

طبيعي در مقابل مصنوعي، مساله اين است!

كلاه گيس ها را مي توان از موي طبيعي انسان يا مواد مصنوعي تهيه كرد. تفاوت زيادي در شكل و ظاهر اين دو نوع كلاهگيس وجود ندارد اما از لحاظ كيفيت متفاوت هستند. علاوه بر اين، تفاوت اصلي كلاه گيس طبيعي با مصنوعي در هزينه و نحوه نگهداري آن ها است.

  • كلاه‌گيس‌ها مصنوعي: اگر ميخواهيد يك كلاه گيس ارزان بخيريد كه در هر نوع شرايط آب و هوايي از آن استفاده كنيد حتما يك نمونه مصنوعي بخريد.
  • كلاه گيسهاي با موي طبيعي انسان: و اگر به دنبال يك نمونه گران و بي نقص هستيد هم روي گلاه‌گيس هاي طبيعي سرمايه گذاري كنيد. كه دقيقاً مانند موهاي طبيعي خودتان قابل برش و فرم دادن و رنگ آميزي هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

ضد حساسیت بودن کلاه گیس

در ساخت کلاه گیس طبیعی یا کلاه گیس شیمی درمانی چون از الیاف مصنوعی و چسب استفاده نمی شود در نتیجه در مقایسه با کلاه گیس های ارزان سازگاری بیشتری با پوست افراد سرطانی دارند زیرا افراد سرطانی به دلیل استفاده از دارو های شیمی درمانی پوست حساسی دارند.

سفارشی بودن کلاه گیس

کلاه گیس طبق نمونه مو و قالب سر هر فرد آماده میشود و تمام نیازهای شما طبق گفته های شما در ساخت آن در نظر گرفته میشود.

فیکس و ثابت بودن بر روی سر

کاملا” بر روی سر فرد ثابت است و امکان افتادن ندارد.

قابلیت فرم دهی و هر نوع آرایش

بعلت طبیعی بودن موهای استفاده شده با شانه و برس قابلیت فرم دهی دارد قابلیت سشوار کشیدن و رنگ کردن و مش کردن دارد

 


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

در جلسات شيمي درماني چه اتفاقي خواهد افتاد ؟

در هريك از جلسات شيمي درماني بر اساس زمان و ساعت تزريقي كه براي شما تعيين شده، تزريق انجام خواهد شد.

در نتيجه لازم است در روز تزريق، آزمايش خوني كه توسط پزشك معالج شما نوشته شده انجام دهيد.

بعد از انجام ازمايش خون و صرف زمان يكساعته ، جواب آزمايش آماده است و شما با جواب آزمايش خون به كلينيك شيمي درماني مراجعه خواهيد داشت.

در اتاق انتظار منتظر نوبت ويزيت پزشك خود خواهيد ماند.

در زمان ويزيت، انكولوژيست جواب آزمايش خون را رؤيت و وزن شما را اندازه گيري ميكند.

انكولوزيست در مورد شرايط جسمي و عوارض شيمي درماني از شما سؤال خواهد كرد.

در صورت نياز، معاينه فيزيكي نيز انجام خواهد شد.

بر اساس پاسخ آزمايش خون و شرايط جسمي شما دوز تزريق دارو مشخص ميشود.

سپس شما به قسمت تزريق داروي شيمي درماني مراجعه خواهيد كرد.

منشي يا پرستار شيمي درماني بر اساس پروتكل درماني و دوز تجويزي داروهاي شيمي درماني را از شما تحويل خواهد گرفت.

سپس شما در تخت مخصوص تزريق دراز مي كشيد.

پرستار در اتاق مخصوص داروهاي شيمي درماني را كه از شما تحويل گرفته، آماده تزريق مي نمايد.

بعد از گرفتن يك رگ مناسب با آنژيوكت ، داروهاي شيمي درماني به شما تزريق مي گردد.

 نوبت بعدي تزريق :

 در هر جلسه تزريق دارو و آزمايش خون نوبت بعدي شما در دفترچه بيمه نوشته شده و زمان تزريق بعدي شما تعيين مي گردد.

بايد توجه داشته باشيد تزريق شما فقط در صورتيكه شرايط جسماني و آزمايشگاهي شما اجازه دهد انجام خواهد شد.

و در صورتيكه سلول هاي خوني شما كاهش شديدي پيدا كرده باشد، و فرصت بيشتري براي بازسازي نياز داشته باشد، تزريق شما به تأخير مي افتد.

سپس فرصت زماني ديگري براي تزريق به شما داده خواهد شد تا با يك آزمايش خون مجدد مراجعه نماييد.

 

 زمان تزريق بعدي چگونه تعيين مي شود ؟

 بر اساس نوع برنامه شيمي درماني كه براي شما تعيين گرديده، در هر ملاقات، زمان و ساعت تزريق بعدي توسط تيم درماني شما تعيين ميگردد.

اين زمان بر روي كارت تعيين وقت شما ثبت مي گردد و شما در اين وقت مشخص جهت تزريق بعدي مراجعه خواهيد داشت.

ريزش مو به طور معمول از جلسه اول يا دوم تزريق شروع ميشود.
بنابراين ميتوان با توجه به روحيه شخص براي تهيه كلاه گيس شيمي درماني برنامه ريزي كرد. (توجه داشته باشيد كه كلاه گيس هاي مناسب افراد شيمي درماني با كلاه گيس هاي ارزان متفاوت است)


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رعنا

يكي از پرسش هايي كه در ذهن خانم ها به وجود مي ايد اين است كه كلاه گيس زنانه با موي طبيعي چه مزيتي نسبت به ساير كلاه گيس ها دارد.

كلاه گيس بر حسب نوع كاربري آن انواع گوناگون دارد.

نوع كاربري يعني اينكه شخص به چه منظور و براي چه مدتي از ان استفاده ميكند.

بعضي از خانم ها موهاي طبيعي و نرمالي دارند ولي مايلند براي مراسم هاي خاص نظير جشن ها و مهماني ها از كلاه گيس استفاده كنند.

هدف از اين كار اين است كه بر اثر استفاده از وسايل و مواد آرايشي به موهاي خود آسيب نزنند.

اين افراد هم ميتوانند از كلاه گيس ارزان با موهاي غيرطبيعي و الياف استفاده كنند و هم كلاه گيس هاي با موي طبيعي انسان.

برخي ديگر از خانم ها بر اثر بيماري موهايي مثل آلوپسي يا شيمي درماني موهاي خود را از دست داده اند و و براي درمان ريزش مو شيمي درماني نياز به تهيه كلاه گيسي دارند كه بطور دائم از آن استفاده كنند.

اين خانم ها بهتر است از كلاه گيس زنانه با موي طبيعي استفاده كنند.

زيرا علاوه بر داشتن ظاهري بهتر و طبيعي تر مي توانند روي دوام و طول عمر كلاه گيس خود نيز حساب كنند.

نكته مهم ديگري كه اين خانم ها بايد به ان توجه كنند اين است كه موي طبيعي انسان از كيفيت خيلي بالاتري نسبت به الياف وپليمر برخوردار است.

اين محصولات سلامت جسمي انها را به خطر نمي اندازند.

كيفيت كلاه گيس :

 

يك كلاه گيس با كيفيت كلاه گيسي است كه علاوه بر داشتن ظاهري نسبتا طبيعي از دوام خوبي برخوردار باشد.

علاوه بر اين قابليت استفاده از ابزار و وسايل و مواد آرايشي بر روي آن وجود داشته باشد.

شخص در هنگام استفاده احساس راحتي داشته باشد و براي نظافت آن محدوديتي وجود نداشته باشد.

يك كلاه گيس با كيفيت در هنگام استفاده به شخص حس اعتماد به نفس و راحت بودن ميدهد.

 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سرطان و راه های و درمان آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد